Και θέλω να 'ρθει το σκοτάδι - Αποστόλης Ζυμβραγάκης

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
Τα βράδια έρχεσαι στη σκέψη μου
κι είσαι στη γλώσσα η μόνη γεύση μου.
Τις νύχτες όλες σε φαντάζομαι
είσαι μπροστά μου κι εγώ ταράζομαι.

Και θέλω να 'ρθει το σκοτάδι
να σε τυλίξω με ένα χάδι.
Και θέλω τόσο να νυχτώσει
ένα φιλί σου να με σκοτώσει.
Και θέλω να 'ρθει το σκοτάδι
να με κυλήσεις ως τον Άδη.
Στα δύο μέτρα συ να με στήσεις
μ' ένα φιλί σου να μ' αναστήσεις.

Τα βράδια είσαι ένα μαρτύριο
και στο μυαλό βασανιστήριο.
Τις νύχτες είσαι στο κεφάλι μου
είσαι η καψούρα η μεγάλη μου.

Και θέλω να 'ρθει το σκοτάδι
να σε τυλίξω με ένα χάδι.
Και θέλω τόσο να νυχτώσει
ένα φιλί σου να με σκοτώσει.
Και θέλω να 'ρθει το σκοτάδι
να με κυλήσεις ως τον Άδη.
Στα δύο μέτρα συ να με στήσεις
μ' ένα φιλί σου να μ' αναστήσεις.

Αποστόλης Ζυμβραγάκης

Περισσότερα έργα μου εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)