«Έκλεισε» η λίστα των εκπαιδευτικών της Τεχνικής Εκπαίδευσης που τίθενται σε διαθεσιμότητα. Συγκεκριμένα, θα τεθούν σε διαθεσιμότητα 2.114 εκπαιδευτικοί, ειδικοτήτων που καταργούνται. Το επόμενο βήμα από τον χώρο της εκπαίδευσης θα γίνει σε εκείνον της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου μετά την ομόφωνη έγκριση για την αναδιοργάνωση των δομών και των υπηρεσιών του υπουργείου Παιδείας από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, καλούνται τα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας να αξιολογήσουν από τον Σεπτέμβριο τις διοικητικές δομές τους.
Πρόκειται για 10.200 διοικητικούς υπαλλήλους που υπηρετούν κυρίως στα αποκαλούμενα «μεγάλα» πανεπιστημιακά και τεχνολογικά ιδρύματα της χώρας, όπως το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, καθώς και τα ΤΕΙ Αθηνών, Πειραιά και Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τα στοιχεία, αναλογούν 10.000 διοικητικοί υπάλληλοι για 12.000 καθηγητές πανεπιστημίου και ΤΕΙ.
Τα ιδρύματα αυτά θα πρέπει να προχωρήσουν σε αξιολόγηση του προσωπικού τους μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου, προκειμένου να εντοπιστούν τυχόν πλεονάζοντες υπάλληλοι, με σκοπό να τεθούν σε καθεστώς διαθεσιμότητας και στη συνέχεια να αξιοποιηθούν σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου, ανάλογα με τις ελλείψεις που παρατηρούνται.
Σε ό,τι αφορά τους εκπαιδευτικούς των ΤΕΙ που τίθενται σε διαθεσιμότητα, το 60% από αυτούς θα εργαστεί στον τομέα της υγείας άμεσα, όπως προέκυψε από συνάντηση του υπουργού Παιδείας κ. Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου με τον υπουργό Υγείας κ. Αδωνη Γεωργιάδη, ενώ το υπόλοιπο 40%, επαγγελματίες στην ειδικότητά τους, θα μπορέσει να εργαστεί στα δημόσια ΙΕΚ, τα οποία ενισχύονται και αναβαθμίζονται όπως άλλωστε επισημαίνουν πηγές του υπουργείου Παιδείας. Μάλιστα ο κ. Γεωργιάδης χαρακτήρισε «ευλογία» για το υπουργείο την απορρόφηση των εκπαιδευτικών αυτών γιατί έχουν ειδικότητες όπως γιατροί, νοσηλευτές, οδοντοτεχνίτες, ακτινολόγοι κ.ο.κ., που χρειάζονται στο υπουργείο Υγείας.
Την ίδια ώρα μετακινούνται από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 4.933 εκπαιδευτικοί, από ειδικότητες όπως της Γαλλικής Φιλολογίας, της Πληροφορικής, των Θεατρικών Σπουδών, της Φυσικής Αγωγής κ.ά. Οπως επισημαίνεται από το υπουργείο Παιδείας, το σημαντικό είναι ότι αλλάζουν μόνο βαθμίδα εκπαίδευσης και όχι πεδίο, δηλαδή διδάσκοντας το αντικείμενό τους σε μικρότερους μαθητές.
Για τους 151.000 εκπαιδευτικούς που δεν μπήκαν στο καθεστώς διαθεσιμότητας, ο κ. Αρβανιτόπουλος κατέστησε σαφές ότι «κανείς εκπαιδευτικός δεν είναι περιττός».
Σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Παιδείας, η τρόικα ζητούσε οριζόντια περικοπή, και αφορούσε αριθμούς εξωπραγματικούς για το υπουργείο, διότι πολύ απλά θα διέλυαν το εκπαιδευτικό σύστημα. «Με το σχέδιο αξιολόγησης δομών και διαδικασιών και των κεντρικών υπηρεσιών, καταλήξαμε και αποδείξαμε στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και στην τρόικα, ότι οι άνθρωποι που μπορεί να συζητηθεί να τεθούν σε διαθεσιμότητα δεν γίνεται να υπερβαίνουν τους 2.000», τόνισε ο κ. Αρβανιτόπουλος, ο οποίος προχωρά στην αναδιάρθρωση του συνόλου της Τεχνικής Εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων και των ΙΕΚ, προκειμένου να εμπεριέχουν επαγγέλματα που οδηγούν σε μια θέση στην αγορά εργασίας.
Όπως λένε πηγές του υπουργείου, το σύνολο των μεταρρυθμίσεων που έχουν εξαγγελθεί από τις προγραμματικές δηλώσεις του υπουργού Παιδείας τον Ιούλιο του 2012, τόσο αυτές που έχουν υλοποιηθεί όσο και εκείνες που δρομολογούνται έως τον Σεπτέμβριο του 2013, υπακούουν και υπηρετούν μια ενιαία στρατηγική επιλογή: την αναβάθμιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης, από το νηπιαγωγείο έως το πανεπιστήμιο, από την τυπική έως την άτυπη μάθηση.
Όπως αναφέρουν πηγές του υπουργείου Παιδείας, «ανεξάρτητα από τις δεσμεύσεις του μεσοπρόθεσμου προγράμματος για την αναδιοργάνωση του δημοσίου τομέα, προτάσσει ως αναγκαία για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος την αναδιοργάνωση των υπηρεσιών του και την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού του. Και κυρίως με βάση αυτού που πρέπει να έχουν οι εκπαιδευόμενοι και όχι με το τι συμφέρει αυτούς που παρέχουν εκπαίδευση».
Σύμφωνα με πληροφορίες, από τους πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς, κατά την 30ή Ιουνίου 2013, το υπουργείο Παιδείας προχώρησε στα παρακάτω βήματα:
- Πρώτον, στις 4.933 κενές οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις ειδικότητες καθηγητών Γυμναστικής, Πληροφορικής, Γαλλικής Φιλολογίας, Θεατρικών Σπουδών, Μουσικής και Καλλιτεχνικών, σε υποχρεωτική μετάταξη ισάριθμων υπεράριθμων εκπαιδευτικών των ίδιων ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πλεονάζουν.
- Δεύτερον, σε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών που προκύπτουν από κατάργηση κλάδων και ειδικοτήτων, σε ειδικότητες αποφοίτων των Επαγγελματικών Λυκείων και των Επαγγελματικών Σχολών, που οδηγούν στην ανεργία ή «επικαλύπτονται» στην αγορά εργασίας από αποφοίτους ΤΕΙ και δημοσίων ΙΕΚ.
- Τρίτον, σε υποχρεωτική μετάταξη στις 2.500 κενές οργανικές θέσεις διοικητικών υπαλλήλων κατηγορίας Π.Ε. και Τ.Ε. της Κεντρικής και των Περιφερειακών Υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ, καθώς και των δημοσίων ΙΕΚ όσων εκπαιδευτικών συνεχίζουν να πλεονάζουν, με ισόποση μείωση αποσπάσεων, εφόσον είναι κατηγορίας Π.Ε. και Τ.Ε.
Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι στην Ελλάδα η εκπαίδευση, από τη δευτεροβάθμια, την τεχνική, τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ, έχει φτιαχτεί με στρεβλό τρόπο, χωρίς ανταπόκριση στην αγορά εργασίας. Ολες οι δομές, ανεξαρτήτου βαθμίδας, εξυπηρετούσαν πελατειακές σχέσεις, ενώ στην ουσία οι ειδικότητες φτιάχνονταν τις περισσότερες φορές όχι για να εξυπηρετήσουν αυτούς που δέχονται την εκπαίδευση, αλλά αυτούς που την παρέχουν.
Πρόκειται για 10.200 διοικητικούς υπαλλήλους που υπηρετούν κυρίως στα αποκαλούμενα «μεγάλα» πανεπιστημιακά και τεχνολογικά ιδρύματα της χώρας, όπως το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, καθώς και τα ΤΕΙ Αθηνών, Πειραιά και Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τα στοιχεία, αναλογούν 10.000 διοικητικοί υπάλληλοι για 12.000 καθηγητές πανεπιστημίου και ΤΕΙ.
Τα ιδρύματα αυτά θα πρέπει να προχωρήσουν σε αξιολόγηση του προσωπικού τους μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου, προκειμένου να εντοπιστούν τυχόν πλεονάζοντες υπάλληλοι, με σκοπό να τεθούν σε καθεστώς διαθεσιμότητας και στη συνέχεια να αξιοποιηθούν σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου, ανάλογα με τις ελλείψεις που παρατηρούνται.
Σε ό,τι αφορά τους εκπαιδευτικούς των ΤΕΙ που τίθενται σε διαθεσιμότητα, το 60% από αυτούς θα εργαστεί στον τομέα της υγείας άμεσα, όπως προέκυψε από συνάντηση του υπουργού Παιδείας κ. Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου με τον υπουργό Υγείας κ. Αδωνη Γεωργιάδη, ενώ το υπόλοιπο 40%, επαγγελματίες στην ειδικότητά τους, θα μπορέσει να εργαστεί στα δημόσια ΙΕΚ, τα οποία ενισχύονται και αναβαθμίζονται όπως άλλωστε επισημαίνουν πηγές του υπουργείου Παιδείας. Μάλιστα ο κ. Γεωργιάδης χαρακτήρισε «ευλογία» για το υπουργείο την απορρόφηση των εκπαιδευτικών αυτών γιατί έχουν ειδικότητες όπως γιατροί, νοσηλευτές, οδοντοτεχνίτες, ακτινολόγοι κ.ο.κ., που χρειάζονται στο υπουργείο Υγείας.
Την ίδια ώρα μετακινούνται από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 4.933 εκπαιδευτικοί, από ειδικότητες όπως της Γαλλικής Φιλολογίας, της Πληροφορικής, των Θεατρικών Σπουδών, της Φυσικής Αγωγής κ.ά. Οπως επισημαίνεται από το υπουργείο Παιδείας, το σημαντικό είναι ότι αλλάζουν μόνο βαθμίδα εκπαίδευσης και όχι πεδίο, δηλαδή διδάσκοντας το αντικείμενό τους σε μικρότερους μαθητές.
Για τους 151.000 εκπαιδευτικούς που δεν μπήκαν στο καθεστώς διαθεσιμότητας, ο κ. Αρβανιτόπουλος κατέστησε σαφές ότι «κανείς εκπαιδευτικός δεν είναι περιττός».
Σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Παιδείας, η τρόικα ζητούσε οριζόντια περικοπή, και αφορούσε αριθμούς εξωπραγματικούς για το υπουργείο, διότι πολύ απλά θα διέλυαν το εκπαιδευτικό σύστημα. «Με το σχέδιο αξιολόγησης δομών και διαδικασιών και των κεντρικών υπηρεσιών, καταλήξαμε και αποδείξαμε στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και στην τρόικα, ότι οι άνθρωποι που μπορεί να συζητηθεί να τεθούν σε διαθεσιμότητα δεν γίνεται να υπερβαίνουν τους 2.000», τόνισε ο κ. Αρβανιτόπουλος, ο οποίος προχωρά στην αναδιάρθρωση του συνόλου της Τεχνικής Εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων και των ΙΕΚ, προκειμένου να εμπεριέχουν επαγγέλματα που οδηγούν σε μια θέση στην αγορά εργασίας.
Όπως λένε πηγές του υπουργείου, το σύνολο των μεταρρυθμίσεων που έχουν εξαγγελθεί από τις προγραμματικές δηλώσεις του υπουργού Παιδείας τον Ιούλιο του 2012, τόσο αυτές που έχουν υλοποιηθεί όσο και εκείνες που δρομολογούνται έως τον Σεπτέμβριο του 2013, υπακούουν και υπηρετούν μια ενιαία στρατηγική επιλογή: την αναβάθμιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης, από το νηπιαγωγείο έως το πανεπιστήμιο, από την τυπική έως την άτυπη μάθηση.
Όπως αναφέρουν πηγές του υπουργείου Παιδείας, «ανεξάρτητα από τις δεσμεύσεις του μεσοπρόθεσμου προγράμματος για την αναδιοργάνωση του δημοσίου τομέα, προτάσσει ως αναγκαία για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος την αναδιοργάνωση των υπηρεσιών του και την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού του. Και κυρίως με βάση αυτού που πρέπει να έχουν οι εκπαιδευόμενοι και όχι με το τι συμφέρει αυτούς που παρέχουν εκπαίδευση».
Σύμφωνα με πληροφορίες, από τους πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς, κατά την 30ή Ιουνίου 2013, το υπουργείο Παιδείας προχώρησε στα παρακάτω βήματα:
- Πρώτον, στις 4.933 κενές οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις ειδικότητες καθηγητών Γυμναστικής, Πληροφορικής, Γαλλικής Φιλολογίας, Θεατρικών Σπουδών, Μουσικής και Καλλιτεχνικών, σε υποχρεωτική μετάταξη ισάριθμων υπεράριθμων εκπαιδευτικών των ίδιων ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πλεονάζουν.
- Δεύτερον, σε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών που προκύπτουν από κατάργηση κλάδων και ειδικοτήτων, σε ειδικότητες αποφοίτων των Επαγγελματικών Λυκείων και των Επαγγελματικών Σχολών, που οδηγούν στην ανεργία ή «επικαλύπτονται» στην αγορά εργασίας από αποφοίτους ΤΕΙ και δημοσίων ΙΕΚ.
- Τρίτον, σε υποχρεωτική μετάταξη στις 2.500 κενές οργανικές θέσεις διοικητικών υπαλλήλων κατηγορίας Π.Ε. και Τ.Ε. της Κεντρικής και των Περιφερειακών Υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ, καθώς και των δημοσίων ΙΕΚ όσων εκπαιδευτικών συνεχίζουν να πλεονάζουν, με ισόποση μείωση αποσπάσεων, εφόσον είναι κατηγορίας Π.Ε. και Τ.Ε.
Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι στην Ελλάδα η εκπαίδευση, από τη δευτεροβάθμια, την τεχνική, τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ, έχει φτιαχτεί με στρεβλό τρόπο, χωρίς ανταπόκριση στην αγορά εργασίας. Ολες οι δομές, ανεξαρτήτου βαθμίδας, εξυπηρετούσαν πελατειακές σχέσεις, ενώ στην ουσία οι ειδικότητες φτιάχνονταν τις περισσότερες φορές όχι για να εξυπηρετήσουν αυτούς που δέχονται την εκπαίδευση, αλλά αυτούς που την παρέχουν.
Σε ΑΕΙ που εδρεύει στην Αθήνα, έχουν γίνει τα τελευταία 13 χρόνια παράνομες προσλήψεις, με πλαστές προϋπηρεσίες, πλήθος συγγενών καθηγητών, υπάλληλων κ.λπ. Αυτές έγιναν από προϊστάμενους, διοικήσεις, κ.λπ. Πρόσφατα ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης ότι, το συγκεκριμένο ΑΕΙ θα μπει στο πρόγραμμα διαθεσιμότητας υπαλλήλων!! Τα μέλη της οικογενειοκρατίας αποτελούν την μεγάλη πλειοψηφία. Εκλέγουν υπηρεσιακά συμβούλια, διοικήσεις, συνδικαλιστές κ.λπ. Τελευταία η συνδικαλιστική αλητεία κ.λπ., υπεύθυνοι για παράνομες προσλήψεις, ακόμη και τέκνων τους, με περίσσευμα θράσους κάνουν προτάσεις στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, για την διαθεσιμότητα και την αξιολόγηση υπαλλήλων. Επομένως έχουν πλήρη κάλυψη. Όλους αυτούς πρέπει να τους στείλουν αμέσως στον Κορυδαλλό. Με την διαθεσιμότητα θα «την πληρώσουν» οι έξω από τις "φαμίλιες". Σε ένα τέτοιο εργασιακό περιβάλλον, είναι δυνατόν να ζητά το Υπουργείο εσωτερική αξιολόγηση; Δεν χρειάζεται διαθεσιμότητα, να σταλούν στον Κορυδαλλό για εγκλήματα κατά του Δημοσίου συμφέροντος. Αν το κάνουν, θα αδειάσει το ΑΕΙ και ως εκ τούτου δεν θα χρειαστεί διαθεσιμότητα. Η διαθεσιμότητα θα τους σώσει από τις ποινικές ευθύνες ή ακόμη χειρότερα να παραμείνουν στην θέση τους και θα τεθούν σε διαθεσιμότητα οι εκτός οικογενειοκρατίας. Μπορείτε να δείτε στην απογραφή υπαλλήλων που έκανε το υπουργείο, να έχουν τα ίδια επώνυμα -αν και θα δείτε μέρος μόνο των ημετέρων- ή από τον τηλεφωνικό κατάλογο του ΑΕΙ. Θα δείτε να γίνονται υπάλληλοι στα 60 τους, πρώην συναλλασσόμενοι εργολάβοι με το ΑΕΙ κ.λπ. Εκτός, εάν η κυβέρνηση με προκάλυμμα την διαθεσιμότητα υπάλληλων στο συγκεκριμένο ΑΕΙ, διασώσει τους παράνομους. Ε, όχι και έτσι, «Γιάννης κερνάει και Γιάννης πίνει»!. Η κοροϊδία και κουτοπονηριά σε τέτοιο σημείο, είναι πλέον εμετική. Επιβάλλεται να σταλούν εισαγγελείς και επιθεωρητές τάχιστα. Τέλος πια στα τεχνάσματα και τις μεθοδεύσεις. Ας αφήσουν την άθλια προπαγάνδα για «κοπανατζήδες» (άλλο και αυτό), που αποβλέπει στον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης για να μην πουν για τις παράνομες προσλήψεις με πλαστές προϋπηρεσίες, αορίστου χρόνου, την οικογενειοκρατία, τις «φαμίλιες», τους κομματικούς στρατούς, τους μεγαλοεπίορκους που έκαναν τις παράνομες προσλήψεις, τα παρεπόμενα αυτών, όπως η διαφθορά, τα εγκλήματα κατά του Δημοσίου συμφέροντος, ο παράνομος πλουτισμός, τα εικονικά ή κατατμήσεις για έργα, συντηρήσεις, προμήθειες κ.λπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΤΡΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντώντας στις απειλές και στο θράσος κάποιων αρμοδίων σχετικά με την προστασία της οικογενειοκρατίας και των παράνομα προσληφθέντων υπάλληλων αορίστου χρόνου σε ΑΕΙ, σας εκθέτω τα εξής:
Ο Ελληνικός Λαός πρέπει να κάνει προσφυγή για τις παράνομες προσλήψεις στο προστατευόμενο ΑΕΙ, που εδρεύει στην Αθήνα (είναι κάποιο από τα μεγάλα).
Καμιά απολύτως προστασία στο βρώμικο κατεστημένο. Να διωχθούν οι επίορκοι που έκαναν τις άθλιες προσλήψεις αορίστου χρόνου συγγενών, με πλαστές προϋπηρεσίες.
Έμαθαν στην προστασία και απειλούν.
Κύριοι της Κυβέρνησης, τροποποιώντας τον υπερψηφισμένο από την Βουλή Νόμο για τα ΑΕΙ, κρατήσατε τους πρυτάνεις και βλέπετε τα αποτελέσματα (τα οποία και, άλλωστε ήταν αναμενόμενα)!
Στην προσφυγή που λένε ότι θα κάνουν, θα πουν ότι, έκαναν παράνομες προσλήψεις; Θα πουν για την διαπλεκόμενη οικογενειοκρατία κ.λπ.;
Από τις άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου που βγαίνουν σε διαθεσιμότητα είναι, άραγε, «παιδιά ενός κατωτέρου Θεού»;
Ποιοι είναι αυτοί, που δεν θα απαντήσουν στο σχετικό έγγραφο του Υπουργείου; Θα είναι πάντα καθεστώς; Είναι υπεράνω κάθε νομιμότητας; Κάνουν αντάρτικο;
Να διωχθούν οι παράνομοι του άθλιου ΑΕΙ και να μπουν στην φυλακή μαζί με αυτούς που τους προσέλαβαν.
Ο Ελληνικός Λαός δεινοπαθεί εξαιτίας τους. Τέρμα πια στις αθλιότητες.
ΝΙΚΟΣ
Εξυγίανση στα ΑΕΙ τώρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι κ.κ. πρυτάνεις έχουν απωλέσει προ καιρού κάθε ίχνος αξιοπρέπειας. Ας απαντήσουν, λοιπόν για τις εκατοντάδες παράνομες προσλήψεις διαφόρων «ημετέρων», με ΠΛΑΣΤΕΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΕΣ, στις οποίες έχουν προβεί πολλοί εξ αυτών χρόνια τώρα, για την οικογενειοκρατία και για το, ως εκ τούτου όργιο ανομίας και διαφθοράς, που επικρατεί στα ΑΕΙ και, ας αφήσουν τις κινήσεις εντυπωσιασμού και το «αντάρτικο», που έχουν ξεκινήσει. Αλλά, φυσικό είναι να αντιδρούν, διότι έχουν «δει» τα Πανεπιστήμια ως «τσιφλίκι» τους, διότι διακυβεύονται τα συμφέροντά τους και τίθεται σε κίνδυνο το μέλλον των «δικών τους παιδιών», που εκείνοι διόρισαν με αδιαφανείς (και πολλές φορές σκανδαλώδεις) διαδικασίες, και τα οποία αποτελούν κλίκες και τις ομάδες κρούσης των συμφερόντων τους. Αλήθεια, πότε θα λογοδοτήσουν στον ελληνικό λαό γι’αυτές τους τις πράξεις; Άλλωστε, τα ίδια δεν έκαναν και με τον νόμο Διαμαντοπούλου, που, ενώ πέρασε με συντριπτική πλειοψηφία από την Βουλή, κατάφεραν με τα λογής-λογής σαμποταρίσματά τους, να τον τροποποιήσουν υπέρ τους, πριν καλά-καλά εφαρμοσθεί! Αποτέλεσμα; Αδιέξοδο. Έλεος, πια μ’αυτή την ασυδοσία των πρυτάνεων!
Κύριοι Υπουργοί, του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Παιδείας, όλοι οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι (εκτός ΑΕΙ) δεν είναι «παιδιά ενός κατώτερου Θεού»! Βάλτε, επιτέλους το μαχαίρι στο κόκκαλο και προχωρήστε στην, όσο το δυνατόν, με δικαιότερο τρόπο, εξυγίανση των ΑΕΙ. Όλα τα άλλα είναι εμπαιγμός και κοροϊδία!
Στέλλα Κ.
Οι απορίες μου είναι οι εξής για τις αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την διαθεσιμότητα διοικητικών υπαλλήλων ΑΕΙ και ό,τι έγινε γύρω από αυτό το θέμα:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Γιατί εξαίρεσε τους μηχανικούς κ.λπ.; 2) Μήπως, διότι πλήθος διδακτόρων από αυτούς, τους έκαναν, περιέργως ΙΔΑΧ στο ΕΜΠ και όχι μόνον αυτό, τώρα προωθούν Προεδρικό Διάταγμα να τους κάνουν ΕΕΔΙΠ; Μήπως, αυτά είναι «υπογείως» προσυμφωνηθέντα; 3) Πώς εξαιρείς παράνομα προσληφθέντα, μέλος οικογενειοκρατίας και βάζεις νόμιμα προσληφθέντες στην διαδικασία του προγράμματος διαθεσιμότητας; 4) Γιατί δέχεται να κλειδώνουν τα κτίρια του ΕΜΠ; 5) Γιατί, ενώ το ΕΜΠ δηλώνει απεργία υπαλλήλων κ.λπ., η μισθοδοσία βγαίνει κανονικά; Τι είδους απεργία είναι αυτή; Είναι «μαϊμού» απεργία; 6) Γιατί με τον ίδιο τρόπο που βγήκε η μισθοδοσία, δεν δόθηκε αντίστοιχη εντολή να σταλούν τα προσόντα των υπαλλήλων στο ΑΣΕΠ, στα πλαίσια του προγράμματος διαθεσιμότητας, να γίνουν οι εγγραφές πρωτοετών κ.λπ.; 7) Γιατί σιωπά στην απέραντη οικογενειοκρατία και στις παράνομες προσλήψεις; 8) Πώς συγκρίνει τους νόμιμα προσληφθέντες με αυτούς, αντί να τους διώξει και ποινικά μαζί με τους υψηλά ιστάμενους που τους προσέλαβαν; 9) Γιατί, λέει ότι, στέλνει εισαγγελείς, για να συμμορφωθούν δημόσιοι λειτουργοί, αλλά ακόμη δεν είδαμε αποτέλεσμα; Δηλαδή, ούτε οι εισαγγελείς τα κατάφεραν;;;;!!!! 10) Όσον αφορά την ηλεκτρονική πλατφόρμα, που θα συμπληρώσουν οι υπάλληλοι, ποιος εγγυάται την ορθότητα αυτών των στοιχείων, που θα σταλούν, ιδίως από τους παράνομα προσληφθέντες κ.λπ.;
Όλα αυτά παραβιάζουν κατάφορα το Σύνταγμα, διότι: 1) Είναι ενέργειες διάσωσης των παράνομα προσληφθέντων και των επίορκων που τους προσέλαβαν. 2) Είναι ενέργειες εις βάρος άλλων κατηγοριών υπαλλήλων. 3) Είναι ενέργειες εις βάρος των νόμιμα προσληφθέντων. 4) Είναι ενέργειες εις βάρος άλλων ΑΕΙ (που δεν έχουν παράνομα προσληφθέντες, ούτε στρατιές μηχανικών κ.λπ.). 5) Είναι ενέργειες εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος.
Το Υπουργείο Παιδείας θα πρέπει να ελέγξει, σε κάθε περίπτωση, τις παράνομες προσλήψεις ΙΔΑΧ (με πλαστές προϋπηρεσίες, δικαιολογητικά κ.λπ.), ακόμη και αν οι παράνομοι στην απογραφή δηλώσουν οικειοθελώς διαθεσιμότητα, με δόλιο σκοπό να αποφύγουν τις διώξεις, οι ίδιοι και αυτοί που τους προσέλαβαν παράνομα. Επίσης, σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ελέγξει την νομιμότητα πρόσληψης ΙΔΑΧ (με πλαστές προϋπηρεσίες, δικαιολογητικά κ.λπ.), οι οποίοι περιέργως εξαιρέθηκαν από το πρόγραμμα διαθεσιμότητας στα ΑΕΙ.
ΝΙΚΗΤΑΣ