ΤΡΙΚΑΛΑ |
Τα ΤΕΦΑΑ έχουν ως αποστολή:
α. Να καλλιεργούν και να προάγουν την επιστήμη της Φυσικής Αγωγής και του Αθλητισμού με την ακαδημαϊκή και εφαρμοσμένη διδασκαλία και έρευνα.
β. Να παρέχουν στους πτυχιούχους τους τα απαραίτητα εφόδια για επιτυχή επιστημονική και επαγγελματική σταδιοδρομία.
γ. Να συμβάλλουν στην πρόοδο του ελληνικού Αθλητισμού και να καλλιεργούν και να διαδίδουν την Αθλητική Ιδέα.
δ. Να συμβάλλουν στη συνειδητοποίηση από το λαό της σημασίας της Φυσικής Αγωγής και της άθλησης ως βασικού παράγοντα για τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής.
Προγράμματα Σπουδών
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ:
8 ΕΞΑΜΗΝΑ
ΤΟΜΕΙΣ
- Τομέας Αγωνιστικών και Ψυχαγωγικών Αθλημάτων
- Τομέας Βιολογίας της Άσκησης
- Τομέας Ανθρωπιστικών Σπουδών στη Φυσική Αγωγή
- Τομέας Ιατρικής της Άσκησης
Οι φοιτητές του μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 4 κατευθύνσεις κατά την διάρκεια των σπουδών τους: Οργάνωσης και διοίκησης,μαζικού αθλητισμού,ειδικής αγωγής και αθλητικής δημοσιογραφίας.
Ενδεικτικά μαθήματα: ΜΑΘΗΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΑΓΩΓΗ ΥΠΑΙΘΡΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΕΣ ΒΙΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΑΡΧΕΣ ΕΡΓΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΑΡΧΕΣ ΕΡΓΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΒΟΥΝΟΥ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ Φ.A. ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ & ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ Ι ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΘΛΗΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΡΙΩΝ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
ΤΕΦΑΑ Αθήνας 1. Βιολογία της Άσκησης
ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης 1. Ανθρώπινη Απόδοση και Υγεία
ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής 1. Φυσική Αγωγή
ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ - ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
Τα ΤΕΦΑΑ χορηγούν αντίστοιχο πτυχίο στους αποφοίτους τους. Οι Γυμναστές μπορούν να εργαστούν: α. ως καθηγητές σωματικής αγωγής και μερικών άλλων μαθημάτων σε όλες τις βαθμίδες της Εκπ/σης και κυρίως στα Γυμνάσια και τα Λύκεια, β. ως διευθυντές ή υπεύθυνοι επόπτες Γυμναστηρίων και αθλητικών χώρων γενικά, γ. ως επιστημονικοί σύμβουλοι και τεχνικοί συνεργάτες σε αθλητικούς φορείς, δ. ως υπεύθυνοι προγραμμάτων άθλησης φορέων του Δημοσίου, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Επιχειρήσεων, κ.λπ., ε. στο υφυπουργείο Αθλητισμού, στη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς, στ. ως ιδιοκτήτες ή απλοί εργαζόμενοι σε ιδιωτικό Γυμναστήριο.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Όλοι οι πτυχιούχοι των λεγόμενων "καθηγητικών σχολών", μπορούν να εργαστούν στη δημόσια και ιδιωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δυστυχώς όμως δεν υπάρχει αναλογία προσφοράς και ζήτησης στην αγορά εργασίας. Από το έτος 2003 οι διορισμοί εκπαιδευτικών θα γίνονται αποκλειστικά από τους πίνακες που θα καταρτίζονται ύστερα από διαγωνισμό. Οι επιτυχόντες στο διαγωνισμό θα κατατάσσονται κατά τη σειρά της βαθμολογίας τους σε πίνακες επιτυχίας. Από τους πίνακες αυτούς θα γίνονται οι διορισμοί στα σχολεία κατά την απόλυτη σειρά των υποψηφίων και με βάση τις δηλούμενες προτιμήσεις τους, λαμβανομένης υπόψη και της τυχόν προϋπηρεσίας που υπάρχει στον δημόσιο τομέα . Επιτυχόντες θα θεωρούνται εκείνοι των οποίων ο βαθμός σε κάθε μάθημα αντιστοιχεί σε ποσοστό τουλάχιστον 60% της προβλεπόμενης ανώτατης βαθμολογίας. Απαραίτητη προϋπόθεση για να λάβει κάποιος πτυχιούχος μέρος στο διαγωνισμό, από το 2003 και μετά είναι η απόκτηση Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Ικανότητας (Δεν έχει καθοριστεί ακόμη ο ακριβής τρόπος απόκτησής του. Προβλέπεται η παρακολούθηση ειδικών προγραμμάτων 2 εξαμήνων, που θα οργανωθούν και θα λειτουργήσουν από τα Πανεπιστήμια). Δεν υποχρεώνονται να αποκτήσουν το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Ικανότητας οι Πτυχιούχοι των Τμημάτων Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας και οι Πτυχιούχοι Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια στροφή προς τον αθλητισμό, ανοίγουν πολλά γυμναστήρια, οργανώνονται και λειτουργούν πολλά προγράμματα μαζικού αθλητισμού. Τα αθλητικά σωματεία ζητούν τη συνεργασία και τη βοήθεια καταρτισμένων τεχνικών στη θέση των εμπειρικών προπονητών. Έτσι, τόσο η παρούσα κατάσταση, όσο και οι προοπτικές για τους αποφοίτους των ΤΕΦΑΑ είναι σίγουρα ευνοϊκές.
Περισσότερα θέματα για πανεπιστήμια εδώ.