
Τη Δευτέρα, στις 11 το πρωί, θα ανακοινώσει ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, σε Συνέντευξη Τύπου, το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και τις αλλαγές στο Λύκειο.
Προηγήθηκαν δύο αναβολές ανακοίνωσης της νέας μεταρρύθμισης, μέσα στον Αύγουστο. η μία λόγω των πυρκαγιών στην Αττικής και η άλλη λόγω του ανασχηματισμού.
Περισσότερα εκπαιδευτικά νέα εδώ.