Μελέτη Περιβάλλοντος Α' Δημοτικού - Φύλλα εργασίας για όλες τις ενότητες

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0





Τα φύλλα εργασίας είναι δημιούργημα της κυρίας Γεωργίας Μουτζούρης για το εξαιρετικό ιστολόγιό της https://teachergeorgiasclass.weebly.com




1. Η ΟΜΑΔΑ

Η οικογένεια - Φύλλο Εργασίας
Download File



2. Ο ΧΡΟΝΟΣ

1.  Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ

Γενεαλογικό δέντρο - Φύλλο Εργασίας
Download File

Φτιάχνω το δικό μου ρολόι
Download File



Ημέρες εβδομάδας - Φύλλο Εργασίας 1
Download File

Ημέρες εβδομάδας - Φύλλο Εργασίας 2
Download File

Ημέρες εβδομάδας - Φύλλο Εργασίας 3
Download File



Εποχές - Φύλλο Εργασίας 1
Download File

Εποχές - Φύλλο Εργασίας 2
Download File

Εποχές - Φύλλο Εργασίας 3
Download File
Μήνες - Φύλλο Εργασίας 1
Download File

Μήνες - Φύλλο Εργασίας 2
Download File


2.  Ο ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΜΑΣ

Οι βλαβερές ακτίνες του ήλιου
Download File

Πώς προστατεύομαι από τον ήλιο;
Download File




3. Ο ΤΟΠΟΣ ΜΟΥ

1.  ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ

Ζωγραφίζω τους χώρους του σπιτιού μου - Φύλλο Εργασίας
Download File


2. Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ

Ζωγραφίζω τη γειτονιά μου - Φύλλο Εργασίας
Download File

Τι υπάρχει στη γειτονιά μου; - Φύλλο Εργασίας
Download File

Το αλφαβητάρι της γειτονιάς μου…!
Download File




4. ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

1.  ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

Οι ανάγκες του ανθρώπου - Φύλλο εργασίας
Download File


2.  ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ

Γνωρίζω το σώμα μου - Φύλλο Εργασίας 1
Download File

Γνωρίζω το σώμα μου - Φύλλο Εργασίας 1
Download File

Γνωρίζω τον κόσμο με τις αισθήσεις - Φύλλο εργασίας
Download File


Πώς φροντίζω το σώμα μου για να είμαι υγιής; - Φύλλο εργασίας
Download File


3.  Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Αθλητικές δραστηριότητες στο σχολείο μας - Φύλλο Εργασίας
Download File


4. ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ

Επαγγέλματα- Φύλλο εργασίας 1
Download File

Επαγγέλματα- Φύλλο εργασίας 2
Download File




5. ΠΩΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ





6. Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΑΣ

1.  ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΛΛΟΤΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

Το αγαπημένο μου παιχνίδι - Φύλλο εργασίας
Download File


2. ΠΩΣ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ

Ο τόπος μου - Φύλλο Εργασίας
Download File

3. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ;

Τα έθιμα του τόπου μου - Φύλλο εργασίας
Download File


Παροιμίες του τόπου μου - Φύλλο εργασίας
Download File

Παροιμίες για τους μήνες
Download File




7. ΕΡΕΥΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

1.  ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΦΥΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ

Μέρη Φυτού - Φύλλο εργασίας
Download File




Οι εποχές και τα φυτά - Φύλλο Εργασίας
Download File


2.  ΤΑ ΖΩΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ

Χωρίζω τα ζώα σε ομάδες ανάλογα με το περιβάλλον τους - Φύλλο Εργασίας
Download File

Το αλφαβητάρι με τα ζώα - Φύλλο Εργασίας
Download File



Τα μέρη ενός ζώου - Φύλλο Εργασίας
Download File

Φτιάχνω το δικό μου φανταστικό ζώο - Φύλλο Εργασίας
Download File


Ζωγραφίζω ζώα ανάλογα με την οικογένεια στην οποία ανήκουν - Φύλλο Εργασίας
Download File

Φτιάχνω την ταυτότητα ενός ζώου - Φύλλο Εργασίας
Download File



Παροιμίες και φράσεις παροιμιώδεις με ζώα
Download File






http://teachergeorgiasclass.weebly.com

Περισσότερο πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό για το Δημοτικό εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)