H μάχη του Ιαν Θορπ - Σε κλινική για την κατάθλιψη και τον αλκοολισμό ο Ολυμπιονίκης της κολύμβησης

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
H μάχη του Ιαν Θορπ -Σε κλινική για την κατάθλιψη και τον αλκοολισμό ο Ολυμπιονί 
Αυτή η «κούρσα» του Ιαν Θορπ δεν συγκρίνεται με καμία από εκείνες που έκανε στην πισίνα θριαμβεύοντας και κατακτώντας διαδοχικά μετάλλια. Ο Ολυμπιονίκης της κολύμβησης για μία ακόμη φορά δίνει μάχη ενάντια στον ίδιο του τον εαυτό, καθώς εισήχθη σε κλινική στο Σίδνεϊ για να καταπολεμήσει την κατάθλιψη και τον αλκοολισμό. «Σκιές» που πλανώνται εδώ και χρόνια πάνω από τη ζωή του.

Μέλη της οικογένειάς του αποκάλυψαν πως στις αρχές της εβδομάδας ο Θορπ τραυματίστηκε πέφτοντας στο σπίτι και για αυτό αναζήτησαν βοήθεια. Ο 31χρονος είναι υπό την παρακολούθηση ειδικών που προσπαθούν να τον ενισχύσουν στην προσπάθεια να βγει από την κατάθλιψη η οποία επέστρεψε στη ζωή του έπειτα από την αποτυχημένη του προσπάθεια να επανέλθει στην ενεργό δράση για τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2012.

Ο συνήθως χαμογελαστός Θορπ κατάφερνε για χρόνια να ξεγελά τους γύρω του, καθώς ούτε οι πολύ κοντινοί του άνθρωποι δεν γνώριζαν τη μάχη του με την κατάθλιψη και τον αλκοολισμό. Ακόμη και το περασμένο σαββατοκύριακο ο κάτοχος πέντε χρυσών Ολυμπιακών μεταλλίων εθεάθη στις κερκίδες του Αυστραλιανού Οπεν και φαινόταν χαρούμενος.

Στην αυτοβιογραφία του, που κυκλοφόρησε πέρυσι, ο Θορπ είχε μιλήσει ανοιχτά για τα προβλήματά του. «Ούτε η οικογένειά μου δεν γνωρίζει ότι πέρασα το μεγαλύτερο μέρος τη ζωή μου με αυτό που θα περιέγραφα ως κατάθλιψη», έγραφε. «Κατέφευγα στο αλκοόλ για να διώξω από το κεφάλι μου τις απαίσιες σκέψεις και να φτιάξω τη διάθεσή μου. Υπήρχαν πολλές φορές στην προετοιμασία μου για τους Ολυμπιακούς αγώνες της Αθήνας που κακοποιούσα τον εαυτό μου με αυτό τον τρόπο. Υπήρχαν ημέρες που δεν μπορούσα να βγω από το κρεβάτι, να αντιμετωπίσω τον κόσμο», έγραφε ακόμη.


http://www.iefimerida.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)