«Τι θα σας έκανε χαρούμενους αν είχατε μόνο μια ευχή;», ένα συγκλονιστικό βίντεο που θα σας δώσει μάθημα ζωής!

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
«Τι θα σας έκανε χαρούμενους αν είχατε μόνο μια ευχή;», ένα συγκλονιστικό βίντεο που θα σας δώσει μάθημα ζωής!

Δύο άγνωστοι άνθρωποι, ένας τοίχος που τους χωρίζει και μια κοινή ερώτηση: « Τι θα σε έκανε χαρούμενο, αν είχες μόνο μια ευχή;».
Μια εταιρεία παραγωγής αποφάσισε, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο των εφήβων και των νεαρών ενηλίκων με καρκίνο, να καταγράψει τις απαντήσεις ανθρώπων στην παραπάνω ερώτηση. Οι μισοί ερωτηθέντες που θα δείτε στο παρακάτω βίντεο είναι υγιείς άνθρωποι ενώ οι άλλοι ή καρκινοπαθείς ή μέλη από την οικογένεια κάποιου καρκινοπαθή.
Στην αρχή η ερώτηση απευθύνεται στους υγιείς. Όλοι απαντούν πώς αυτό που θα τους έκανε χαρούμενους αν είχαν μόνο μια ευχή θα ήταν ένα ταξίδι, μια καλή θέση στη δουλειά τους, να περνάνε όμορφα. Όταν όμως ήρθε η σειρά της άλλης πλευράς, οι απαντήσεις έκαναν τους πρώτους ερωτηθέντες να αναθεωρήσουν πολλά.
Η άλλη πλευρά το μόνο που ζητούσε ήταν υγεία και ζωή. Ενδεικτικά, η Μόντσε είπε «Αν ήταν να κάνω μια ευχή θα ήταν η κόρη μου να έχει μια κανονική ζωή. Είμαι 38 ετών, στα 14 μου είχα λευχαιμία και τώρα έχω μια κόρη που παλεύει με τη λευχαιμία»
Άλμπα 18 ετών, «Αυτό που θα με έκανε χαρούμενη θα ήταν να κοιτάω τη μαμά μου και να ξέρω ότι δεν ανησυχεί πια. Έχω λευχαιμία Hodking, ένα τύπο καρκίνου που επηρεάζει το λεμφικό σύστημα»
Χριστίνα 12 ετών, «Αν είχα μια ευχή θα ήθελα να περπατάω»
Δείτε το συγκινητικό βίντεο που σίγουρα θα σας κάνει να αναθεωρήσετε τη ζωή σας!



Περισσότερα κοινωνικά μηνύματα εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)