Η ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ είναι περιοδικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και αποτελεί συνέχεια της ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ. Έχει ανανεωμένο οργανωτικό σχήμα και νέο προσανατολισμό προς καθαρά εκπαιδευτικά θέματα. Σκοπός του περιοδικού είναι να καλλιεργήσει το γόνιμο προβληματισμό και να βοηθήσει στη διαμόρφωση και την προώθηση της εκπαιδευτικής πολιτικής του Π.Ι.
Το περιοδικό δέχεται συνθετικές εργασίες από εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, ερευνητές και στελέχη που αποφασίζουν για την εκπαιδευτική πολιτική. Τα θέματα έχουν σχέση με την εκπαίδευση, τις σύγχρονες διδακτικές πρακτικές, την αξιοποίηση των νέων εκπαιδευτικών τεχνολογιών, αποτελέσματα ερευνών κ.ά..
Τεύχος 1, 1999
Τεύχος 4, 2001
Τεύχος 5, 2001
Τεύχος 6. 2002 (Ειδικό αφιέρωμα στην Ευέλικτη Ζώνη)
Τεύχος 7, 2002 (Ειδικό αφιέρωμα στη διαθεματικότητα)
Τεύχος 8, 2003
Τεύχος 9, 2004
Τεύχος 10, 2005
Τεύχος 11, 2006
Τεύχος 12, 2007
Τεύχος 13, 2007
Τεύχος 14, 2008
Τεύχος 15, 2009
Τεύχος 16, 2010
Τεύχος 17, 2011
Περισσότερα εκπαιδευτικά περιοδικά εδώ.