Αφαίρεσε το εγώ - Αποστόλης Ζυμβραγάκης

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
Αφαίρεσε το εγώ από τη σκέψη 
και μόλις θα 'χεις προσθέσει διαύγεια.

Αφαίρεσε το εγώ από τη γνώση 
και μόλις θα 'χεις προσθέσει σοφία.

Αφαίρεσε το εγώ από την αλήθεια
και μόλις θα 'χεις προσθέσει φώτιση.

Αφαίρεσε το εγώ από την αυτονομία
και μόλις θα ΄χεις προσθέσει ανεξαρτησία.

Αφαίρεσε το εγώ από τη θέληση
και μόλις θα 'χεις προσθέσει εγκράτεια.

Αφαίρεσε το εγώ από την τόλμη
και μόλις θα 'χεις προσθέσει πειθαρχία.

Αφαίρεσε το εγώ από την ανωτερότητα
και μόλις θα 'χεις προσθέσει ισότητα.

Αφαίρεσε το εγώ από την εξουσία
και μόλις θα 'χεις προσθέσει δικαιοσύνη.

Αφαίρεσε το εγώ από την ομορφιά
και μόλις θα 'χεις προσθέσει μετριοφροσύνη.

Αφαίρεσε το εγώ από τη γενναιοδωρία
και μόλις θα 'χεις προσθέσει ελεημοσύνη.

Αφαίρεσε το εγώ από τη φιλία
και μόλις θα 'χεις προσθέσει συντροφικότητα.

Αφαίρεσε το εγώ από την αγάπη
και μόλις θα 'χεις προσθέσει αγάπη.

Αποστόλης  Ζυμβραγάκης, Φεβρουάριος 2019.

Περισσότερα έργα μου εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)