1) Με λένε:
___________________________________________________
___________________________________________________
2) Βάζω τις συλλαβές στη σωστή σειρά και γράφω από κάτω τη λέξη:
νο χα
λά ρί τυ μη ζύ
ζα τα κέ
__________ ______ ______ _________
3)
Δείχνω και διαβάζω με το δάχτυλό μου ( η μανούλα ρωτάει και ανακατεμένα):
Ο κήπος έχει
πολλά λαχανικά .
Η
Χριστίνα είναι μαθήτρια.
Ο Χάρης
είναι μαθητής.
Η ζύμη είναι
νόστιμη.
Το ζυμάρι έχει ζάχαρη και κανέλα. ---------->ορθογραφία
Τα λάχανα
είναι πράσινα.
4) Βάζω όπου ταιριάζει χ, ζ, υ, θ, μ, η, γ :
_ύχι _έβρα _άρι τ_ρί ζ_μάρι _ύγα λ_κος _υγαριά
_λιος _εός κι_άρα _άτα _λυκά _άγος
5) Κυκλώνω το μα, το με, το μι, το μη και το μο :
Μαρία γελάμε μασάμε μήλο έμενα εμείς χαμένα κλάδεμα καμήλα
μανταρίνι Μάριος μανταλάκι δέμα Μανταλένα μαμά δωμάτιο μάρμαρο Μάρκος
μασέλα
Μενέλαος μεγάλος καμένος βγαλμένος μένω μεσημέρι μέλι μέλισσα μελάνι
μικρόφωνο
μικρός καμινάδα σαλάμι καλάμι ποτάμι μία
μοναχός νομός μόνος μοντέρνο μοσχάρι λεμόνι μολύβι τιμόνι μοκέτα Σίμος
6) Συμπληρώνω με τα:
μα μο
μι με
_ _ σκα _ _ κρόφωνο _ _ λύβι
κα _ _νάδα ντο _ _ τα _ _ δουσα
_ _ λισσα λε _ _ νι _ _ γος