Το τεστ του Αγίου Βαλεντίνου: Ποιο είδος έρωτα προτιμάς;

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0


Εντάξει... είσαι ερωτευμένος-η... Όμως ποιο είδος έρωτα προτιμάς; Yπάρχει ο βέρως, ο πραγματικός έρωτας, ο σκουληκάντερως, ο έρωτας που σε κάνει σκουλήκι, ο ξενέρως, αυτός που λέμε πλατωνικός, και ο καμπαλέρως, ο αφελής και στιγμιαίος έρωτας. Εσύ σε ποια κατηγορία ανήκεις; Kάνε το τεστ, πρόσθεσε τους βαθμούς και βρες την απάντηση...
1. Ξυπνάς ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου. Το πρώτο πράγμα που κάνεις:α. Παίρνω τηλέφωνο τον έρωτά μου και εύχομαι χρόνια πολλά (2)
β. Βάζω τις φλέβες μου στο μπλέντερ (3)
γ. Στέλνω δώρο καρδούλες και σοκολατάκια (1)
δ. Δίνω ένα φιλί στον έρωτά μου που κοιμάται δίπλα μου (4)
2. Για σένα έρωτας είναι...α. Να δίνεις χωρίς να περιμένεις αντάλλαγμα (4)
β. Η ένωση δύο ψυχών σε μία (2)
γ. Να σε βασανίζει η σκέψη ενός προσώπου (3)
δ. Κάτι απαραίτητο για τους ανθρώπους (1)
3. Πόσες φορές την ημέρα σκέφτεσαι τον έρωτά σου;α. Όλη την ημέρα (2)
β. Δυο-τρεις φορές την ημέρα (1)
γ. Όλη την ημέρα και τη νύχτα (4)
δ. Μόνο τη νύχτα (3)
4. Αν σου έλεγε ο έρωτάς σου «πήδα από το μπαλκόνι!» τι θα έκανες;α. Θα πήδαγα (3)
β. Θα του έλεγα «πήδα πρώτα εσύ!» (4)
γ. Θα τον έπιανα και θα πηδάγαμε μαζί (2)
δ. Δεν έχω μπαλκόνι, το σπίτι μου είναι ισόγειο (1)
5. Βλέπεις τον έρωτά σου μαζί με κάποιον-α άλλο-η. Τι κάνεις;α. Τους αρχίζω και τους δύο στα χαστούκια (1)
β. Τρώω μπροστά τους κομμάτια από γυαλιά (3)
γ. Λέω στον έρωτά μου ότι θα φαρμακωθώ (2)
δ. Δίνω χαστούκια στον εαυτό μου (4)
6. Αλήθεια, για ποιο λόγο έχεις ερωτευτεί τον άλλο-η;α. Γιατί δεν μπορώ χωρίς να είμαι ερωτευμένος-η (2)
β. Γιατί με φτύνει και έχω πεισμώσει (3)
γ. Γιατί είναι ωραίος γκόμενος-α (1)
δ. Μακάρι να ήξερα το λόγο (4)
7. Πόσο καιρό ήσουν ερωτευμένος με το ίδιο πρόσωπο;α. Για μια βδομάδα (1)
β. Δεν θυμάμαι (2)
γ. 3 μήνες,15 ημέρες, 6 ώρες, 40 λεπτά και 22 δευτερόλεπτα (3)
δ. Ουουου! Ακόμα είμαι ερωτευμένος-η (4)
8. Ποια είναι η οικονομική σου κατάσταση;α. Χάλια (3)
β. Μέτρια (2)
γ. Παμπλούτου (1)
δ. Τι σχέση έχουν τα οικονομικά με τον έρωτα; (4)
9. Ποια είναι η μεγαλύτερη θυσία που έκανες για τον έρωτά σου;α. Εγκατέλειψα όλους τους φίλους μου (2)
β. Έκλεψα λεφτά από τη δουλειά μου για να τον/τη δανείσω (1)
γ. Παράτησα το στεφάνι μου (3)
δ. Έκοψα όλες τις κακές συνήθειες (4)
10. Ποιο τραγούδι θα αφιέρωνες στον έρωτά σου;α. Σε έχω ερωτευτεί (4)
β. Στάζεις έρωτα (1)
γ. Ερωτά μου αγιάτρευτε (3)
δ. Ερωτευμενάκι  (2)
10 πόντοι
KΑΜΠΑΛΕΡΩΣ

Φίλε-η, έχεις διαλέξει τη χειρότερη, την ελαφρότερη και την απλοϊκότερη μορφή του έρωτα. Δεν ξέρεις για ποιο λόγο είσαι ερωτευμένος-η, δεν κάνεις τίποτα για τον έρωτά σου και το πιθανότερο είναι να ερωτεύεσαι έτσι, για να έχεις κάτι να αφηγηθείς στους φίλους και στις φίλες σου. Σοβαρέψου! Με τον έρωτα δεν παίζουν τις κουμπάρες!
20 πόντοι
ΞΕΝΕΡΩΣ

Αχ! το κακό στο έκανε ο Σοφοκλής με το «έρως ανίκατε μάχαν». Ήρθε μετά ο Πλάτωνας και σε αποτελείωσε! Φίλε-η, ζεις τον έρωτα ρομαντικά, σαν όνειρο, και πολύ φοβάμαι ότι κάποια στιγμή θα ξυπνήσεις και θα προσγειωθείς ανώμαλα στην πραγματικότητα. Καλός ο πλατωνικός έρωτας αλλά χρειάζεται και λίγος ρεαλισμός μαζί με τη μαγεία, δεν νομίζεις;
30 πόντοι
ΣΚΟΥΛΗΚΑΝΤΕΡΩΣ

Ο έρωτας σού βγάζει τα χειρότερα στοιχεία του εαυτού σου. Ερωτεύεσαι βαθιά και απελπισμένα όχι τους ανθρώπους που θα ανταποκριθούν αλλά εκείνους που θα σε βασανίσουν, που θα σε κάνουν να συρθείς στο χώμα σαν σκουλήκι. Για σένα ο έρωτας είναι μόνο βάσανο και καψούρα. Κάνεις τα πάντα για να μη σε ερωτευτούν και αν καμιά φορά κάποιος χριστιανός-ή ανταποκριθεί, φεύγεις μακριά.
40 πόντοι
BEΡΩΣ

Συγχαρητήρια! Ζεις τον έρωτα τον πραγματικό, τον αληθινό. Δεν υποχωρείς, αγωνίζεσαι για τον έρωτά σου, ερωτεύεσαι βαθιά και με πάθος, δίνεις χωρίς να περιμένεις ανταλλάγματα. Για σένα ο έρωτας είναι όπως το οξυγόνο. Δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς αυτόν. Χαράς σε εκείνον-η που θα τον/την ερωτευτείς! Θα περάσει συγκλονιστικά. Όσο για σένα, σου εύχομαι να βρεις την ανταπόκριση που αξίζεις!
athensvoice.gr
Περισσότερα τεστ εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)