Πώς θα πείσουμε τα παιδιά με δυσλεξία να γράψουν;
Το πιο συνηθισμένο θέμα μετά την επιστροφή από τις καλοκαιρινες΄διακοπές είναι της μορφής: "Τι έκανες αυτό το καλοκαίρι;" Για να πετύχουμε την εγρήγορση που θέλουμε από τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αντιστρέψαμε το θέμα και το θέσαμε κάπως έτσι: "Ποια είναι αυτά που δεν έκανες αυτό το καλοκαίρι και θα ήθελες πολύ να είχες κάνει";
Κατεβάστε & Εκτυπώστε το Εικονογραφημένο Θέμα ελεύθερης ανάπτυξης εδώ!
Επειδή όμως γνωρίζουμε ότι τα δυσλεξικά παιδιά είναι Κιναισθητικοί μαθητές, το θέμα το κόβουμε και το κολλάμε στο τετράδιο του. Το τετράδιο παίρνει μια άλλη αισθητική, στοιχείο που δημιουργεί κίνητρο στο παιδί να μην το παραμελεί.
Το παιδί θα γράψει από κάτω τη παράγραφο που του ζητάμε. Ο τρόπος ανάπτυξης της παραγράφου είναι πάντα με τη μεθοδολογία της χρωματιστής παραγράφου. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίας συζητάμε και σημειώνουμε μαζί Ποια είναι τα πράγματα που δεν έκανε και θα ήθελε να είχε κάνει! Οι καταγραμμένες ιδέες θα βοηθήσουν πολύ τη στιγμή που το παιδί θα πρέπει να γράψει τις σκέψεις του μόνο του.
Κατεβάστε & Εκτυπώστε το Εικονογραφημένο Θέμα ελεύθερης ανάπτυξης εδώ!
Παράδειγμα γραφής:
Άσπα Μητρακάκη