Κουίζ: Τι λέει για εσένα το στιλ μαγιό που φοράς

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0






Και όμως το στιλ του μαγιό που φοράς μπορεί να πει πράγματα για εσένα!
Υπάρχουν αρκετοί διαφορετικοί τύποι μαγιό και κάθε χρόνο στις παραλίες βλέπουμε πολλά διαφορετικά στιλ. Σχέδια, χρώματα, μπικίνι, μονοκίνι, σορτσάκια, βερμούδες…
Διάλεξε μία από τις 11 επιλογές που υπάρχουν παρακάτω και θα σου πούμε κάτι για εσένα!

1. Μπικίνι


«Μπορεί να έχω επίπεδη κοιλιά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα την ρουφάω ολόκληρη την μέρα.»

2. Ολόσωμο


«Επειδή θέλω να είμαι χαλαρή όλη τη μέρα δεν διάλεξα μπικίνι! Άσε που είναι και της μόδας τα ολόσωμα. Όλες ολόσωμα φοράνε.»

3. Συνδυασμός μαγιό με T-Shirt (μεγέθους XXL)


«Πραγματικά δεν είχα καμία όρεξη να έρθω στην παραλία. Τελικά όχι μόνο ήρθα αλλά έβαλα και ό,τι πιο φαρδύ είχα γιατί πήρα κάτι κιλάκια τον τελευταίο καιρό!»

4. Ο παρακάτω τύπος μαγιό που έχει ΜΟΝΟ μία εξήγηση

«Έγινα πρόσφατα μαμά.» ή «Είμαι ακόμα παιδί.»

5. Strapless μπικίνι


«Ήθελα να είμαι όσο πιο στιλάτη γίνεται, ωστόσο άμα έχει κύμα η θάλασσα, θα έχω μεγάλο πρόβλημα.»

6. Μαγιό Σλιπ


«Σπούδασα για ένα εξάμηνο σε Πανεπιστήμιο της Ευρώπης.»
Σ.σ: Μάλλον σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα ξεχασμένη στα 80s…

7. Speedo


«Ευρώπη.-»

8. Βερμούδα


«Η αποστολή μου σήμερα είναι να ρίξω κορίτσια ;)»

9. Σορτσάκι


«Μα πώς αλλιώς θα μπορούσα να τονίσω το γυμνασμένο μου κορμί;»

10. Κανονικά ρούχα


«Δεν ήθελα να πάω ΚΑΝ στη θάλασσα.»

11. Στολή κατάδυσης


«Όλη η πλάκα είναι εντός της θάλασσας και όχι στην παραλία ;).»


Περισσότερα κουίζ εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)