Είχατε ποτέ το αίσθημα ότι το παιδί σας είναι πολύ πιο έξυπνο όσον αφορά σπαζοκεφαλιές ή ασκήσεις σχολείου, που σας άφησαν άναυδους και άφωνους; Εμείς το έχουμε ζήσει.
Δοκιμάστε να λύσετε τις παρακάτω απλές σπαζοκεφαλιές που φαίνεται να λύνουν παιδιά δημοτικού στο άψε σβήσε.
Σπαζοκεφαλιά #1. Θέση πάρκινγκ
Αυτή η απλή σπαζοκεφαλιά δόθηκε σε παιδιά πρώτης δημοτικού στο Χονγκ Κονγκ σε εισαγωγικές εξετάσεις. Το έλυσαν αμέσως.
Σε ποια θέση πάρκινγκ είναι παρκαρισμένο το αυτοκίνητο;
Απάντηση: 87
Απλά αναποδογυρίστε την εικόνα.
Σπαζοκεφαλιά #2. Αριθμοί με 4 ψηφία
Παιδιά δημοτικού μπορούν να λύσουν αυτή τη σπαζοκεφαλιά σε 5-10 λεπτά. Έτοιμοι προγραμματιστές σε μια ώρα!
Απάντηση: 2581 = 2.
Δοκιμάστε να μετρήσετε το πλήθος των κύκλων σε κάθε τετραψήφιο αριθμό. Για παράδειγμα, το 6 έχει ένα κύκλο, το 8 έχει δύο κύκλους, και το 6889 έχει 6! Το πιάσατε;
Σπαζοκεφαλιά # 3. Αριθμητική πυραμίδα
Παιδιά τρίτης δημοτικού στη Σιγκαπούρη λύνουν παρόμοιες σπαζοκεφαλιές όπως αυτή σε ελάχιστα λεπτά.
Δοκιμάστε να λύσετε τις παρακάτω απλές σπαζοκεφαλιές που φαίνεται να λύνουν παιδιά δημοτικού στο άψε σβήσε.
Σπαζοκεφαλιά #1. Θέση πάρκινγκ
Αυτή η απλή σπαζοκεφαλιά δόθηκε σε παιδιά πρώτης δημοτικού στο Χονγκ Κονγκ σε εισαγωγικές εξετάσεις. Το έλυσαν αμέσως.
Σε ποια θέση πάρκινγκ είναι παρκαρισμένο το αυτοκίνητο;
Απάντηση: 87
Απλά αναποδογυρίστε την εικόνα.
Σπαζοκεφαλιά #2. Αριθμοί με 4 ψηφία
Παιδιά δημοτικού μπορούν να λύσουν αυτή τη σπαζοκεφαλιά σε 5-10 λεπτά. Έτοιμοι προγραμματιστές σε μια ώρα!
Απάντηση: 2581 = 2.
Δοκιμάστε να μετρήσετε το πλήθος των κύκλων σε κάθε τετραψήφιο αριθμό. Για παράδειγμα, το 6 έχει ένα κύκλο, το 8 έχει δύο κύκλους, και το 6889 έχει 6! Το πιάσατε;
Σπαζοκεφαλιά # 3. Αριθμητική πυραμίδα
Παιδιά τρίτης δημοτικού στη Σιγκαπούρη λύνουν παρόμοιες σπαζοκεφαλιές όπως αυτή σε ελάχιστα λεπτά.
Μελετήστε προσεκτικά τη πυραμίδα. Ποιες τιμές έχουν τα E και D;
Απάντηση: D = 1345, E = 2440.
Οι αριθμοί στη βάση συνδέονται με το ανώτερο επίπεδο. Αρχικά, προσθέστε τους αριθμούς στη βάση: 198 + 263 = 461.
Ο αριθμός που βρήκατε είναι μεγαλύτερος από τον γειτονικό ανώτερο αριθμό: 461 > 446.
Υπολογίστε τη διαφορά τους: 461 — 446 = 15.
Αν ελέγξετε την υπόλοιπη πυραμίδα, θα βρείτε διαφορά 15 σε κάθε περίπτωση. Αυτό είναι το κλειδί της λύσης.
Σπαζοκεφαλιά #4. Ένα κουτί με σοκολατάκια
Η συγκεκριμένη σπαζοκεφαλιά είναι από ένα αμερικάνικο βιβλίο ασκήσεων μαθηματικών για παιδιά 6ης δημοτικού.
Υπάρχουν 50 σοκολατάκια σε ένα κουτί. Τα 30 από αυτά έχουν γέμιση καραμέλας, 25 γέμιση καρύδας, 10 από αυτά έχουν και καραμέλα και καρύδα, και τα υπόλοιπα είναι απλά σοκολατάκια χωρίς γέμιση.
Ερώτηση: Ποιο διάγραμμα αντιπροσωπεύει σωστά το κουτί με τα σοκολατάκια;
Απάντηση: Διάγραμμα B.
Είναι απλά μαθηματικά:
Πόσα σοκολατάκια με καραμέλα υπάρχουν στο κουτί; 30 — 10 = 20.
Και πόσα σοκολατάκια υπάρχουν με καρύδα; 25 — 10 = 15.
Τώρα μπορείτε να βρείτε πόσα απλά σοκολατάκια υπάρχουν στο κουτί! 50 — (20 + 15 +10) = 5.
Σπαζοκεφαλιά #5. Προς ποια κατεύθυνση κινείται το λεωφορείο;
Απάντηση: Το λεωφορείο κινείται προς τα αριστερά, επειδή η πόρτα βρίσκεται στην άλλη μεριά του λεωφορείου.
Σπαζοκεφαλιά #6. Πώς είναι δυνατόν να ισχύει αυτή η εξίσωση;
Απάντηση: Για να το λύσετε, πρέπει να φανταστείτε τον αριθμό 29 στην ρωμαϊκή αρίθμηση. Κατά αυτόν τον τρόπο θα είναι ο αριθμός XXIX. Αν αφαιρέσετε το I, τότε θα προκύψει ο αριθμός XXX, που στην αραβική αρίθμηση είναι ο αριθμός 30.
Απάντηση: D = 1345, E = 2440.
Οι αριθμοί στη βάση συνδέονται με το ανώτερο επίπεδο. Αρχικά, προσθέστε τους αριθμούς στη βάση: 198 + 263 = 461.
Ο αριθμός που βρήκατε είναι μεγαλύτερος από τον γειτονικό ανώτερο αριθμό: 461 > 446.
Υπολογίστε τη διαφορά τους: 461 — 446 = 15.
Αν ελέγξετε την υπόλοιπη πυραμίδα, θα βρείτε διαφορά 15 σε κάθε περίπτωση. Αυτό είναι το κλειδί της λύσης.
Σπαζοκεφαλιά #4. Ένα κουτί με σοκολατάκια
Η συγκεκριμένη σπαζοκεφαλιά είναι από ένα αμερικάνικο βιβλίο ασκήσεων μαθηματικών για παιδιά 6ης δημοτικού.
Υπάρχουν 50 σοκολατάκια σε ένα κουτί. Τα 30 από αυτά έχουν γέμιση καραμέλας, 25 γέμιση καρύδας, 10 από αυτά έχουν και καραμέλα και καρύδα, και τα υπόλοιπα είναι απλά σοκολατάκια χωρίς γέμιση.
Ερώτηση: Ποιο διάγραμμα αντιπροσωπεύει σωστά το κουτί με τα σοκολατάκια;
Απάντηση: Διάγραμμα B.
Είναι απλά μαθηματικά:
Πόσα σοκολατάκια με καραμέλα υπάρχουν στο κουτί; 30 — 10 = 20.
Και πόσα σοκολατάκια υπάρχουν με καρύδα; 25 — 10 = 15.
Τώρα μπορείτε να βρείτε πόσα απλά σοκολατάκια υπάρχουν στο κουτί! 50 — (20 + 15 +10) = 5.
Σπαζοκεφαλιά #5. Προς ποια κατεύθυνση κινείται το λεωφορείο;
Απάντηση: Το λεωφορείο κινείται προς τα αριστερά, επειδή η πόρτα βρίσκεται στην άλλη μεριά του λεωφορείου.
Σπαζοκεφαλιά #6. Πώς είναι δυνατόν να ισχύει αυτή η εξίσωση;
Απάντηση: Για να το λύσετε, πρέπει να φανταστείτε τον αριθμό 29 στην ρωμαϊκή αρίθμηση. Κατά αυτόν τον τρόπο θα είναι ο αριθμός XXIX. Αν αφαιρέσετε το I, τότε θα προκύψει ο αριθμός XXX, που στην αραβική αρίθμηση είναι ο αριθμός 30.
Περισσότερα τεστ εδώ.