Στις αρχές του καλοκαιριού του 1950 (21 Ιουνίου θα 'τανε) σε ένα χωριό της Αρκαδίας κοντά στη Μεγαλόπολη που το λέγανε Βάστα , γεννήθηκε ένα μωράκι που αργότερα το ονόμασαν Βασίλη και έμελλε να γίνει το ίνδαλμα για πολλούς Έλληνες. Τα παιδικά του χρόνια τα πέρασε εκεί (έως τα 7 του) και μερικές εμπειρίες του απ΄ αυτά , τις έκανε τραγούδια, όπως τη "Σφεντόνα".
Στα 12 του χρόνια πήρε την πρώτη του κιθάρα. Αργότερα επειδή του άρεσε η μουσική συμμετείχε σε διάφορα συγκροτήματα της εποχής όπου έκανε και τα πρώτα του μουσικά βήματα. Το πρώτο του συγκρότημα το ονόμασε CROSSWORDS όπου τραγουδούσαν σε Ιταλικό στίχο σε διάφορα clubs.
Η εφηβεία του σημαδεύτηκε από το μουσικό και κοινωνικό ρεύμα της δεκαετίας του '60. Μίκης Θεοδωράκης, ροκ της αμφισβήτησης, παγκόσμια φιλειρηνικά και απελευθερωτικά κινήματα, και μια Ελλάδα που προσπαθούσε βιαστικά να κλείσει πληγές και να αρχίσει να ελπίζει. Η Αριστερά επεδίωκε να στεγάσει και να δώσει προοπτική στις διάσπαρτες απογοητεύσεις μέσα από μια κουλτούρα ευαισθησίας και διεκδίκησης. Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου την ακολούθησε χωρίς ποτέ να ενταχτεί σε κάποιο από τα κόμματά της.
Άρχισε να τραγουδάει έντεχνο ελληνικό τραγούδι. Το 1973 μετά το τέλος της στρατιωτικής του θητείας, πήγε στη Γερμανία - στο Μόναχο όπου συμμετείχε σε επιτροπές αντιδικτατορικού αγώνα, τραγουδώντας παράλληλα σε πολλά στέκια Ελλήνων φοιτητών και ομογενών.
Η πρώτη του σημαντική γνωριμία έγινε το καλοκαίρι του 1974, συναντώντας, στο Παρίσι, τον Μίκη Θεοδωράκη. Η συνεργασία τους όμως έμελλε να αρχίσει δύο χρόνια αργότερα.
Το 1974 επέστρεψε στην Ελλάδα και άρχισε ουσιαστικά την επαγγελματική του πορεία στο τραγούδι. Τραγούδησε σε μπουάτ και ηχογράφησε ένα μικρό δίσκο 45 στροφών. Την ίδια χρονιά συμμετέχει στην ηχογράφηση του δίσκου του Μάνου Λοϊζου «Τα τραγούδια του δρόμου».
Το 1975 ηχογράφησε «Τα αγροτικά» του Θωμά Μπακαλάκου. Την ίδια εποχή γνώρισε δυο συνθέτες με τους οποίους συνεργάστηκε στενά στην πορεία του. Τον Μάνο Λοϊζο και τον Θάνο Μικρούτσικο. Δύο συνθέτες που σίγουρα κόμιζαν έναν φρέσκο ήχο στο ελληνικό τραγούδι. Χωρίς να ακολουθούν πιστά τα χνάρια του λαϊκού ή του έντεχνου, έγραψαν τραγούδια που, διατηρώντας το ήθος των τραγουδιών των σημαντικών προγενέστερών τους συνθετών, ανίχνευσαν τους καινούργιους τρόπους για το τραγούδι της μεγάλης πόλης. Η ερμηνεία του Παπακωνσταντίνου ήταν ιδανική για να εκφράσει τον δυναμισμό αλλά και τη λυρικότητα τους.
Το 1976 συνεργάστηκε για πρώτη φορά στη δισκογραφία με τον Μίκη Θεοδωράκη, στο δίσκο «Της εξορίας», και το 1978 ο συνθέτης τον επέλεξε για την παγκόσμια περιοδεία του. Τραγούδησε σε Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία. Στην Ελλάδα, συμμετείχε ενεργά σε εκδηλώσεις του νεολαιίστικου και του εργατικού κινήματος. Τραγούδησε σε απεργίες, συγκεντρώσεις και συναυλίες αλληλεγγύης κατά του ρατσισμού και του φασισμού. Από εκείνη την εποχή, λίγο πριν το πέρασμα στη δεκαετία του "80, αρχίζει να εκδηλώνει τις επιρροές του από τη διεθνή ροκ μουσική σκηνή.
Ερμηνεύει τραγούδια με ήχο σαφώς πιό ηλεκτρικό και στίχο πιό αιχμηρό και πιό παρεμβατικό. Αυτό γίνεται σταδιακά, ξεκινώντας με δύο δίσκους που κυκλοφόρησε στις αρχές της δεκαετίας του '80.
Ο πρώτος είχε ως τίτλο το όνομά του και περιλάμβανε τραγούδια του Αντώνη Βαρδή, και διασκευές τραγουδιών του Διονύση Σαββόπουλου και του Μίκη Θεοδωράκη. Ο δεύτερος, το «Φοβάμαι»», με τραγούδια του Μάνου Λοϊζου, του Λάκη Παπαδόπουλου, του Γιάννη Ζουγανέλη και του Γιάννη Γλέζου, θεμελιώνουν και ορίζουν την μετέπειτα πορεία του μέχρι σήμερα.
Γνωρίστηκε με τον Νικόλα Άσιμο, και συμμετείχε στον πρώτο του δίσκο «Ο Ξαναπές» -ερμηνεύοντας δύο τραγούδια. Ο Άσιμος ήταν ο δεύτερος άνθρωπος, μετά τον Λοϊζο, που τον επηρέασε αρκετά με την ιδιότυπη προσωπικότητά του.
Στα 12 του χρόνια πήρε την πρώτη του κιθάρα. Αργότερα επειδή του άρεσε η μουσική συμμετείχε σε διάφορα συγκροτήματα της εποχής όπου έκανε και τα πρώτα του μουσικά βήματα. Το πρώτο του συγκρότημα το ονόμασε CROSSWORDS όπου τραγουδούσαν σε Ιταλικό στίχο σε διάφορα clubs.
Η εφηβεία του σημαδεύτηκε από το μουσικό και κοινωνικό ρεύμα της δεκαετίας του '60. Μίκης Θεοδωράκης, ροκ της αμφισβήτησης, παγκόσμια φιλειρηνικά και απελευθερωτικά κινήματα, και μια Ελλάδα που προσπαθούσε βιαστικά να κλείσει πληγές και να αρχίσει να ελπίζει. Η Αριστερά επεδίωκε να στεγάσει και να δώσει προοπτική στις διάσπαρτες απογοητεύσεις μέσα από μια κουλτούρα ευαισθησίας και διεκδίκησης. Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου την ακολούθησε χωρίς ποτέ να ενταχτεί σε κάποιο από τα κόμματά της.
Άρχισε να τραγουδάει έντεχνο ελληνικό τραγούδι. Το 1973 μετά το τέλος της στρατιωτικής του θητείας, πήγε στη Γερμανία - στο Μόναχο όπου συμμετείχε σε επιτροπές αντιδικτατορικού αγώνα, τραγουδώντας παράλληλα σε πολλά στέκια Ελλήνων φοιτητών και ομογενών.
Η πρώτη του σημαντική γνωριμία έγινε το καλοκαίρι του 1974, συναντώντας, στο Παρίσι, τον Μίκη Θεοδωράκη. Η συνεργασία τους όμως έμελλε να αρχίσει δύο χρόνια αργότερα.
Το 1974 επέστρεψε στην Ελλάδα και άρχισε ουσιαστικά την επαγγελματική του πορεία στο τραγούδι. Τραγούδησε σε μπουάτ και ηχογράφησε ένα μικρό δίσκο 45 στροφών. Την ίδια χρονιά συμμετέχει στην ηχογράφηση του δίσκου του Μάνου Λοϊζου «Τα τραγούδια του δρόμου».
Το 1975 ηχογράφησε «Τα αγροτικά» του Θωμά Μπακαλάκου. Την ίδια εποχή γνώρισε δυο συνθέτες με τους οποίους συνεργάστηκε στενά στην πορεία του. Τον Μάνο Λοϊζο και τον Θάνο Μικρούτσικο. Δύο συνθέτες που σίγουρα κόμιζαν έναν φρέσκο ήχο στο ελληνικό τραγούδι. Χωρίς να ακολουθούν πιστά τα χνάρια του λαϊκού ή του έντεχνου, έγραψαν τραγούδια που, διατηρώντας το ήθος των τραγουδιών των σημαντικών προγενέστερών τους συνθετών, ανίχνευσαν τους καινούργιους τρόπους για το τραγούδι της μεγάλης πόλης. Η ερμηνεία του Παπακωνσταντίνου ήταν ιδανική για να εκφράσει τον δυναμισμό αλλά και τη λυρικότητα τους.
Το 1976 συνεργάστηκε για πρώτη φορά στη δισκογραφία με τον Μίκη Θεοδωράκη, στο δίσκο «Της εξορίας», και το 1978 ο συνθέτης τον επέλεξε για την παγκόσμια περιοδεία του. Τραγούδησε σε Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία. Στην Ελλάδα, συμμετείχε ενεργά σε εκδηλώσεις του νεολαιίστικου και του εργατικού κινήματος. Τραγούδησε σε απεργίες, συγκεντρώσεις και συναυλίες αλληλεγγύης κατά του ρατσισμού και του φασισμού. Από εκείνη την εποχή, λίγο πριν το πέρασμα στη δεκαετία του "80, αρχίζει να εκδηλώνει τις επιρροές του από τη διεθνή ροκ μουσική σκηνή.
Ερμηνεύει τραγούδια με ήχο σαφώς πιό ηλεκτρικό και στίχο πιό αιχμηρό και πιό παρεμβατικό. Αυτό γίνεται σταδιακά, ξεκινώντας με δύο δίσκους που κυκλοφόρησε στις αρχές της δεκαετίας του '80.
Ο πρώτος είχε ως τίτλο το όνομά του και περιλάμβανε τραγούδια του Αντώνη Βαρδή, και διασκευές τραγουδιών του Διονύση Σαββόπουλου και του Μίκη Θεοδωράκη. Ο δεύτερος, το «Φοβάμαι»», με τραγούδια του Μάνου Λοϊζου, του Λάκη Παπαδόπουλου, του Γιάννη Ζουγανέλη και του Γιάννη Γλέζου, θεμελιώνουν και ορίζουν την μετέπειτα πορεία του μέχρι σήμερα.
Γνωρίστηκε με τον Νικόλα Άσιμο, και συμμετείχε στον πρώτο του δίσκο «Ο Ξαναπές» -ερμηνεύοντας δύο τραγούδια. Ο Άσιμος ήταν ο δεύτερος άνθρωπος, μετά τον Λοϊζο, που τον επηρέασε αρκετά με την ιδιότυπη προσωπικότητά του.
Το 1984 με την «Διαίρεση» ο καινούργιος ήχος του αποκρυσταλλώνεται πιά. Το 1987 το επαληθεύει με τα «Χαιρετίσματα» , με τραγούδια δικά του, του Νικόλα 'Ασιμου, της Αφροδίτης Μάνου και του Χρήστου Τόλιου.
Από τα μέσα της δεκαετίας του '80, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου αρχίζει να εδραιώνεται ως ένας κατ' εξοχήν "συναυλιακός" καλλιτέχνης. Θα λέγαμε ότι για πρώτη φορά, μετά τις μεγάλες συναυλίες της μεταπολίτευσης, τα γήπεδα ξαναγεμίζουν κόσμο. Τον Απρίλιο του 1985,16.000 θεατές συγκεντρώνονται στην πρώτη του μεγάλη προσωπική συναυλία, στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Το επαναλαμβάνει τον Ιούνιο του 1986 στο γήπεδο του Παναθηναϊκού, στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας. Από τότε, οι συναυλίες του αποτελούν γεγονότα και σημεία αναφοράς της μαζικότητας. Το στοίχημα με τους μεγάλους χώρους , κυρίως γήπεδα , το κερδίζει κάθε χρόνο μέχρι σήμερα.
Ενώνει τρεις γενιές φίλων του, δημιουργώντας πάντα έναν ισχυρό πυρήνα ακροατών που αποτελείται κυρίως από αρκετά "μελετημένους" εφήβους. Το τέλος της δεκαετίας του '80 τον βρήκε να ερμηνεύει τα "σκληρά" τραγούδια του Κώστα Τριπολίτη, με μουσική του Θάνου Μικρούτσικου.
Μεσολάβησαν το «Χορεύω» και τα «Χρόνια Πολλά» και μετά το γύρισμα της καινούργιας δεκαετίας, τραγούδησε για δεύτερη φορά - μετά το 1978 στο «Σταυρό του Νότου»- Νίκο Καββαδία και Θάνο Μικρούτσικο.
Παρά το γεγονός ότι τα τραγούδια του τα τελευταία χρόνια ακολουθούν τον "ήχο" των μεγάλων χώρων, δε δίστασε να ηχογραφήσει δύο δίσκους με μελοποιημένα ποιήματα , δύο εκ των σημαντικότερων Ελλήνων ποιητών. Το δίσκο «Καρυωτάκης» το 1984 και το «Φυσάει»» το 1993, με ποιήματα του Τάσου Λειβαδίτη και μουσική του Γιώργου Τσαγκάρη.
Ερμήνευσε πάλι Νικόλα ʼΑσιμο το 1992 , στο «Φαλιμέντο του κόσμου» και στα χρόνια της δεκαετίας του '90 κυκλοφόρησε τη «Σφεντόνα» το 1992 και το «Δε Σηκώνε»ι το 1994, με συνεργάτες του , τους Άλκη Αλκαίο, Χριστόφορο Κροκίδη, Βασίλη Γιαννόπουλο, Σταμάτη Μεσημέρη, Αφροδίτη Μάνου, Οδυσσέα Ιωάννου, Μίνω Μάτσα.
Τον Απρίλιο του 1997 , κυκλοφορεί ο δίσκος με τίτλο «Πες μου ένα ψέμα να αποκοιμηθώ» και περιλαμβάνει τραγούδια του Νικόλα Άσιμου, του πρωτοεμφανιζόμενου Απόστολου Μπουλασίκη, του Σταμάτη Μησημέρη, του Γιάννη Ιωάννου, του Βασίλη Γιαννόπουλου, του Χριστόφορου Κροκίδη καθώς και το «Μάλιστα Κύριε» του Γιώργου Ζαμπέτα και του Αλέκου Καγιάντα.
Tον Ιανουάριο του 1999 , κυκλοφόρησε ο δίσκος με τίτλο «Να με φωνάξεις» με τραγούδια του Βασίλη, του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα, Χριστόφορου Κροκίδη , Αποστόλη Μπουλασίκη σε στίχους Λευτέρη Παπαδόπουλου, Οδυσσέα Ιωάννου, Βασίλη Γιανόπουλου και Ιάκωβου Αυλητή ενώ τον Νοέμβριο του ίδιου χρόνου κυκλοφορεί η «Θάλασσα στη σκάλα», δουλειά στην οποία για ακόμη μια φορά συνεργάζεται ο Βασίλης με τον Θάνο Μικρούτσικο σε στίχους του Οδυσσέα Ιωάννου.
Ένα χρόνο αργότερα οι «Χαμένες Αγάπες» κάνουν την εμφάνισή τους στα ράφια των δισκοπωλείων. Ο Χριστόφορος Κροκίδης, στενός συγεργάτης του Βασίλη για 20 σχεδόν χρόνια , υπογράφει τη μουσική και ο Βασίλης Γιαννόπουλος τους στίχους. Ακολουθεί δυο χρόνια αργότερα, το 2002, το «Προσέχω Δυστυχώς» σε στίχους και μουσική του Μάνου Ξυδούς.
Το 2003 ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου γιόρτασε τα 30 του χρόνια στη δισκογραφία, με μια μοναδική συναυλία στην Πετρούπολη, όπου παρέα με 10.000 φίλους του, μας θύμισε στιγμές από όλη, την μέχρι τότε, πορεία του στο τραγούδι.
Το 2004 κυκλοφορεί το άλμπουμ «Φρέσκο Χιόνι». Περιλαμβάνει 13 τραγούδια σε στίχους Μαριανίνας Κριεζή, Γιώργου Ανδρέου, Κώστα Λειβαδά, Νίκου Ζούδιαρη, Οδυσσέα Ιωάννου, Νίκου Ζιώγαλα και Μανώλη Φάμελου ενώ επίσης περιλαμβάνονται δυο διακσευές, μία του Οδυσσέα Ιωάννου με το «Σ' αγαπάω ακόμα» καθώς και το «Πώς να σωπάσω» σε στίχους Κώστα Κινδύνη και μουσική Σταύρου Ξαρχάκου.
Τον Μάιο του 2005, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου έδωσε μια εντυπωσιακή συναυλία στο Ηρώδειο με τη συνοδεία πολλών αξιόλογων μουσικών, της Femin Arte υπό την διεύθυνση του Γιώργου Γεωργιάδη και με την ενορχήστρωση του Νίκου Καλαντζάκου. Η συναυλία ηχογραφήθηκε και στα τέλη του ίδιου χρόνου κυκλοφόρησε σε διπλό cd και dvd.
Μάρτιος 2007, κυκλοφορεί ο δίσκος "Μετωπική" ο οποίος κρύβει μια σύγκρουση, του ανθρώπου που με τέρμα τα γκάζια θα φεύγει προς την ελευθερία του και θα συναντάει την καλλιτεχνική του συνέπεια. Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου συγκρούεται μετωπικά και δεν παθαίνει ούτε γρατζουνιά γιατί φοράει ζώνη ασφαλείας. Στη δισκογραφία «ζώνη ασφαλείας» είναι μόνο το ίδιο το υλικό σου. Στην προκειμένη περίπτωση καί ζώνη ασφαλείας καί αερόσακκοι είναι οι στίχοι του Γιώργου Κλεφτογιώργου και οι μουσικές των: Σοφίας Βόσσου, Τάνιας Κικίδη, Θανάση Τάσση, Λάκη Παπαδόπουλου, Ρουσσέτου Δημητρόγλου, Γιάννη Κωνσταντινίδη, Αντώνη Βαρδή, Φίλιππου Πλιάτσικα, Μάνου Πυροβολάκη, Νίκου Κυπουργού.
Τον Ιούνιο του 2008, ο Βασίλης βγάζει τον καινούριο του δίσκο με τίτλο "Βατόμουρα". Το νέο album του Βασίλη είναι ένα από αυτά που μόνο εκείνος ξέρει να κάνει. Αυτά που από την πρώτη τους ακρόαση κουβαλάνε την αύρα του «διαχρονικού». Κάτι σαν χρονογράφημα του σήμερα, που μετά από καιρό θα αντικατοπτρίζει μια ολόκληρη εποχή. Θα λέμε ότι έτσι ζούσαμε, έτσι διεκδικούσαμε, έτσι πολιτικοποιούμασταν, έτσι ερωτευόμασταν. Το καινούριο album του Βασίλη Παπακωνσταντίνου, σε στίχους και μουσική του Σταμάτη Μεσημέρη.
Τον Απρίλιο του 2009 κυκλοφορεί η νέα δουλειά του με τίτλο: "Ουράνια τόξα κυνηγώ". 35 χρόνια δισκογραφίας για αφορμή και με κίνητρο τους στίχους που του "δώρισε" ο Αλκης Αλκαίος, γράφει τη μουσική σε όλα τα κομμάτια. Γίνεται έτσι ο 1ος δίσκος στην μέχρι τώρα καλλιτεχνική του πορεία,που περιλαμβάνει έναν ολοκληρωμένο κύκλο τραγουδιών, βασισμένο σε δύο δημιουργούς, ο ένας εκ των οποίων είναι ο ίδιος ο ερμηνευτής που υπογράφει τη μουσική και την ενορχήστρωση.
Την ίδια χρονιά (2009) ένας ακόμη μεγαλός σταθμός έρχεται να προστεθεί στις συναυλίες του Βασίλη Παπακωνσταντίνου. Τον Ιούλιο αυτής της χρονιάς οργανώνεται συναυλία με τους Scorpions στο στάδιο Καραισκάκη, μια βράδια που για πάνω από 50.000 κόσμο ήταν, όπως ήδη την είχαν χαρακτηρίσει οι διοργανωτές "a night to rememeber". H βραδιά στιγματίστηκε από την κοινή ερμηνεία Klaus Meine-Βασίλη Παπακωνσταντίνου στο τραγούδι Holiday. Η ίδια συναυλία λίγες μέρες μετά επαναλήφθηκε στη Λάρισα με την ίδια επιτυχία στο κατάμεστο γήπεδο Αλκαζάρ.
Το Μάιο του 2010 έρχεται η ώρα της νέας δισκογραφικής δουλειάς με τίτλο: "το παιχνίδι παίζεται", ένα δίσκο με στίχους Οδυσσέα Ιωάννου, ενώ παράλληλα είναι ο 2ος δίσκος που ο Βασίλης υπογράφει τη μουσική όλων των τραγουδιών. Ξεχωριστή στιγμή το πρώτο δισκογραφικό ντουέτο με το Δημήτρη Μητροπάνο και το τραγούδι "Σαν ναυαγός".
Το Μάιο του 2011 για 2η φορά ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου περιοδεύει σε Ελλάδα & Κύπρο δίπλα σε ένα ιστορικό όνομα της ξένης ροκ σκηνής: Deep Purple. Σταθμοί τους: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο & Λευκωσία. Συναυλίες γεμάτες δύναμη και παλμό.
Τέλη 2011 και με ένα πρωτότυπο τρόπο ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου ετοιμάζεται για το νέο του δίσκο. Με τη συγκατάθεση του στιχουργού των νέων τραγουδιών Οδυσσέα Ιωάννου, κάλουν μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του ερμηνευτή νέους μουσικούς να συνθέσουν τις δικές τους μελωδίες για το δίσκο, μια κίνηση πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα.
Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, συμπληρώνοντας 38 χρόνια στη δισκογραφία, έχει αποκτήσει σίγουρα το "σημάδι" του μεγάλου ερμηνευτή. Ταυτόχρονα ανήκει στους ελάχιστους καλλιτέχνες που συνδυάζει εκτός από την ευρεία αποδοχή, την ανθρώπινη αγωνία και την έμπρακτη συμμετοχή του στους καθημερινούς μικρούς ή μεγάλους πολέμους.
Ο λόγος του μετράει. Το τραγούδι του μετράει. Μετράει το μπόι μας και τα κουράγια μας για να μην χαλαρώνουμε. Μετατρέπει τις «ήττες» μας σε τραγούδι. Ακόμη κι αν δεν νικήσουμε, τουλάχιστον να το τραγουδήσουμε...
ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ (ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ)
1984ΓΙΑ ΣΕΝΑ
1984 Ο ΜΑΥΡΟΣ ΓΑΤΟΣ
1984 ΛΕΓΕΩΝΑΡΙΟΣ
1984 ΜΠΡΟΣ ΓΚΡΕΜΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΓΚΟΜΕΝΕΣ
1987 ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ
1987 ΠΑΡΕ ΜΕ
1987 ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ
1989 ΒΙΚΤΩΡΙΑ
1989 ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΜΗΝΥΜΑ
1989 ΧΟΡΕΥΩ
1989 ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΕΙΣ
1991 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
1991 ΓΕΙΑ ΣΟΥ
1991 ΔΕ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ
1991 ΕΡΗΜΙΑ
1991 ΕΝ ΔΥΟ ΚΑΤΩ
1991 ΕΛΑ
1991 ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
1991 ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ
1992 ΣΦΕΝΤΟΝΑ
1992 ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ
1992 ΣΕ ΘΕΛΩ
1993 ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΤΟ ΒΑΣΙΛΗ
1994 ΣΑ ΝΑ ΜΗ Σ' ΕΧΑΣΑ
1994 ΙΔΙΑΖΟΝΤΩΣ
1994 ΝΑ ΜΕ ΚΡΑΤΑΣ
1994 ΓΙΑ ΔΕΣ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΕ
1996 ΓΙΑ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟ ΙΚΑΝΟΙ
1999 Σ' ΑΓΑΠΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ
2004 ΚΕΡΑΣΜΕΝΑ
2004 ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΕΣΥ
2004 ΟΞΥΓΟΝΟ
2007 ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ
2007 ΤΟ ΤΑΝΓΚΟ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ
2007 ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΝΥΧΤΑ
2007 ΧΑΝΟΜΑΙ
2008 Ο ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ
2008 ΜΗ ΜΕ ΑΛΛΑΞΕΙΣ
2009 ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
2009 ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ
2009 ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ
2009 ΤΥΦΛΟΜΥΓΑ
2009 ΣΤΟΥΣ ΠΕΝΤΕ ΑΝΕΜΟΥΣ
2009 ΧΟΡΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ
2009 ΜΠΟΛΕΡΟ
2009 ΜΠΟΥΡΙΝΙ
2009 ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
2009 ΤΣΟΥΛΗΘΡΑ
2009 ΜΗ ΝΥΧΤΩΘΕΙΣ
2009 ΜΕΛΟΔΡΑΜΑ
2010 ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ
2010 ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ
2010 ΣΑΝ ΝΑΥΑΓΟΣ
2010 ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ
2010 ΚΑΡΟΥΣΕΛ
2010 ΜΗ ΜΕ ΑΛΛΑΞΕΙΣ
2010 ΧΡΟΝΙΑ ΦΟΡΤΩΝΩ
2010 ΓΕΛΑ ΜΟΥ
2011 ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ
1984 Ο ΜΑΥΡΟΣ ΓΑΤΟΣ
1984 ΛΕΓΕΩΝΑΡΙΟΣ
1984 ΜΠΡΟΣ ΓΚΡΕΜΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΓΚΟΜΕΝΕΣ
1987 ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ
1987 ΠΑΡΕ ΜΕ
1987 ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ
1989 ΒΙΚΤΩΡΙΑ
1989 ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΜΗΝΥΜΑ
1989 ΧΟΡΕΥΩ
1989 ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΕΙΣ
1991 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
1991 ΓΕΙΑ ΣΟΥ
1991 ΔΕ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ
1991 ΕΡΗΜΙΑ
1991 ΕΝ ΔΥΟ ΚΑΤΩ
1991 ΕΛΑ
1991 ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
1991 ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ
1992 ΣΦΕΝΤΟΝΑ
1992 ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ
1992 ΣΕ ΘΕΛΩ
1993 ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΤΟ ΒΑΣΙΛΗ
1994 ΣΑ ΝΑ ΜΗ Σ' ΕΧΑΣΑ
1994 ΙΔΙΑΖΟΝΤΩΣ
1994 ΝΑ ΜΕ ΚΡΑΤΑΣ
1994 ΓΙΑ ΔΕΣ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΕ
1996 ΓΙΑ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟ ΙΚΑΝΟΙ
1999 Σ' ΑΓΑΠΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ
2004 ΚΕΡΑΣΜΕΝΑ
2004 ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΕΣΥ
2004 ΟΞΥΓΟΝΟ
2007 ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ
2007 ΤΟ ΤΑΝΓΚΟ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ
2007 ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΝΥΧΤΑ
2007 ΧΑΝΟΜΑΙ
2008 Ο ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ
2008 ΜΗ ΜΕ ΑΛΛΑΞΕΙΣ
2009 ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
2009 ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ
2009 ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ
2009 ΤΥΦΛΟΜΥΓΑ
2009 ΣΤΟΥΣ ΠΕΝΤΕ ΑΝΕΜΟΥΣ
2009 ΧΟΡΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ
2009 ΜΠΟΛΕΡΟ
2009 ΜΠΟΥΡΙΝΙ
2009 ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
2009 ΤΣΟΥΛΗΘΡΑ
2009 ΜΗ ΝΥΧΤΩΘΕΙΣ
2009 ΜΕΛΟΔΡΑΜΑ
2010 ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ
2010 ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ
2010 ΣΑΝ ΝΑΥΑΓΟΣ
2010 ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ
2010 ΚΑΡΟΥΣΕΛ
2010 ΜΗ ΜΕ ΑΛΛΑΞΕΙΣ
2010 ΧΡΟΝΙΑ ΦΟΡΤΩΝΩ
2010 ΓΕΛΑ ΜΟΥ
2011 ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ
Δισκογραφία (χρονολογικά)
Κουρσάρος ονείρου δεν μπορείς να γίνεις. Απλώς πρέπει να κυνηγάς το όνειρο σαν κουρσάρος— Συνέντευξη
- 1975: Τα αγροτικά
- 1976: Της εξορίας
- 1978: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
- 1981: Αρμενία
- 1982: Φοβάμαι
- 1984: Καρυωτάκης
- 1984: Διαίρεση
- 1985: Η συναυλία από το Νέο Φάληρο
- 1987: Χαιρετίσματα
- 1987: Οι μεγαλύτερες επιτυχίες του
- 1988: Όλα από χέρι καμένα
- 1989: Χορεύω
- 1991: Νταλάρας-Παπακωνσταντίνου: Ζωντανή Ηχογράφηση από το Αττικόν
- 1991: Χρόνια Πολλά
- 1992: Σφεντόνα
- 1993: Φυσάει
- 1994: Δε Σηκώνει
- 1994: Οι μπαλάντες του Βασίλη
- 1996: Στην οθόνη της ψυχής μου
- 1997: Πες μου ένα ψέμα ν’ αποκοιμηθώ
- 1999: Να με φωνάξεις
- 1999: Θάλασσα στη Σκάλα
- 2000: Σφεντόνα-Live
- 2000: Χαμένες Αγάπες
- 2002: Προσέχω…δυστυχώς
- 2003: Εσείς, οι φίλοι μου κι εγώ - Live Πετρούπολη
- 2004: Φρέσκο Χιόνι
- 2005: Ηρώδειο
- 2006: Εφ' όλης της ύλης
- 2007: Μετωπική
- 2008: Βατόμουρα
- 2009: Ουράνια Τόξα Κυνηγώ
- 2010: Το παιχνίδι παίζεται
- 2012: Αφετηρία
- 2013: Χάρτινα δεσμά
- 2013: Δραπέτης (Μέρος Α : τo παραμύθι της βεντάλιας)
Συμμετοχές
- 1972 Ελληνική χώρα - Διάφοροι
- 1974 Τα τραγούδια του δρόμου - Μάνος Λοΐζος
- 1974 Προδομένος λαός - Μίκης Θεοδωράκης
- 1975 Ο εχθρός λαός - Μίκης Θεοδωράκης
- 1979 Ο σταυρός του Νότου - Θάνος Μικρούτσικος/Νίκος Καββαδίας
- 1980 Οι προστάτες - Θωμάς Μπακαλάκος
- 1980 Ατρείδες - Γιάννης Ζουγανέλης
- 1980 Για μια μέρα ζωής - Μάνος Λοΐζος
- 1982 Ο Ξαναπές - Νικόλας Άσιμος
- 1983 Χρονοναύτης - Κώστας Γανωσέλλης
- 1985 Μάνος Λοΐζος - Αφιέρωμα - Ολυμπιακό στάδιο - Διάφοροι
- 1986 Νοκ Άουτ (OST) - Γιώργος Χατζηνάσιος
- 1986 Για τα παιδιά (Maxi Single) - Διάφοροι
- 1987 Ζήτω το ελληνικό τραγούδι - Διονύσης Σαββόπουλος
- 1987 Υπάρχει και η φαντασία - Νορμάλ
- 1988 Ο παράδεισος ανοίγει με αντικλείδι (OST) - Μιχάλης Γρηγορίου
- 1989 Η παρεούλα - Χρύσανθος Μουζακίτης
- 1990 Saved - Aenigma Est (OST) - Νίκος Κυπουργός
- 1991 Γραμμές των οριζόντων - Θάνος Μικρούτσικος/Νίκος Καββαδίας
- 1992 Στο φαλημέντο του κόσμου - Γιουσουρούμ - Νικόλας Άσιμος
- 1993 Αντίθετη πορεία - Αντώνης Καλογιάννης
- 1993 Ρίξε κόκκινο στη νύχτα - Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
- 1993 Τα φεγγάρια του χειμώνα είναι λίγο παλαβά - Αλέξανδρος Δήμας
- 1994 Για τα μάτια σου μόνο - Λία Βίσση
- 1995 Ανάσα η τέχνη της καρδιάς - Δήμητρα Γαλάνη
- 1995 Κάτω από ένα κουνουπίδι - Μάνος Λοΐζος
- 1995 Δικαίωμα στο όνειρο - Λάκης Παπαδόπουλος
- 1996 Αύριο - Μαρία Δημητριάδη
- 1996 Παράρτημα - Διονύσης Σαββόπουλος
- 1998 Το ξενοδοχείο - Διονύσης Σαββόπουλος
- 1998 Κακές συνήθειες - Μιλτιάδης Πασχαλίδης
- 1998 Ουφ! - Αντώνης Τουρκογιώργης
- 1998 Κοινό μυστικό - Δημήτρης Τσεκούρας & Κατερίνα Παπακωνσταντίνου
- 1999 Με την πλάτη στον τοίχο - Διονύσης Τσακνής
- 1999 Ζευς - Σύγχρονη λαϊκή όπερα - Μίμης Πλέσσας
- 2000 Τόσες αποστάσεις - Βασίλης Καζούλης
- 2000 Δεκαοκτώ - Tribute στον Γιάννη Μαρκόπουλο - Διάφοροι
- 2000 Η συναυλία - Τερμίτες
- 2000 Χωρίς σύνορα - Apurimac
- 2001 Τα μυστικά του κήπου - Νίκος Κυπουργός
- 2001 Ο έρωτας στην πόλη... Με μια κιθάρα - Τάκης Βούης
- 2001 The Lounge E.P. - Panic
- 2001 Δεν χρωστάω σε κανέναν (single) - Όναρ
- 2002 Ο φύλακας των σκουπιδιών - Χριστόφορος Κροκίδης
- 2002 Aλαντίν τελείωσαν οι ευχές σου - Όναρ
- 2002 Για τον Γρηγόρη - Η Συναυλία από το Σ.Ε.Φ - Διάφοροι
- 2002 Μια φορά και έναν καιρό (Περιοδικό ΜΕΤΡΟ) - Διάφοροι
- 2003 Της πόλης ξωτικό - Απόστολος Μπουλασίκης
- 2003 Ακουαρέλα - Ηλίας Μακρίδης
- 2003 Τα εμβατήρια - Σπάνια ηχητικά ντοκουμέντα - Διάφοροι
- 2003 Γιάννης Ζουγανέλης - Γιάννης Ζουγανέλης
- 2004 Φως (Phos) - Μίκης Θεοδωράκης
- 2005 Αψέντι - Τάκης Σούκας
- 2005 Έχουν περάσει χρόνοι δέκα - Μιλτιάδης Πασχαλίδης
- 2005 Δες τι λαμπρό φεγγάρι - Μίκης Θεοδωράκης
- 2006 Σπάει το ρόδι - Λευτέρης Παπαδόπουλος
- 2007 Σαν μια σκιά - Θάνος Παπανικολάου
- 2007 Δύση Ανατολή - Τάνια Κικίδη & Dickens' Zoo
- 2008 Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο (OST) - Διάφοροι
- 2008 Κατακόκκινα - Τζένη Χατζοπούλου
- 2008 Γαμώ την καταδίκη μου - Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος
- 2009 ...Περί μπάζων & λοιπών απορριμάτων - Δημήτρης Ζερβουδάκης
- 2009 Ό.τι φοβηθείς - Ωmega Vibes
- 2009 Κarma - Κάρμα
- 2009 Τόσα χρόνια μια συναυλία - Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
- 2011 Στη μέση του χειμώνα - Δημήτρης Ζωγραφάκης
- 2013 Ετών 16 - Κίτρινα Ποδήλατα