![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg9B51RT_dJU7tfFXYqiO6jjcL74NYGTX4zsWmRHrPDRyoHXxt2kaW5CLqz2sYyfE0NqFC5ZoHx5v8s2JIhgPgbL7IN3sEEscM_KHeIxAj1-s48uGDSwzofVMecxT1EGjn49bY4eUm3teo/s320/%25CE%25A0%25CF%258E%25CF%2582+%25CE%25B8%25CE%25B1+%25CE%25B5%25CE%25BB%25CE%25AD%25CE%25B3%25CE%25BE%25CF%2589+%25CF%2584%25CE%25B9+%25CE%25B4%25CE%25B9%25CE%25AC%25CE%25B2%25CE%25B1%25CF%2583%25CE%25B5+%25CF%2584%25CE%25BF+%25CF%2580%25CE%25B1%25CE%25B9%25CE%25B4%25CE%25AF+%25CE%25BC%25CE%25BF%25CF%2585+%25CE%25B3%25CE%25B9%25CE%25B1+%25CF%2584%25CE%25BF+%25CF%2583%25CF%2587%25CE%25BF%25CE%25BB%25CE%25B5%25CE%25AF%25CE%25BF%253B.jpg)
Καθώς θα «εκπαιδεύουμε» το παιδί μας να ασχολείται μόνο του με τα μαθήματά του, είναι αναγκαίο να κάνουμε έναν τελικό έλεγχο στο τι έχει κάνει.
- Τι πρέπει να έχουμε υπόψη για να βοηθήσουμε το παιδί, χωρίς να υπονομεύσουμε την αυτονομία που θέλουμε να αποκτήσει;
- Πότε περνάμε στη φάση του τελικού ελέγχου και πώς ζητάμε από το παιδί να μας παρουσιάσει αυτά που έχει κάνει;
- Ποια στάση πρέπει να τηρούμε, εάν ο τελικός έλεγχος δείχνει ότι το παιδί δεν έχει μελετήσει;
Όταν φτάνουμε στο σημείο να κάνουμε τον τελικό έλεγχο στη μελέτη του παιδιού, ας έχουμε υπόψη μας ότι ο σκοπός μας είναι:
- Το παιδί να μας παρουσιάσει όχι μόνο τι έκανε/έμαθε αλλα και πώς το έκανε/έμαθε.
- Το παιδί να μας μιλήσει για τις απορίες του και το πώς προσπάθησε να τις αντιμετωπίσει.
- Να ενθαρρύνουμε το παιδί να λειτουργεί αυτόνομα και να θεωρεί σημαντική την προσπάθεια που κάνει.
Ο στόχος είναι το παιδί να κάνει τα μαθήματά του και στο τέλος να έρχεται για να δούμε μαζί τι έχει κάνει.
Ωστόσο, επειδή αυτό θα γίνει σταδιακά, ο τελικός έλεγχος ενδέχεται να περιλαμβάνει και επιμέρους ελέγχους.
Γι' αυτό:
Δείτε ποια διαδικασία ακολουθούμε στο πλαίσιο του ελέγχου:
Δείτε πώς μιλάμε στο παιδί στο πλαίσιο του ελέγχου: