ΚΑΣΤΟΡΙΑ |
Γνωστικά αντικείμενα των δημοσίων σχέσεων, της επικοινωνιακής πολιτικής (Μ.Μ.Ε. και σχέση της επιχείρησης με την κοινωνία) και πολιτικής επικοινωνίας (marketing planning).
Η διάρκεια των σπουδών στο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνιακής Πολιτικής είναι οκτώ (8) εξάμηνα.
Το τελευταίο εξάμηνο σπουδών περιλαμβάνει κυρίως την πρακτική άσκηση του φοιτητή στο επάγγελμα και την εκπόνηση της πτυχιακής εργασίας που εξασφαλίζει την εμβάθυνση του τελειόφοιτου του Τμήματος σε ένα θέμα εφαρμοσμένης έρευνας που έχει άμεση σχέση με την ειδικότητα των σπουδών.
ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ - ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
Οι πτυχιούχοι του τμήματος θα μπορούν να απασχοληθούν σε επιχειρήσεις που λειτουργούν τμήματα Δημοσίων Σχέσεων όπως επιχειρήσεις Μέσων Ενημέρωσης και Αναψυχής, Μεσαίες επιχειρήσεις του Δευτερογενούς τομέα όλων των κλάδων, εξαγωγικές μονάδες, επιχειρήσεις ειδικών ενδιαφερόντων του τριτογενούς τομέα και υλοποίησης κοινοτικών δράσεων, ευρύτερο δημόσιο τομέα, διεθνείς ευρωπαϊκούς οργανισμούς και μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Επίσης, μπορούν να εργαστούν ως ελεύθεροι επαγγελματίες παροχής εξειδικευμένων γνώσεων.
Περισσότερα θέματα για Πανεπιστήμια εδώ.