Ψυχολογικό τεστ: Πόσο εμπιστεύεσαι τον ερωτικό σου σύντροφο;

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
σχέσεις, εμπιστοσύνη στη σχέση

Η εμπιστοσύνη αποτελεί αναμφίβολα ένα από τα σημαντικότερα συστατικά για μια υγιή σχέση. Καλλιεργείται με το χρόνο και αν χαθεί δύσκολα ξαναχτίζεται.
Το τεστ που ακολουθεί εν συνεχεία αποτελεί προσαρμογή ενός τεστ που σχεδιάστηκε από ψυχολόγους στο Πανεπιστήμιο του Γουότερλου στον Καναδά και μπορεί να φανερώσει πόσο πραγματικά εμπιστεύεστε το σύντροφό σας.

Απαντήστε με το χέρι στην καρδιά στις 12 απλές ερωτήσεις που ακολουθούν, χρησιμοποιώντας μια κλίμακα από το 1 έως το 7 (Διαφωνώ απόλυτα έως Συμφωνώ απόλυτα) ως εξής:

Διαφωνώ απόλυτα: 1
Διαφωνώ: 2
Σχεδόν διαφωνώ: 3
Ούτε συμφωνώ ούτε διαφωνώ: 4
Σχεδόν συμφωνώ: 5
Συμφωνώ: 6
Συμφωνώ απόλυτα: 7

Σημειώστε μετά τις απαντήσεις σας σε ένα χαρτί και στο τέλος υπολογίστε τη βαθμολογία που συγκεντρώσατε και δείτε τα αποτελέσματα.

1. Ο/Η σύντροφός μου έχει αποδείξει πως είναι άξιος/α εμπιστοσύνης και είμαι διατεθειμένος/η να τον/την αφήσω να κάνει ακόμη και πράγματα που άλλοι θεωρούν «επικίνδυνα» (π.χ. να βγαίνει συχνά με φίλους/ες, να μη λέει πάντα πού πηγαίνει).
2. Ακόμη κι όταν δεν ξέρω πώς θα αντιδράσει ο/η σύντροφός μου, νιώθω άνετα να του/της μιλήσω ανοιχτά για τον εαυτό μου, να πω ακόμη και πράγματα για τα οποία ντρέπομαι.
3. Αν και το μέλλον είναι αβέβαιο, ξέρω ότι ο/η σύντροφός μου θα είναι πάντα έτοιμος/η και πρόθυμος/η να μου παράσχει υποστήριξη και να μου δώσει δύναμη.
4. Ο/η σύντροφός μου είναι πολύ αξιόπιστος/η, ειδικά όσον αφορά πράγματα που θεωρώ σημαντικά.
5. Όποτε πρέπει να πάρουμε μια σημαντική απόφαση, ξέρω ότι ο/η σύντροφός μου θα σκεφτεί το καλό μου.
6. Δεν προσδοκώ ο/η σύντροφός μου να μοιράζεται τα πάντα μαζί μου, όμως πιστεύω ότι θα το κάνει.
7. Πιστεύω ότι ο/η σύντροφός μου θα αντιδράσει θετικά, εάν εκθέσω τις αδυναμίες μου σε εκείνον/η.
8. Εάν μοιραστώ ένα πρόβλημα με τον/την σύντροφό μου, ξέρω ότι θα αντιδράσει στοργικά.
9. Είμαι βέβαιος/η ότι ο/η σύντροφός μου δεν θα με απατήσει ακόμη κι αν έχει την ευκαιρία και ξέρει ότι δεν θα το μάθω ποτέ.
10. Πιστεύω πραγματικά ότι ο/η σύντροφός μου θα τηρήσει τις υποσχέσεις που μου έχει δώσει.
11. Όταν βρίσκομαι με τον/την σύντροφό μου, αισθάνομαι την ασφάλεια πως θα καταφέρω να αντιμετωπίσω πρωτόγνωρες καταστάσεις.
12. Ακόμη κι όταν ο/η σύντροφός μου λέει μια δικαιολογία που μοιάζει παράλογη, πιστεύω πραγματικά πως λέει την αλήθεια.

Υπολογίστε την βαθμολογία σας!

Από 1 έως 24 βαθμοί: Έχετε την τάση να δείχνετε δυσπιστία προς τον/τη σύντροφό σας. Οι απαντήσεις σας δείχνουν ότι δεν πιστεύετε και πολύ ότι ο/η σύντροφός σας είναι ειλικρινής και αξιόπιστος. Φαίνεται γενικώς να μην έχετε ιδιαίτερη πίστη στη σχέση που διατηρείτε μαζί του/της. Όταν εμφανίζονται δυσκολίες, αναρωτιέστε εάν ο/η σύντροφός σας θα ανταποκριθεί επαρκώς και αν θα σας στηρίξει αρκετά. Η έλλειψη εμπιστοσύνης στη σχέση σας είναι ένα ζήτημα που πρέπει να σκεφτείτε πολύ σοβαρά.

Από 25 έως 60 βαθμοί: Αισθάνεστε ότι μπορείτε να εμπιστευτείτε τον/τη σύντροφό σας αλλά όχι απόλυτα. Γενικώς πιστεύετε στη σχέση σας, όμως υπάρχουν αρκετές παράμετροι που πρέπει να βελτιωθούν, καθώς αναρωτιέστε αν η στάση του/της συντρόφου σας θα είναι ικανοποιητική εάν εμφανιστούν δυσκολίες στο μέλλον. Υπάρχουν (πολλά) περιθώρια βελτίωσης…

Από 61 έως 84 βαθμοί: Οι απαντήσεις σας δείχνουν ότι εμπιστεύεστε πολύ τον/την σύντροφό σας και πως πιστεύετε πολύ σε αυτή τη σχέση. Νιώθετε πως ο/η σύντροφός σας είναι ένα άτομο ειλικρινές και αξιόπιστο και πως θα σας στηρίξει και θα σας φροντίσει στα δύσκολα. Τα επίπεδα εμπιστοσύνης που δείχνετε θα σας βοηθήσουν να καλλιεργήσετε μια μακρόχρονη, σταθερή και ευτυχισμένη σχέση.


Περισσότερα ψυχολογικά τεστ εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)