Μαθαίνω να κάνω πρόσθεση με τη μάγισσα Προσθετόλ - Εκπαιδευτικές κάρτες

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0


Μέσα στην τσάντα μου 
μου αρέσει να βάζω μήλα 
και πορτοκάλια και 
μανταρίνια και κάστανα 
και αμύγδαλα και… 
και… και…
Το αγαπώ τόσο πολύ το και 
που το ήθελα και πάνω στο 
φόρεμά μου!!! 
Δε μου αρέσουν όμως τα 
γράμματα και οι λέξεις. 
Προτ...
Ας πούμε ότι έχω 
στην τσάντα μου 
δύο κόκκινα μήλα 
και ένα πράσινο 
μήλο. 
Εγώ θα γράψω: 
2+1 
όσα θα είναι τα μήλα μου;...
Θέλετε κι εμείς 
στα μαθηματικά 
να βάζουμε το σύμβολο της 
Προσθετόλ, 
όταν θα λέμε 
και;
3 + 2 = 5

2 + 2 = 4
Αν δυσκολευτείς , σκέψου πράγματα 
που μπορεί να έχω στην τσάντα μου!
3 2 5
2 2 4

, teacher at 4th elementary school of Drapetsona

Περισσότερες εκπαιδευτικές κάρτες εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)