Η ορθογραφία στα παιδιά με δυσλεξία παραμένει μια μεγάλη πρόκληση
σε όλη τη σχολική ζωή!
σε όλη τη σχολική ζωή!
Η ευρηματική διδακτική διαδικασία που εμπλέκει τα δυσλεξικά παιδιά σε πρωτότυπες δραστηριότητες είναι απαραίτητη σε όλα τα Προγράμματα ειδικής αγωγής. Διαφορετικές μέθοδοι χρειάζεται κάθε φορά να χρησιμοποιηθούν για να μεταδώσουμε έναν κανόνα στο παιδί με δυσλεξία.
Στην καταληκτική ορθογραφία η Αισθητηριακή και Κιναισθητική εμπειρία συμβάλλει εξαιρετικά στην καλύτερη αφομοίωση του Οπτικού λεξικού!
Έχουμε ήδη δείξει πως μπορούμε να δουλέψουμε τις καταλήξεις στην ορθογραφία των ρημάτων. Με την παρακάτω κατασκευή εργαζόμαστε πάνω στις καταλήξεις των Ουσιαστικών.
Υλικά: πιάτα μιας χρήσης, χαρτί, μαρκαδόροι, μαχαίρι
Το πρώτο μας βήμα είναι να χαράξουμε σε δυο σημεία το πιάτο.
Με ένα μαχαίρι ανοίγουμε δυο εγκοπές! |
Το επόμενο βήμα είναι να κόψουμε λωρίδες από χαρτί που θα χωρούν μέσα από τις εγκοπές του πιάτου.
Λωρίδες από χαρτί! |
Λέξεις & κατάληξη! |
Στο τέλος περνάμε μέσα από τις εγκοπές το χαρτί.
Έτοιμο το πιάτο slider! |
Οι λέξεις εμφανίζονται σταδιακά καθώς το παιδί τραβάει το χαρτί και διαβάζει!
Τραβάει & διαβάζει! |
❝Πρόκειται για μια εύκολη κατασκευή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο ορθογραφίας σε πολλές κατηγορίες λέξεων!❞
Άσπα Μητρακάκη