Τεστ: Τι τύπος ασθενή είσαι;

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0



Πόσο ψύχραιμα φέρεστε όταν επισκέπτεστε το γιατρό και πόσο συνεπείς είστε στα ραντεβού σας για να πάρετε τις πολύτιμες συμβουλές του;
Απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις για να δείτε σε ποιον τύπο ασθενούς ανήκετε.
1. Όταν αργεί ο γιατρός...
α. ζητώ αυστηρά να με δει
β. συζητώ με άλλους ασθενείς το λόγο της επίσκεψής μου
γ. διαβάζω και απολαμβάνω την ησυχία
2. Όταν καλώ το γιατρό για κάποιο ζήτημα που δεν είναι επείγον...
α. περιμένω να μου μιλήσει αμέσως
β. παίρνω συνεχώς μέχρι να μου απαντήσουν
γ. περιμένω υπομονετικά να με καλέσει ο ίδιος
3. Στα ραντεβού μου με το γιατρό...
α. δεν είμαι ποτέ στην ώρα μου
β. είμαι συνήθως στην ώρα μου
γ. είμαι πάντα στην ώρα μου
4. Όταν αργώ σε ένα ραντεβού με το γιατρό...
α. δεν ζητώ συγγνώμη, αφού και ο γιατρός πολλές φορές με αφήνει να περιμένω
β. εξηγώ στη γραμματέα γιατί άργησα
γ. παίρνω τηλέφωνο και προτείνω νέο ραντεβού
5. Όταν ανησυχώ έστω και λίγο για την υγεία μου...
α. τηλεφωνώ αμέσως στο γιατρό
β. ψάχνω πληροφορίες στο διαδίκτυο
γ. απλώς περιμένω να δω πώς θα εξελιχθεί
6. Όταν αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα υγείας που με κάνει να ντρέπομαι...
α. προσπαθώ να το αντιμετωπίσω χωρίς τη βοήθεια του γιατρού
β. εξηγώ με λεπτομέρειες τι συμβαίνει στο προσωπικό του ιατρείου
γ. κρατώ τις λεπτομέρειες μόνο για το γιατρό
Βαθμολογία
Για κάθε α: 1 βαθμός
Για κάθε β: 2 βαθμοί
Για κάθε γ: 3 βαθμοί
Αποτελέσματα
8-11 βαθμοί
Ο απαιτητικός ασθενής
comp 3891748 badpatient ryan inzana
Νευριάζετε όταν ο γιατρός σας αφήνει να περιμένετε, αλλά εσείς συνηθίζετε να αργείτε στα ραντεβού σας με το γιατρό. Απαιτείτε από τον ειδικό άμεση προσοχή και απαντήσεις.
12-15
Ο ασθενής-θύμα
comp 3891668 sickpatient ryan inzana
Διαβάζετε καθημερινά onmed.gr και επισκέπτεστε κάθε τρεις και λίγο το γιατρό. Το προσωπικό του ιατρείου σάς αποκαλεί πλέον με το μικρό σας όνομα.
16-18
Ο τέλειος ασθενής
comp 3891768 perfectpatient ryan inzana
Δεν πανικοβάλλεστε και μιλάτε ευγενικά στο γιατρό και στο προσωπικό του ιατρείου τόσο στο τηλέφωνο όσο και όταν βρίσκεστε εκεί. Δεν ενοχλείτε τους άλλους ασθενείς ούτε εκνευρίζετε το γιατρό με τις απαιτήσεις σας.
Περισσότερα τεστ εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)