Άλλο τύπου γυμνάσιο ενδέχετα να βρουν οι μαθητές μετά τις καλοκαιρινές τους διακοπές καθώς το Υπουργείο Παιδείας όπως θα δείτε και παρακάτω σχεδιάζει αλλαγές.
Ο υπουργός Παιδείας την Παρασκευή ενημέρωσε το ΔΣ της ΟΛΜΕ για τις αλλαγές που θα προωθήσει για τα γυμνάσια, μέσα στο καλοκαίρι και μεταξύ αυτών πρότεινε από το διαχωρισμό των μαθημάτων σε «πρωτεύοντα» και «δευτερεύοντα» , την περιγραφική αξιολόγηση αντί των βαθμών, αλλά και η περικοπή κατά μία ώρα της διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών στο Γυμνάσιο.
Την Παρασκευή 3/3/2016, πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, με στόχο την ενημέρωση της Ομοσπονδίας σχετικά με τον σχεδιασμό του Υπουργείου για την επόμενη σχολική χρονιά.
Αρχικά ο υπουργός κ. Ν. Φίλης ευχαρίστησε, μέσω της ΟΛΜΕ, όλους τους εκπαιδευτικούς, γιατί χάρη σε εκείνους για άλλη μια χρονιά είναι άριστη η διεξαγωγή των Πανελλαδικών εξετάσεων.
Ύστερα τους εξήγησε ότι καταβάλλεται μεγάλη προσπάθεια να ολοκληρωθούν οι υπηρεσιακές μεταβολές το συντομότερο δυνατόν, ώστε τον Σεπτέμβρη να λειτουργήσουν με πληρότητα τα σχολεία. Οι μεταθέσεις προγραμματίζονται για το διάστημα 15-25 Ιουνίου, οι αποσπάσεις για το τελευταίο δεκαήμερο του Ιουλίου, ενώ η προκήρυξη για τους αναπληρωτές θα γίνει εντός του Ιουνίου και η οριστικοποίηση των αιτήσεων το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου.
Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν οι γενικές κατευθύνσεις των αλλαγών που σχεδιάζονται για την επόμενη σχολική χρονιά στο γυμνάσιο:
α) Χωρισμός του σχολικού έτους σε δύο τετράμηνα, αντί τρία τρίμηνα, με στόχο την αποτελεσματικότερη διαχείριση του διδακτικού χρόνου
β) Αύξηση του χρόνου που θα διατίθεται για τη διδασκαλία (λήξη των μαθημάτων στο τέλος Μαΐου)
γ) Περιορισμός των μαθημάτων τα οποία θα εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις του Ιουνίου
δ) Παιδαγωγικά ενδεδειγμένη και συμβατή με τις φυσικές αντοχές των μαθητών/τριών αυτής της ηλικίας ελάφρυνση του εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος κατά 3 ώρες
ε) Πιλοτική εφαρμογή (σε συγκεκριμένο αριθμό γυμνασίων) της περιγραφικής αξιολόγησης, η οποία θα συνοδεύει την αριθμητική
στ) Εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης
Περισσότερα εκπαιδευτικά νέα εδώ.