Βασικές φράσεις στα Γαλλικά

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0




Εδώ θα βρείτε τη μετάφραση περισσότερων από 50 σημαντικών εκφράσεων και λέξεων από τα γαλλικά στα ελληνικά.
Έτσι θα είστε προετοιμασμένοι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για το ταξίδι σας στην Γαλλία.

Μάθετε μαζί μας:
  • Πώς λέγεται Γεια σου! ή Αντίο στα γαλλικά;
  • Πώς λέγεται παρακαλώ και ευχαριστώ στα γαλλικά;
  • Πώς μεταφράζεται το ναι και το όχι στα γαλλικά;
  • Πώς μπορείτε να πείτε "Με λένε..." στα γαλλικά;
  • Πώς λέγεται "Δεν μιλάω καθόλου γαλλικά" στα γαλλικά;
  • Επιπλέον μάθετε και τους αριθμούς στα γαλλικά.

Με αυτό το βίντεο μαθαίνετε τις πιο σημαντικές λέξεις στα γαλλικά:




Καλωσόρισμα

 

Salut !Γειά σου!

Bonjour !Καλημέρα! / Χαίρετε!

Bonsoir !Καλησπέρα!

Bonne nuit !Καληνύχτα! (m,f)

Salut !Γεια!

Au revoir !Στο επανειδήν!

Σημαντικό λεξιλόγιο

 

ouiναι

nonόχι

peut-êtreίσως

OKεντάξει

Merci !Ευχαριστώ!

De rien !Ευχαρίστησή μου! (m/f)

Excusez-moi, ...Συγγνώμη,...

Je suis désolé(e)
Désolé(e) !
Λυπάμαι. (m/f)

J'ai ...
Je n'ai pas ...
Έχω ... / δεν έχω ...

Nous avons ...
Nous n'avons pas ...
Έχουμε / Δεν έχουμε ...

Il y a ...
Il n'y a pas ...
Είναι / δεν είναι ...

Συστήνομαι

 

Je m'appelle ...Με λένε ...

Je viens ...Κατάγομαι από ...

J'ai ... ans.Είμαι... χρονών.

Je suis marié(e).
Je ne suis pas marié(e).
Είμαι παντρεμένος. (m) / Είμαι παντρεμένη. (f) / Δεν είμαι παντρεμένος. (m) / Δεν είμαι παντρεμένη. (f)

Je voyage seul(e).
Je ne voyage pas seul(e).
Ταξιδεύω μόνος. / Ταξιδεύω μόνη. / Δεν ταξιδεύω μόνος. / Δεν ταξιδεύω μόνη.

Je voyage avec ...Ταξιδεύω με ...

Συνεννόηση

 

Je ne parle pas français.Δεν μιλάω γαλλικά.

Je ne comprends pas.Δεν το καταλαβαίνω. (m/f)

Parlez-vous ... ?Μιλάτε...; (m, f)

Quelqu'un parle-t-il ... ici ?Μιλάει κανείς ...;

anglaisαγγλικά

françaisγαλλικά

Veuillez noter.Μπορείτε σας παρακαλώ να το γράψετε; (m/f)

Veuillez répéter.Μπορείτε σας παρακαλώ να το επαναλάβετε; (m/f)

Un moment, s'il vous plaît !Μια στιγμή, παρακαλώ.

Αριθμοί

 

zéroμηδέν

unένα

deuxδύο

troisτρία

quatreτέσσερα

cinqπέντε

sixέξι

septεπτά

huitοκτώ

neufεννέα

dixδέκα

onzeέντεκα

douzeδώδεκα

treizeδεκατρία

quatorzeδεκατέσσερα

quinzeδεκαπέντε

seizeδεκαέξι

dix-septδεκαεπτά

dix-huitδεκαοκτώ

dix-neufδεκαεννέα

vingtείκοσι

vingt-et-unείκοσι ένα

trenteτριάντα

quaranteσαράντα

cinquanteπενήντα

soixanteεξήντα

soixante-dixεβδομήντα

quatre-vingtsογδόντα

quatre-vingt-dixενενήντα

centεκατό

milleχίλια

un millionένα εκατομμύριο

quelques ...ένα ζευγάρι


Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)