10 αληθινές ιστορίες που θα σας πείσουν να μη βιάζεστε να κρίνετε αρνητικά τους άλλους ανθρώπους

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0



Η ζωή είναι απρόβλεπτη, οπότε δεν είναι παράξενο το να συνειδητοποιήσετε ξαφνικά πως είχατε μία λάθος πεποίθηση ή προσδοκία. Αυτό είναι αρκετά συνηθισμένο, αν και μερικές φορές μας είναι δύσκολο να το δεχτούμε.
Σήμερα, σας παρουσιάζουμε 10 ιστορίες που αποδεικνύουν πως δεν είναι όλα στον κόσμο όπως θα θέλουμε να νομίζουμε:
  • Πιστεύετε πως η εμφάνιση είναι το παν για μια γυναίκα; Η φίλη μου παντρεύτηκε χάρη στο χιούμορ της. Έχει μικρό στήθος. Μια φορά που ήμασταν στην παραλία πήγε να τινάξει την πετσέτα της. Εκείνη την στιγμή της έφυγε το πάνω μέρος του μαγιό. Τότε, είπε: “Γαμώτο! Ο αέρας μου πήρε το μαγιό μαζί με το στήθος!” Ο τύπος που καθόταν δίπλα της γελούσε τόσο πολύ που πήγε να πνιγεί. Μία εβδομάδα μετά της έκανε πρόταση γάμου.
  • Δεν δίνω χρήματα σε ζητιάνους. Είναι θέμα αρχής: τους θεωρώ ψεύτες. Μία μέρα όμως είδα έναν άστεγο άντρα να ταΐζει αδέσποτα σκυλιά. Με συγκίνησε τόσο πολύ που θέλησα να του προσφέρω ένα γεύμα. Είναι καλός άνθρωπος. Είναι κρίμα που η ζωή του τα έχει φέρει έτσι.
10 Αληθινές Ιστορίες που θα σας Πείσουν να ΜΗΝ Βιάζεστε να Κρίνετε Αρνητικά τους άλλους Ανθρώπους
  • Ο γιος μου είναι τυφλός. Για πολύ καιρό, η γυναίκα μου και εγώ δεν ξέραμε πώς να του δείξουμε τον κόσμο και να του μάθουμε να ζει. Ένας φίλος μας συμβούλεψε να τον στείλουμε σε μαθήματα τέχνης. Αρχικά, ήμασταν σκεπτικοί. Έξι μήνες μετά όμως, ο δάσκαλός του μας είπε πως είχε ταλέντο γιατί μπορούσε να σχεδιάσει κάτι χωρίς να το δει, απλά και μόνο ακουμπώντας το. Τώρα τα έργα του είναι σε εκθέσεις και ήδη έχουν αγοραστεί κάποια από αυτά.
  • Ήθελα να πειράξω ένα κορίτσι που θεωρούσα άσχημο. Δημιούργησα μία ψεύτικη σελίδα στα κοινωνικά δίκτυα και την ακολουθούσα για να την κάνω να με ερωτευτεί. Μετά, σχεδίαζα να την ζητήσω σε ραντεβού και να μην εμφανιστώ. Ενώ μιλούσαμε, κατάλαβα πως είναι ένας υπέροχος άνθρωπος και την ερωτεύτηκα.
  • Ήταν η πρώτη φορά που έμεινα στο σπίτι της κοπέλας μου για το βράδυ. Επειδή πάντα έκανε δίαιτα, αποφάσισα να πάω στην κουζίνα το βράδυ χωρίς να την ξυπνήσω για να μην την κάνω να ζηλέψει. Μόλις άνοιξα το ψυγείο, άκουσα μια φωνή να λέει: “Πάλι τρως! Πάλι τρως!” Γύρισα τρομαγμένος και είδα έναν μεγάλο παπαγάλο να μιλάει. Η κοπέλα μου στεκόταν στον διάδρομο και είχε πεθάνει στο γέλιο.
10 Αληθινές Ιστορίες που θα σας Πείσουν να ΜΗΝ Βιάζεστε να Κρίνετε Αρνητικά τους άλλους Ανθρώπους
  • Ο άντρας μου πάντα μιλούσε λίγο και έκρυβε τα συναισθήματά του. Δεν μπορούσα να τον κάνω να μου πει “Σ’αγαπώ.” Οι φίλοι μου λένε πως φαίνεται πολύ ψυχρός. Εγώ όμως ξέρω πόσο συναισθηματικός είναι. Λίγο καιρό πριν είδα στο πορτοφόλι του ένα τριαντάφυλλο από χαρτί που του είχα φτιάξει στο πρώτο μας ραντεβού. Του φέρεται πολύ ευγενικά για να μην το χαλάσει.
  • Είχα πάει στην πόρτα και χτυπούσα για μισή ώρα, απαιτώντας να μπω. Άκουγα φωνές πίσω από την πόρτα αλλά κανείς δεν με άνοιγε. Φώναζα, “Είμαι το αφεντικό σου! Απαιτώ να ανοίξεις την πόρτα!” Τελικά, ένας φοβισμένος φρουρός άνοιξε και είπε: “Εάν δεν σταματήσεις, θα φωνάξω την αστυνομία!” Τότε κατάλαβα πως χτυπούσα την πόρτα της διπλανής τράπεζας. Το γραφείο μου ήταν στην επόμενη πόρτα…
  • Αγοράσαμε μία κιθάρα στον γιο μας αλλά ποτέ δεν τον άκουσα να παίζει. Του έλεγα: “γιατί την αγοράσαμε αφού δεν την χρησιμοποιείς;” Χτες ήμουν άρρωστη. Ο άντρας μου πήγε να μου πάρει φάρμακα και ο γιος μου νόμιζε πως έλειπα και εγώ. Τότε, πήρε την κιθάρα και άρχισε να παίζει. Έπαιζε πολύ όμορφα και ντρέπομαι που του φώναζα όλα αυτά τα χρόνια.
10 Αληθινές Ιστορίες που θα σας Πείσουν να ΜΗΝ Βιάζεστε να Κρίνετε Αρνητικά τους άλλους Ανθρώπους
  • Άρχισα να βγαίνω με έναν τύπο. Τον κάλεσα στο σπίτι μου για ρομαντικό δείπνο αλλά τελικά έπαθα δηλητηρίαση από το σούσι και πέρασα όλο το βράδυ στην τουαλέτα. Νόμιζα πως η σχέση μας είχε τελειώσει. Όταν άνοιξα την πόρτα, δεν ήταν εκεί. Είχε φύγει… 20 λεπτά αργότερα επέστρεψε με χάπια, ανθρακούχο νερό και λεμόνι. Με φρόντισε μέχρι να με πάρει ο ύπνος. Με αγκάλιασε πριν κοιμηθώ και έφυγε. Υπάρχουν ακόμα πραγματικοί άντρες!
  • Παντρεύτηκα πριν μία εβδομάδα. Σήμερα, φιλοξενήσαμε έναν φίλο μου στο σπίτι μας. Ξύπνησα μέσα στην νύχτα και άκουσα φωνές. Ο άντρας μου δεν ήταν στο κρεβάτι και μετά άκουσα την φωνή του από τον ξενώνα: “Δεν θα ακούσει τίποτα! Έλα!” Πήδηξα από το κρεβάτι και μπήκε στο δωμάτιο έτοιμη να τους σκοτώσω… και τους είδα να παίζουν σκάκι. Ο φίλος μου είχε μόλις χάσει ένα παιχνίδι και ο άντρας μου προσπαθούσε να τον πείσει να παίξουν ξανά!
Περισσότερα χρήσιμα θέματα εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)