Σε συνέντευξή στο real fm o Υπουργός Παιδείας δήλωσε ότι θα κοπεί μία ώρα το project "ερευνητική εργασία" και μία ώρα Αρχαία. Αυξάνονται μόνο στην Α΄ Γυμνασίου κατά μία ώρα τα Νέα Ελληνικά.
Παράλληλα για πρώτη φορά έκανε αναφορά στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας (”υπάρχουν" είπε κατά λέξη "και άλλα μαθήματα ήσσονος σημασίας, όπως είναι η Οικιακή Οικονομία κλπ που εναλλάσονται στο πρόγραμμα μέσα και έτσι εξοικονομούνται οι ώρες“)
Προφανώς οι τρεις ώρες μείωση δεν καλύπτονται με τα μαθήματα αυτά στα οποία έγινε αναφορά ότι κόβονται. Που σημαίνει ότι υπάρχει και κάτι άλλο, πιθανόν, που ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί.
Ξεκάθαρος ήταν ο υπουργός για τα Θρησκευτικά όπου δήλωσε ότι παραμένει το δίωρο της διδασκαλίας τους. Τα Θρησκευτικά αλλάζουν από το Σεπτέμβριο (με εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών).
Συντόμως είπε θα υπάρξει ανακοίνωση από το ΙΕΠ.
Δείτε παρακάτω όλη την συνέντευξη του Υπουργού Παιδείας στον Real FM
Την Παρασκευή 3/3/2016, πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, με στόχο την ενημέρωση της Ομοσπονδίας σχετικά με τον σχεδιασμό του Υπουργείου για την επόμενη σχολική χρονιά.
παρουσιάστηκαν οι γενικές κατευθύνσεις των αλλαγών που σχεδιάζονται για την επόμενη σχολική χρονιά στο γυμνάσιο:
α) Χωρισμός του σχολικού έτους σε δύο τετράμηνα, αντί τρία τρίμηνα, με στόχο την αποτελεσματικότερη διαχείριση του διδακτικού χρόνου
β) Αύξηση του χρόνου που θα διατίθεται για τη διδασκαλία (λήξη των μαθημάτων στο τέλος Μαΐου)
γ) Περιορισμός των μαθημάτων τα οποία θα εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις του Ιουνίου
β) Αύξηση του χρόνου που θα διατίθεται για τη διδασκαλία (λήξη των μαθημάτων στο τέλος Μαΐου)
γ) Περιορισμός των μαθημάτων τα οποία θα εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις του Ιουνίου
δ) Παιδαγωγικά ενδεδειγμένη και συμβατή με τις φυσικές αντοχές των μαθητών/τριών αυτής της ηλικίας ελάφρυνση του εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος κατά 3 ώρες
ε) Πιλοτική εφαρμογή (σε συγκεκριμένο αριθμό γυμνασίων) της περιγραφικής αξιολόγησης, η οποία
θα συνοδεύει την αριθμητική στ) Εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης ζ) Λελογισμένη διεύρυνση των δεύτερων αναθέσεων ορισμένων κλάδων.
θα συνοδεύει την αριθμητική στ) Εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης ζ) Λελογισμένη διεύρυνση των δεύτερων αναθέσεων ορισμένων κλάδων.
Περισσότερα εκπαιδευτικά νέα εδώ.