ΤΑΣΕΙΣ

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

ΥΛΙΚΟ

ΒΙΝΤΕΟ

8/4/17

Το «dabbing» και άλλες 300 λέξεις αργκό μπήκαν και επίσημα στο αγγλικό λεξικό




Απ' ό,τι φαίνεται τα γράμματα δεν είναι πλέον απαιτούμενα για την αγγλική γλώσσα και πλέον μπορούν κάλλιστα να αρχίσουν να αντικαθίσταται με αριθμούς.
Εντάξει, ίσως να προτρέχουμε λίγο, αλλά αν λάβουμε υπόψη τις νέες λέξεις που προστέθηκαν πρόσφατα στο Dictionary.com, ως επίσημο κομμάτι της αγγλικής γλώσσας, όλα φαίνονται να οδηγούν, αργά αλλά σταθερά, προς αυτή την κατεύθυνση.
Το Dictionary.com λοιπόν, αποφάσισε να εντάξει στο διαδικτυακό κατάλογό του 300 νέα λήμματα της αγγλικής γλώσσας, λόγω της ολοένα και συχνότερης πλέον χρήσης τους στην καθομιλουμένη και της απήχησης που έχουν στη σύγχρονη κοινωνία. Και παρότι μερικές από τις προσθήκες είναι άκρως σημαντικές, όπως το «Black Lives Matter» και το «Alt-right», κάποιες άλλες ίσως και να μη χρειάζονταν απαραίτητα. Όπως, ας πούμε, το «dabbing».
Σίγουρα η γενιά των Millennials που χρησιμοποιεί ήδη κατά κόρον τις νέες αυτές προσθήκες δεν θα έχει ιδιαίτερο πρόβλημα με την «επισημοποίησή» τους, παραμένει όμως παράξενο να βλέπεις το «420» ως αναγνωρισμένο αγγλικό λήμμα. Ή το «man bun». Ή, πραγματικά, το «dad bod».
Παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικές από τις πιο ιδιαίτερες προσθήκες που έκανε πρόσφατα το Dictionary.com:
Η λεξικογράφος του Dictionary.com, Jane Soloman, είπε στο CNN πως η σύνθεση της εν λόγω λίστας είναι μια σοβαρή δουλειά που απαιτεί τη χρήση πολλών διαφορετικών μεθόδων.
«Παίρνει πολύ χρόνο και προσπάθεια», είπε η Soloman. «Οπότε, ως λεξικογράφοι, δίνουμε στην κάθε λέξη το ίδιο ποσοστό σεβασμού, προσοχής και φροντίδας. Είναι αυτή ή η άλλη λέξη πολύ νέα ή υπερβολικά αργκό; Όχι. Δεν υπάρχει μόνο μία σωστή εκδοχή των Αγγλικών», εξηγεί. «Ως λεξικογράφος, δεν ορίζω εγώ τον τρόπο που χρησιμοποιείται η γλώσσα, τον ορίζουν οι ομιλητές της. Και αν οι ομιλητές χρησιμοποιούν ένα συγκεκριμένο σετ λέξεων, τότε αυτά είναι τα σωστά Αγγλικά», συμπληρώνει.
Περισσότερα φιλολογικά θέματα εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

TRANSLATE THIS SITE

 
Copyright © 2017 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Powered byBlogger