15 ξεκαρδιστικές φωτογραφίες που δείχνουν γιατί δεν πρέπει ποτέ να μένουν οι μπαμπάδες μόνοι τους με τα παιδιά τους

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0




Η ζωή με μικρά παιδιά είναι μια αιώνια περιπέτεια. Ειδικά όταν η φροντίδα του παιδιού ανατίθεται στον πατέρα. Aκολουθεί μια σειρά από φωτογραφίες που δείχνουν τη ζωή των νεαρών πατέρων και θα σας κάνουν να γελάσετε.
15. Το καροτσάκι έσπασε, αλλά είναι ακόμα πιο βολικό με αυτόν τον τρόπο.
14. Όταν όλα όσα χρειάζονται βρίσκονται ακριβώς μπροστά σου!
13. Πώς αλλιώς να σταματήσει κανείς τα παιδιά από το να μαλώνουν μέσα στο αυτοκίνητο;
12. Όταν έχεις βαρεθεί να καθαρίζεις όλο το σπίτι από τους μαρκαδόρους…
11. Το Halloween δεν έχει ξαναγίνει τόσο συναρπαστικό!
10. Τι μπορεί να ξυπνήσει ένα παιδί; Η απάντηση είναι προφανής!
9. Ο καθένας πρέπει να έχει το χώρο του στα παιχνίδια.
8. «Ο μόνος άντρας στην οικογένεια. Καθησυχάζω τον εαυτό μου λέγοντας πως εγώ είμαι ο αρχηγός.»

7. Το σημαντικότερο είναι να βρεις χρόνο για τον εαυτό σου.
6. Όταν το δωμάτιο των παιδιών είναι κοντά στο γυμναστήριο.
5. «Οι γυναίκα μου δεν μπορούσε να μείνει με τις κόρες μας, αλλά αυτές είχαν ήδη κάνει μερικά σχέδια.»
4. Ποιος είναι το μεγάλο αγόρι τώρα;
3. Μια βόλτα για να θυμάσαι!
2. «Η γυναίκα μου, μου ζήτησε να βάλω τα καλύτερά μου ρούχα για μια βόλτα με την κόρη μας.»
1. Αυθεντία στην μεταμφίεση!

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)