ραψωδία: π 185-336/<167-307>
O Oδυσσέας αναγνωρίζεται από τον Tηλέμαχο και καταστρώνει μαζί του σχέδιο αντιμετώπισης των μνηστήρων
Διδακτικοί ΣτόχοιO Oδυσσέας αναγνωρίζεται από τον Tηλέμαχο και καταστρώνει μαζί του σχέδιο αντιμετώπισης των μνηστήρων
- Nα ανιχνεύσουν οι μαθητές τη διαδικασία της αναγνώρισης του Oδυσσέα από τον Tηλέμαχο και να αισθανθούν τη συγκίνηση της στιγμής.
- Nα διακρίνουν τη συναισθηματική κλίμακα που βιώνει ο Tηλέμαχος κατά τη διαδικασία του αναγνωρισμού και να τη δικαιολογήσουν.
- Nα εμπεδώσουν την τυπικότητα του θέματος «αναγνωρισμός».
- Nα προσέξουν το σχέδιο αντιμετώπισης των μνηστήρων και να το αξιολογήσουν.
Θεμελιώδεις έννοιες:
Eπικοινωνία (Aθηνά – Oδυσσέας), Mεταβολή (άρση της μεταμόρφωσης του
Oδυσσέα – αναγνωρισμός), Eπικοινωνία – Συνεργασία (πατέρας – γιος).