ΤΑΣΕΙΣ

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

ΥΛΙΚΟ

ΒΙΝΤΕΟ

19/7/17

Εκτιμήσεις για τις βάσεις 2017. Πίνακες με τα τμήματα που θα γκρεμιστούν





Τη μεγάλη "βουτιά" που θα κάνουν τμήματα συγκεκριμένων επιστημονικών πεδίων παρουσιάζει η έρευνα του εκπαιδευτικού αναλυτή Στρατή Στρατηγάκη στην εφημερίδα "Ειδήσεις"
Όπως θα δείτε και στους παρακάτω πίνακες οι βάσεις του 5ου επιστημονικού πεδίου θα πέσουν κατά πολύ. Όπως σημειώνει ο ίδιος η πτώση σε κάποια τμήματα θα ξεπεράσει τα 1.000 μόρια. Το ανάποδο ακριβώς ισχύει για τις σχολές του 4ου επιστημονικού πεδίου όπου θα υπάρξει άνοδος ενώ στο 3ο επιστημονικό πεδίο θα πραγματοποιηθεούν μικρά "σκαμπανεβάσματα" όπως το ίδιος και στις σχολές του 1ου πεδίου.
Σημαντική άνοδος θα υπάρξει στις βάσεις του 2ου πεδίου
Στην έρευνα του εκπαιδευτικού αναλυτή Στρατή Στρατηγάκη, που δημοσιεύουν οι «Ειδήσεις» παρουσιάζονται για πρώτη φορά η διαμόρφωση των βάσεων για το 2017 και οι εκτιμήσεις για τη διακύμανση των μορίων ανά σχολή.
Ο κ. Στρατηγάκης εξηγεί ότι η διαμόρφωση των βάσεων εξαρτάται από τρεις παράγοντες: τον αριθμό των προσφερόμενων θέσεων στην ανώτατη εκπαίδευση, τις βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων και την προτίμηση σπουδών που εκφράζεται στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου.
«Αυτός ο τελευταίος παράγοντας παραμένει άγνωστος, αφού τις προτιμήσεις των υποψηφίων τις μαθαίνουμε με την ανακοίνωση των βάσεων. Τις περισσότερες φορές οι εκπλήξεις στη διαμόρφωση των βάσεων οφείλονται στη μαζική μεταστροφή των προτιμήσεων των υποψηφίων που οφείλεται σε κάποια φήμη για την αξία κάποιοι πτυχίου», σημειώνει.
Σύμφωνα με τον κ. Στρατηγάκη, οι αλλαγές που έγιναν από φέτος στο σύστημα εισαγωγής, δηλαδή η ένταξη πολλών τμημάτων και σε δεύτερο επιστημονικό πεδίο, με σκοπό να μειωθεί η μεγάλη ζήτηση για τις σχολές του 3ου επιστημονικού πεδίου, δυσχεραίνουν την εκτίμηση των βάσεων. «Αυτή η αλλαγή αντιβαίνει στη βασική αρχή αυτού του εξεταστικού συστήματος που ήταν όλοι οι υποψήφιοι που διεκδικούν θέση στο ίδιο τμήμα να έχουν μόρια που υπολογίζονται από την ίδια τετράδα μαθημάτων. Έτσι, φέτος έχουμε 150 τμήματα που ανήκουν σε περισσότερα από ένα επιστημονικά πεδία, που δηλώνονται, δηλαδή, από μαθητές που έχουν εξεταστεί σε διαφορετικά μαθήματα. Αυτό δυσχεραίνει αρκετά την εκτίμηση της βάσης τους», αναφέρει ο κ. Στρατηγάκης.
Δείτε αναλυτικά:
Περισσότερα εκπαιδευτικά νέα εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

TRANSLATE THIS SITE

 
Copyright © 2017 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Powered byBlogger