Υπάρχουν χειρότερα πράγματα από τους κακούς βαθμούς. Ένα υπέροχο γράμμα ενός νεαρού προς τους γονείς του!

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
Ήταν το τέλος των μαθημάτων στο σχολείο. Ένας άνδρας περνά μπροστά από το δωμάτιο του γιου του και παρατηρεί ότι το δωμάτιο είναι ασυνήθιστα καθαρό, ακόμη και το κρεβάτι ήταν στρωμένο.
Φαινόταν λες και ο γιος του είχε φύγει από το σπίτι. Η υποψία του πατέρα μεγάλωσε όταν είδε ένα γράμμα στο άδειο γραφείο. ‘Προς τον πατέρα’ έγραφε απ’ έξω ο φάκελος. Με τρεμάμενα χέρια
Άρχισε να διαβάζει:
Αγαπητέ πατέρα,
Σε ενημερώνω για την κατάσταση με αυτό το γράμμα γιατί ξέρω ότι εσύ και η μαμά θα κάνατε φασαρία. Θέλω να σας πω ότι έπρεπε να φύγω από το σπίτι για να είμαι μαζί με το καινούριο μου κορίτσι. Το αγαπώ πολύ.
Ξέρω ότι δεν θα  εγκρίνετε αυτή την σχέση επειδή έχει τατουάζ και κρίκους παντού, φοράει ρούχα μοτοσικλετιστή και επειδή είναι μεγαλύτερη από εμένα. Αλλά όχι μόνο λόγω των συναισθημάτων μου. Το άλλο είναι ότι είναι έγκυος.
Την λένε Σάρα. Είναι σίγουρη ότι θα ζήσουμε ευτυχισμένοι μαζί και την πιστεύω. Στο κάτω κάτω έχει ένα τροχόσπιτο στο δάσος και πολλά ξύλα για να περάσουμε όλο τον Χειμώνα. Ονειρευόμαστε να κάνουμε πολλά παιδιά.
Η Σάρα επίσης μου εξήγησε ότι η μαριχουάνα δεν είναι κακή για την υγεία. Έτσι σκοπεύουμε να την καλλιεργήσουμε για τον εαυτό μας και για να πουλάμε.
Αυτή η μικρή επιχείρηση θα μας βοηθήσει να κερδίζουμε χρήματα για την κοκαΐνη που επίσης είναι αβλαβής αν παίρνεται σε μικρές δόσεις.
Στο μεταξύ, θα παρακαλάμε για την ημέρα που θα βρεθεί η θεραπεία για το AIDS. Η Σάρα πρέπει να γίνει καλά, το αξίζει τόσο πολύ!
Μην ανησυχείς πατέρα. Είμαι σχεδόν 15. Ξέρω να προσέχω τον εαυτό μου. Κάποια μέρα θα σας επισκεφθούμε για να γνωρίσετε τα εγγόνια σας.
Με αγάπη, ο γιος σου Τζόσουα
Υ. Μπαμπά, ήταν όλα ψέματα. Είμαι στο σπίτι του Τζέισον. Απλά ήθελα να σου υπενθυμίσω ότι υπάρχουν πολύ χειρότερα πράγματα που θα μπορούσαν να συμβούν από τους κακούς βαθμούς στον έλεγχο(που είναι στο τραπέζι της κουζίνας.)
Τηλεφώνησέ μου και πες μου πότε να έρθω σπίτι! Σ΄αγαπώ!
Περισσότερα θέματα για γονείς εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)