Θέμα Α
Θέμα θεωρίας με αναμενόμενα ζητούμενα. Αξίζει να σημειωθεί η πρωτοτυπία που έχει το Α4 καθώς και ένα μέρος του Α3.
Θέμα Β
Β1. Θέμα δουλεμένο, με συμπλήρωση κενών, το οποίο δεν θα προβλημάτιζε έναν καλά προετοιμασμένο υποψήφιο.
Β2. Μετατροπή διαγράμματος ροής σε τμήμα προγράμματος που έχει κάποια σημεία τα οποία ενδεχομένως να προκαλέσουν σύγχυση στους υποψηφίους.
Θέμα Γ
Θέμα σχετικά απλό, με κλασικές μεθοδολογίες. Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο έλεγχος εγκυρότητας που απαιτείται.
Θέμα Δ
Θέμα με πίνακες και χρήση υποπρογράμματος που έχει κάποια σημεία τα οποία θα μπορούσαν να δημιουργήσουν πρόβλημα στους υποψήφιους.
Γενικά, τα θέματα ήταν σαφώς διατυπωμένα και κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης. Θεωρούνται δυσκολότερα από πέρυσι, με σημεία που θα μπορούσαν να προβληματίσουν τους υποψηφίους. Απαιτούσαν καλή προετοιμασία και κατανόηση σε βάθος των τεχνικών του προγραμματισμού. Η ανάπτυξη, δε, της αλγοριθμικής σκέψης από τους υποψηφίους είναι ένα έργο που απαιτεί εξοικείωση και προετοιμασία η οποία δεν επιτυγχάνεται σε μία μόνο χρονιά.