Μουσικές επιλογές - Ελληνικά τραγούδια 60's

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0




The Charms - Το τρελοκόριτσο
The Idols - Ξαφνικά με αγαπάς
The Idols - Ένα κορίτσι μου 'χε πει
The Daltons - Γιεζαέλ
The Idols - Σου 'δωσα την αγάπη μου
The Sounds - Το μάθημα
Τέρης Χρυσός - Ήταν μια οπτασία
The Esquires - Κάθε μέρα που περνάει
Τέρης Χρυσός - Τάκα τάκα
The Idols - Τρικυμία στην καρδιά μου
Ariones - Ειδύλλιο
The Charms - Γλυκειά αγαπημένη
CRAZY GIRL
Λάκης Τζορντανέλλι - Αγοράζω παλιά
ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ Τ' ΑΛΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
ΝΑ 'ΜΟΥΝ ΑΕΤΟΣ (WHEN I AM A KID)
The Sounds - Απόψε σε θέλω
Λάκης Τζορντανέλλι - Το δικό μου τραγούδι
ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ - THE STRANGERS
Ariones - Τρέμει η καρδιά μου
ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΩ -Alba, Aris & The Olympics
To κοριτσι του Μαη - ΟΛΥΜΠΙΑΝΣ
to tzini-northerns
ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ DISCOTHEQUE - ΕΛΠΙΔΑ
Μάικ Ροζάκης & The Playboys - Έτσι είναι η ζωή 
Ο ΤΡΟΠΟΣ - OLYMPIANS
ΑΓΑΠΩ ΕΝΑ ΚΑΖΑΝΟΒΑ -ΠΑΓΚΡΑΤΗ
ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ-Κ. ΤΟΥΡΝΑΣ
MY BOY LOLLIPOP
Tammy - Αγόρι μου
ENA KALOKAIRI
Με ξεχασες - TONY PINELLI 
CATHERINE- the vikings
ΙΣΤΟΡΙΑ - OLYMPIANS
ΣΥΓΝΩΜΗ- OLYMPIANS

GREEK 60's POP MIXED BY STEVE

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)