Άλλη μια άσκηση που δείχνει πως ο εναλλακτικός τρόπος διδασκαλίας
σε πάει λίγο πιο μακριά!
Αντικείμενο της άσκησης είναι η Οπτικοακουστική εξάσκηση σε παιδιά με ελλείμματα στην Οπτική διάκριση και Φωνημική ενημερότητα. Τα παιδιά με Δυσλεξία εμφανίζουν δυσκολίες στην ανάγνωση, που επιμένουν στο χρόνο, και για αυτό χρειάζονται τέτοιου είδους δραστηριότητες ώστε να βελτιωθεί ο μηχανισμός αποκωδικοποίησης.
Υλικά: μαγνητική ταινία (σε όλα τα μεγάλα βιβλιοχαρτοπωλεία), μαγνητικά γράμματα, ψαλίδι
Ο τρόπος που δουλεύουμε έχει σαν στόχο να εκπαιδεύσει το παιδί στη διάκριση και χειρισμό των φωνημάτων μέσα στις λέξεις.
Μπορεί απλά να συνθέσει τη λέξη που ακούει ή βλέπει.
Μπορεί να προσθέσει το γράμμα που λείπει από τη λέξη που ακούει ή βλέπει.
Μπορεί να διορθώσει την αντιμετάθεση των γραμμάτων μέσα στη λέξη που ακούει ή βλέπει.
Παράδειγμα εφαρμογής:
Απλή σύνθεση λέξης που βλέπει! |
Αντιμετάθεση συμφώνων της λέξης! |
❝Ένα μεγάλο πλεονέκτημα της άσκησης είναι ότι βοηθάει εξαιρετικά στη συγκέντρωση και προσοχή!❞
Άσπα Μητρακάκη