1)Με λένε: ____________________________________________________________
5)Γράφω ξανά:
10) Κυκλώνω όλα τα ι και τα Ι του κειμένου:
11) Γράφω ό,τι βλέπω:
13) Κυκλώνω τα ο και τα Ο του κειμένου:
15) Βάζω το ή τα:
______ παπί
______ παπιά
______ μήλο
______ μήλα
______ δέντρο
______ δέντρα
16) Ενώνω και γράφω τις φωνούλες και διαβάζω πολλές φορές:
17) Κυκλώνω τα ν και τα Ν:
ο , ν , ε , Λ , Ν , α , ν , ι , η , ν , ο
18) Συμπληρώνω με τις φωνούλες να, νε, νο, νι:
κα _ _ τα _ _ ράιδα _ _ μισμα σταγό_ _
κανό_ _ καμπά _ _ς μπα _ _ _ _
19) Γράφω από τα κεφαλαία στα μικρά και το αντίστροφο:
2)Γράφω ξανά:
Α ___
α ______
3)Γράφω ό,τι λείπει:
_____εροπλάνο
_____ετός
_____ρκούδα
4)Κυκλώνω όλα τα α και τα Α του κειμένου:
Η
ΑΧΤΕΝΙΣΤΗ ΑΓΕΛΑΔΑ
Έναν καιρό
και μια φορά, μπορεί τώρα ή παλιά, μια αχτένιστη αγελάδα βόλτα πάει στην
Ελλάδα. Στην Αθήνα έξω βγαίνει αυτοκίνητα ανασαίνει. Σ’ αερόστατο ανεβαίνει, σ’
άλλη ατμόσφαιρα πηγαίνει.
Αστροναύτη
αγελάδα αξίζει να ‘χει η Ελλάδα. Τα αστεράκια γελαστά, της προσφέρουνε αυγά.
Αλατοπίπερο ζητά και αμέσως τα μασά.
Η αχτένιστη
αγελάδα από πάνω από ψηλά, ρίχνει κάτω μια ματιά
και παίρνει απόφαση τρανή να κατέβει στη
στιγμή.
5)Γράφω ξανά:
Ε ____
ε ________
6) Γράφω ό,τι λείπει (θυμάμαι ότι τα ονόματα ξεκινάνε με κεφαλαίο):
_____ λιά _____κκλησία _____ λλάδα
7) Κυκλώνω όλα τα ε και τα Ε του κειμένου:
Η
ΑΧΤΕΝΙΣΤΗ ΑΓΕΛΑΔΑ
Έναν καιρό
και μια φορά, μπορεί τώρα ή παλιά, μια αχτένιστη αγελάδα βόλτα πάει στην
Ελλάδα. Στην Αθήνα έξω βγαίνει αυτοκίνητα ανασαίνει. Σ’ αερόστατο ανεβαίνει, σ’
άλλη ατμόσφαιρα πηγαίνει.
Αστροναύτη
αγελάδα αξίζει να ‘χει η Ελλάδα. Τα αστεράκια γελαστά, της προσφέρουνε αυγά.
Αλατοπίπερο ζητά και αμέσως τα μασά.
Η αχτένιστη
αγελάδα από πάνω από ψηλά, ρίχνει κάτω μια ματιά
και παίρνει απόφαση τρανή να κατέβει στη
στιγμή.
8) Γράφω ξανά:
Ι _____
ι _______
9) Γράφω ό,τι λείπει:
__ στορ__ α ___ ατρός ___ ερέας
10) Κυκλώνω όλα τα ι και τα Ι του κειμένου:
Του Αιόλου
ασκοί ανοίξτε
τους
βρώμικους καπνούς διαλύστε
να γίνει η γη
μια όαση !
Στη φύση
πάλι… όλοι πίσω
απ’ την αρχή
να ξαναρχίσω
δεν έχω
τίποτα να χάσω
παρά μονάχα
να κερδίσω!
Το μέλλον
είναι ηλιακό, αιολικό
να γίνει η
γη ένα χωριό!
Ο ____
ο ________
12) Συμπληρώνω ό,τι λείπει:
σ __ κ __ λάτα ν __ σ___ κ __ μα
__ ρχήστρα ___χι
13) Κυκλώνω τα ο και τα Ο του κειμένου:
Του Αιόλου
ασκοί ανοίξτε
τους
βρώμικους καπνούς διαλύστε
να γίνει η γη
μια όαση !
Στη φύση
πάλι… όλοι πίσω
απ’ την αρχή
να ξαναρχίσω
δεν έχω
τίποτα να χάσω
παρά μονάχα
να κερδίσω!
Το μέλλον
είναι ηλιακό, αιολικό
να γίνει η
γηένα χωριό!
14) Διαβάζω και βάζω ο, η, το
_ σάκος
|
_ κασετίνα
|
_ Λάκης
|
|
_ Αλέκα
|
_ πελεκάνος
|
_ Σάσα
|
|
_ πατίνι
|
_ λεκές
|
_ Μίμης
|
_ μασέλα _ σήμα _ ποσότητα
15) Βάζω το ή τα:
______ παπί
______ παπιά
______ μήλο
______ μήλα
______ δέντρο
______ δέντρα
16) Ενώνω και γράφω τις φωνούλες και διαβάζω πολλές φορές:
α
|
___ ___
|
||
ε
|
___ ___
|
||
Ν ν
|
|||
ι
|
___ ___
|
||
ο
|
___ ___
|
17) Κυκλώνω τα ν και τα Ν:
ο , ν , ε , Λ , Ν , α , ν , ι , η , ν , ο
18) Συμπληρώνω με τις φωνούλες να, νε, νο, νι:
κα _ _ τα _ _ ράιδα _ _ μισμα σταγό_ _
κανό_ _ καμπά _ _ς μπα _ _ _ _
19) Γράφω από τα κεφαλαία στα μικρά και το αντίστροφο:
ΠΑΤΑΤΕΣ _______________
ΚΟΠΕΛΕΣ _______________
ΣΑΚΑΚΙ _________________
παιχνίδι ______________
κούκλα _______________
μπάλα ________________
ΚΟΠΕΛΕΣ _______________
ΣΑΚΑΚΙ _________________
παιχνίδι ______________
κούκλα _______________
μπάλα ________________