Βοηθήματα για το Γυμνάσιο

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
31

Δημοσίευση σχολίου

31Σχόλια
  1. Εξαιρετικό!!! Δεν έχω λόγια!!! Όχι μόνο εγώ, αλλά και όλοι μου οι φίλοι διαβάζουμε πλέον από εδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είστε καλά! Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστουμε παρα πολυ εχετε κανει μια πολη καλη δουλεια μας βοηθησατε παρα πολυ και παλι ευχαριστω και συγχαριτηρια..................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να είστε καλά παιδιά και να έχετε καλή πρόοδο. Και μην ξεχνάτε πως για ό,τι χρειαστείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου και με μεγάλη μου χαρά να σας βοηθήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥ ΜΑΖΙ ΣΑΣ

      Διαγραφή
    2. Εδώ μπορείς να βρεις όλους τους τρόπους επικοινωνίας: http://e-didaskalia.blogspot.gr/2012/07/blog-post_01.html

      Διαγραφή
  5. παρολο που λατρευω το σιτε σας και συγχαρητηρια για αυτο εχει πολλα λικε στο φβ και διαβαζω οχι μονο εγω αλλα παρα πολλοι μαθητεσ απο εδω εχω ενα και μοναδικο παραπονο γτ δεν εχετε βαλει οικιακη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Δυστυχώς αυτή την περίοδο είμαι φαντάρος και δεν έχω και πολύ χρόνο για να ανανεώσω το site. Θα προσπαθήσω όμως με την πρώτη ευκαιρία να κοιτάξω αν μπορώ να βρω κάπου το βοήθημα της οικιακής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. παρακαλω αμα μπορειτε βαλτε και το βοηθημα των αγγλικων για προχοριμενους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μετα το site του JUSTIN BIEBER αυτο ειναι το καλυτερο που δημιουργηθηκε ποτε για μαθητες σας ευχαριστουμε παρα πολυ οσους δουλεψατε για την ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή χρονιά γεμάτη υγεία, ευτυχία και καλή πρόοδο σε όλους σας! Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια, τα οποία δείχνουν θετική ανταπόκριση στη δουλειά που έχω κάνω σε αυτό εδώ το blog. Να είστε καλά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ χρησιμο αλλα εγω ψαχνω τις κεντρικεσ ιδεεσ στην ελενη και δεν τισ εχει...αλλα κατα τα αλλα πολυ super

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τα συνχρητηρια μου εχετε κανει εξαιρετη δουλεια μονο που καλο θα ηταν να βαζαται και τη μουσικη στο site!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειναι τέλια, εγω και οι φίλοι μου απο εδω διαβαζουμε τωρα!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. den exo logia gia tin doulia einai poli epitiximenh na eisai kala kai na sinexiseis tin kali sou doulia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. teliooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. παρακαλω μπορειται να βαλεται αγγλικα γερμανικα β γυμνασιου...... ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. thaaaaaaaanks ειστε ο σωσιας μου !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δε θα ξερα τι να κανω χωρις εσαααααααααααααααας !!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ειναι πολυ ικανοποιητικο. Ορθοτατο και σε θεμα ποσοτικο και ποιοτικο.Συνεχιστε την καλη δουλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απλα τελειο συνεχιστε την καλη δουλεια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου