Συμβουλευτικά αποφθέγματα από τον Χόρχε Μπουκάι

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0




Ο μοναδικός Χόρχε Μπουκάι είναι ένας περίφημος ψυχοθεραπευτής και συγγραφέας από την Αργεντινή. Μέσα από τα βιβλία και τις ομιλίες του, ο Χόρχε Μπουκάι μας έχει χαρίσει σημαντικά συμβουλευτικά αποφθέγματα για τη ζωή και τον άνθρωπο.
Ο Χόρχε Μπουκάι μετά την αποφοίτησή του από το πανεπιστήμιο του Μπουένος Άιρες, ειδικεύτηκε στις ψυχικές ασθένειες. Η συναισθηματική νοημοσύνη με την οποία προσεγγίζει τον άνθρωπο και τα προβλήματά του τον κάνουν να ξεχωρίζει. Εδώ και χρόνια ασχολείται με τη συγγραφή βιβλίων που μιλούν για την αυτοβοήθεια, την αυτογνωσία και την ποιότητα ζωής καθώς και με διαλέξεις τις οποίες δίνει γυρίζοντας ολόκληρο τον κόσμο.

Συμβουλευτικά αποφθέγματα από τον Χόρχε Μπουκάι

Συμβουλευτικά αποφθέγματα από τον Χόρχε Μπουκάι
Παρακάτω συγκεντρώσαμε κάποια συμβουλευτικά αποφθέγματα του μοναδικού Χόρχε Μπουκάι, που αντικατοπτρίζουν τη φιλοσοφία του για τη ζωή και τον βαθύ του σεβασμό προς τον άνθρωπο.
  • Εσύ επιλέγεις πού και αποφασίζεις μέχρι πότε, γιατί το μονοπάτι είναι ένα θέμα αποκλειστικά δικό σου.
  • Η αληθινή αγάπη δεν είναι τίποτα άλλο από την αναπόφευκτη επιθυμία να βοηθήσουμε τον άλλο να είναι αυτός που είναι.
  • Επειδή κανείς δε μπορεί να γνωρίζει για εσάς. Κανείς δε μπορεί να μεγαλώσει για εσάς, δε μπορεί να ψάξει για εσάς. Κανείς δε μπορεί να κάνει για εσάς αυτό που πρέπει να κάνετε εσείς οι ίδιοι. Η ύπαρξη δεν επιτρέπει εκπροσώπους.

  • Αφήστε με να φροντίσω τον εαυτό μου. Εάν κάνετε τα πάντα για μένα, δεν θα μπορέσω ποτέ να μάθω. Σε περίπτωση που το ξεχάσατε, μαθαίνουμε μόνο από τα λάθη.
  • Μόνο αν αισθάνομαι άξιος να είμαι όπως είμαι, μπορώ να αποδεχτώ τον εαυτό μου, να είμαι αυθεντικός, να είμαι αληθινός.
  • Δε μου αρέσει αυτή η εκπαίδευση σύμφωνα με την οποία πρέπει να αγωνίζεσαι για να ξεπεράσεις τους άλλους και όχι για να ξεπεράσεις τον ίδιο σου τον εαυτό.
  • Κάθε φορά που κάτι φεύγει μακριά, αφήνει τόπο σε αυτό που ακολουθεί.
  • Πιστεύω πως η ευτυχία μπορεί να επιτευχθεί, πάντα και όταν κάποιος δεν έχει την ηλίθια ιδέα να πιστεύει πως το να είσαι ευτυχισμένος σημαίνει να γελάς όλη μέρα.
  • Εάν βρεθείτε σε αδιέξοδο, μην είστε ανόητοι… γυρίστε εκεί όπου μπήκατε.
  • Μέσω της συνειδητοποίησης και της έκφρασης των συναισθημάτων μπορεί ένας θλιμμένος άνθρωπος να αισθανθεί ανακουφισμένος και απελευθερωμένος.
  • Κανείς δεν έχει περισσότερες πιθανότητες να πέσει θύμα εξαπάτησης από εκείνον για τον οποίο το ψέμα, ταιριάζει με τις επιθυμίες του.
  • Οι φίλοι δεν πρέπει να επιλέγονται μεταξύ εκείνων που είναι ικανοί να σας κρατούν συντροφιά όταν κλαίτε, πρέπει να επιλέγονται μεταξύ εκείνων που είναι ικανοί να γελούν με το ίδιο πράγμα με το οποίο γελάτε.

  • Επιτρέπω στον εαυτό μου να ψάξει αυτό που θεωρώ πως χρειάζομαι στον κόσμο και να μην περιμένω να μου δώσει κάποιος άδεια να το πάρω.
  • Ο κουφός πάντα πιστεύει ότι εκείνοι που χορεύουν είναι τρελοί.
  • Αν χρειάζομαι κάποιον να είναι μαζί μου όλη την ώρα, αυτό το άτομο θα πρέπει να είμαι εγώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)