Ιδέες για αυτοσχέδιες αποκριάτικες στολές της τελευταίας στιγμής

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0

Ναι, oι απόκριες ήρθαν! Που σημαίνει ότι ο χειμώνας μας αποχαιρέτησε και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να το γιορτάσουμε από το καρναβάλι! Οι απόκριες ήταν ανέκαθεν η αγαπημένη μου γιορτή, γιατί είχα τη δυνατότητα να υποδυθώ, έστω και εικονικά, κάποιον άλλο για λίγες ώρες αφήνοντας πίσω μου τα ταμπού και τη σοβαροφάνεια. Μπορούσα και μπορώ, για κάποιες ώρες να νιώσω πάλι παιδί να ανακτήσω το χαμένο μου κέφι και την αισιοδοξία!

Γράφει η fashion editor, Στέλλα Καμπανού.

Το μοναδικό πρόβλημα που είχα με τις απόκριες ήταν οι έτοιμες στολές- από τη μία η sexy νοσοκόμα, η sexy χήρα κλπ με άφηναν παγερά αδιάφορη και από την άλλη οι εντυπωσιακές στολές ήταν πάντα πολύ πάνω από τα χρήματα που μπορούσα να διαθέσω!

Άδειαζα λοιπόν την ντουλάπα μου, δανειζόμουν αξεσουάρ και από τη γιαγιά μου, τον πατέρα μου ή τους φίλους μου και δημιουργούσα έναν χαρακτήρα, υπαρκτό ή μη, από το μηδέν- και κυρίως με μηδέν έξοδα!

Έτσι έκανα και φέτος- με τα ρούχα που είχα στην ντουλάπα μου κατάφερα να κατασκευάσω τέσσερις γνωστές ηρωίδες του κινηματογράφου τις οποίες και σας παρουσιάζω!

 Amanda Dell

“My heart belongs to daddy,da da da...” τραγουδάει η Merilyn Monroe χορεύοντας γύρω από ένα στύλο φορώντας ένα γκρι πουλόβερ και το καλσόν της. Η ταινία του 1960 λέγεται Let's make love, και αυτή η εικόνα της Μέριλιν μου ήρθε στο μυαλό αντικρίζοντας το πλεκτό μου πουλόβερ.





Τι πειράζει που το δικό μου είναι oversized; Με την ξανθιά περούκα και το μακιγιάζ δεν υπάρχουν απορίες για το τι ντύθηκα!


Amelie Poulain

Πρόκειται για την ηρωίδα της ομώνυμης ταινίας του 2001 Amelie και ίσως για μια από τις πιο διακριτές ηρωίδες του σύγχρονου κινηματογράφου! Δεν χρειάζεται να ψάξετε πολύ. Εγώ ήδη βρήκα δύο ζακέτες και ένα φόρεμα που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω. Λέω εκτός από το κατακόκκινο κραγιόν, να βάλω και στα δάχτυλα μου βατόμουρα, θα έχει πιο πολύ πλάκα!









 

Holly Golightly 

Μιλάμε φυσικά για την Audrey Hepburn στην ταινία του 1961 Breakfast at Tiffany's και το χαρακτηριστικό της ντύσιμο στην εναρκτήρια σκηνή. Έχω τουλάχιστον τέσσερα μαύρα φορέματα στην ντουλάπα μου, νομίζω όμως ότι αυτό είναι μια χαρά! Μαζί με αυτό το faux κολιέ, ένα ζευγάρι γάντια και τα γυαλιά ηλίου μου, θα είμαι ίδια η Holly!







Mia Wallace

Αυτή ίσως είναι η αγαπημένη μου κι αυτό γιατί πρόκειται για την Uma Thurman στην ταινία Pulp Fiction που σκηνοθέτησε ο Quentin Tarantino το 1994. Εδώ επεκτάθηκα στην αντρική ντουλάπα του σπιτιού- δανείστηκα ένα λευκό πουκάμισο και ένα μαύρο σακάκι, ξέθαψα και ένα ψεύτικο όπλο από παλιότερες απόκριες και είμαι έτοιμη. Τώρα μου λείπει μόνο η περούκα!








Jessica Rabbit

Ίσως η μοναδική μη υπαρκτή γυναίκα που έχουν αγαπήσει τόσο οι άντρες και φθονήσει άλλο τόσο οι γυναίκες! Όλοι τη θυμόμαστε να τραγουδάει το “Why don’t you do right” στην ταινία του 1988 «Who framed Roger Rabbit», φορώντας το χαρακτηριστικό αποκαλυπτικό κατακόκκινο φόρεμα με το σκίσιμο στο πλάι και μακριά μοβ γάντια.



Μόλις είδα τα γάντια και το κόκκινο μου φόρεμα, μου ήρθε η εικόνα της στο μυαλό. Σίγουρα τα γάντια μου δεν είναι ούτε σατέν ούτε μακριά και το φόρεμα δεν είναι ούτε μακρύ ούτε έχει σκίσιμο, αλλά εδώ που τα λέμε κι εγώ δεν είμαι η Jessica, όσο και αν θα το ήθελα. Με την κόκκινη περούκα και το χαρακτηριστικό μακιγιάζ, όμως, δεν θα υπάρξουν απορίες!

 

Velma

Η αγαπημένη μου Velma από την ομάδα του Scooby Doo! Δεν ξέρω αν εσείς την θυμάστε, εγώ πάντως ήθελα να της μοιάσω όταν ήμουν μικρή. Ίσως δεν κατάφερα να γίνω επιστήμονας μεγαλώνοντας, αλλά  με αυτό το πορτοκαλί ζιβάγκο, τα γυαλιά μου και την πλισέ μαύρη φούστα μου, νομίζω ότι μπορώ τουλάχιστον να τη μιμηθώ με επιτυχία φέτος τις απόκριες!



Τι μου λείπει; Α, βέβαια οι πορτοκαλί κάλτσες και οι υπόλοιποι της ομάδας!

 

Olive Oyl

Η επίσημη αγαπημένη του και αιωνίως ερωτευμένη με τον Ποπάι, ψιλόλιγνη Olive, μου ήρθε στο μυαλό όταν προχθές ξεκαθάριζα τα χειμωνιάτικα και έπεσα πάνω σε αυτή τη χριστουγεννιάτικη μάλλινη μπλούζα! Και το χρώμα και ο γιακάς της μοιάζουν πολύ με τα ρούχα της Olive και οι αρβύλες μου συμπληρώνουν μια χαρά το στυλ. Λέω να δανειστώ και μια ίσια μαύρη φούστα από τη μητέρα μου και είμαι έτοιμη!



Δοκιμάστε το ίδιο με ένα απλό άσπρο πουκάμισο και ένα κόκκινο πουλόβερ ή ζακέτα!

 

Alice in Wonderland

Αγαπημένη ηρωίδα από το ομώνυμο βιβλίο του Lewis Carroll, έγινε χαρακτήρας της Disney και στην συνέχεια ταινία του Tim Burton. Όποια εκδοχή της και να επιλέξετε για να μεταμφιεστείτε, τρία πράγματα χρειάζεστε: Το γαλάζιο φόρεμα, τη μαύρη στέκα και το άσπρο καλσόν!



Το δικό μου φόρεμα είναι τζιν, αλλά αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το χρώμα! Την ίδια δουλειά θα έκανε και ένα γαλάζιο φαρδύ πουκάμισο με μια ζώνη στη μέση. Αν η ποδιά δεν είναι μικρότερη από το φόρεμα δεν είναι απαραίτητη. Εγώ έλεγα να χρησιμοποιήσω για ποδιά ένα σεμεδάκι της γιαγιάς μου, αλλά λέω να μην της πω γιατί το θέλω…!

 

Ό,τι και αν επιλέξετε να κάνετε αυτό το τριήμερο, είτε ντυθείτε είτε όχι, φροντίστε να αφήσετε τα προβλήματα σας στην άκρη για λίγο. Ευκαιρία είναι να νιώσουμε πάλι παιδιά, το χρειαζόμαστε!


Περισσότερα χρήσιμα θέματα εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)