Παθιασμένη λογική - Αποστόλης Ζυμβραγάκης

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
Έρωτας σημαίνει λογική έλξη
σε μια παράλογη ορμή.
Εσύ είσαι η άρνηση της σύνεσης
κι εγώ η αποδοχή που ελκύεται παράτολμα σαν λογικός μαγνήτης.

Έρωτας σημαίνει σύγκρουση 
λογικής και πάθους.
Εσύ γίνεσαι η φωνή της λογικής στα πάθη μου.
κι εγώ η κραυγή των παθών στη λογική σου.

Έρωτας σημαίνει υποταγή 
της λογικής στο πάθος.
Εσύ βάζεις τη λογική να προσκυνήσει
κι εγώ το πάθος να την κατακτήσει ολοκληρωτικά.

Έρωτας σημαίνει λογική κορύφωση 
των παράλογων αισθήσεων.
Εσύ σε ένα σώμα ενεργοποιείς αδιανόητα αισθήσεις για δύο.
κι εγώ στο ίδιο τις κορυφώνω με παθιασμένη νόηση.

Έρωτας σημαίνει ένωση
πάθους πλασμένου με λογική και λογικής κυριευμένης απ' το πάθος.
Εσύ είσαι εγώ
κι εγώ είμαι εσύ.

Αποστόλης Ζυμβραγάκης

Περισσότερα έργα μου εδώ.






Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)