Στη μητέρα μου - Αποστόλης Ζυμβραγάκης

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
Έχω ένα καύσιμο ανόθευτο
που με βοηθά
να προχωρώ μπροστά 
εις τη ζωή μου.

Έχω ένα ξόρκι μαγικό
που με βοηθά
να λύσω με μιας
όλα τα προβλήματά μου.

Έχω μια δύναμη κρυφή
που με βοηθά
να έρθω αντιμέτωπος
με όλα όσα φοβάμαι.

Έχω μια στέγη σταθερή
που με βοηθά
να προστατεύομαι
κάθε που πιάνει μπόρα.

Έχω μια τράπεζα καλή
που με βοηθά
να καταθέτω
όλες μου τις στενοχώριες.

Έχω έναν φύλακα πιστό
που με βοηθά
και μου φυλά
κάθε στιγμής χαρά μου.

Έχω ένα σχολείο πρότυπο
που με βοηθά
να μαθαίνω δυνατά
να αγαπώ τον κόσμο.

Έχω έναν ήλιο λαμπερό
που με βοηθά
και μου κρατά 
τον δρόμο φωτισμένο.

Έχω ένα κόσμημα χρυσό
που με βοηθά
να στολιστεί
ωραία η ψυχή μου.

Κι αν αναρωτιέστε αν είμαι 
τόσο πλούσιος και έχω όλα αυτά,
τότε σας λέω ορθά-κοφτά
πως έχω μονάχα ένα πράγμα.

Ένα τόσο πολύτιμο
που κάνει για χιλιάδες,
ένα τόσο ερίτιμο
που αξίζει για μυριάδες.

Μητέρα, 
το μόνο καύσιμο 
που χρειάζεται ο άνθρωπος
για να προχωρήσει στη ζωή του.

Μητέρα, 
το μόνο ξόρκι
που χρειάζεται ο άνθρωπος
για να λύσει τα προβλήματά του.

Μητέρα, 
η μόνη δύναμη
που χρειάζεται ο άνθρωπος 
για να αντιμετωπίσει τους φόβους του.

Mητέρα, 
η μόνη στέγη
που χρειάζεται ο άνθρωπος
για να προστατευτεί απ' τη βροχή.

Μητέρα,
η μόνη τράπεζα
που χρειάζεται ο άνθρωπος
για να καταθέσει τη στενοχώρια του.

Μητέρα, 
ο μόνος φύλακας
που χρειάζεται ο άνθρωπος
για να σώσει τη χαρά του.

Μητέρα, 
το μόνο σχολείο 
που χρειάζεται ο άνθρωπος 
για να μάθει ν' αγαπάει.

Μητέρα,
ο μόνος ήλιος
που χρειάζεται ο άνθρωπος
για να φωτίσει τον δρόμο του.

Μητέρα, 
το μόνο κόσμημα
που χρειάζεται ο άνθρωπος
για να ομορφύνει την ψυχή του.

Μητέρα, 
το μόνο ευχαριστώ
που χρειάζεται ο άνθρωπος
να πει απ΄την καρδιά του.

Μητέρα, 
γλυκιά μου και αγία μου μητέρα,
σ' ευχαριστώ για όλα 
όσα είσαι εσύ για εμένα.

Μητέρα, 
αγία μου μητέρα,
σ' ευχαριστώ που μ' έκανες 

να έχω τόσα πλούτη, να έχω μόνο εσένα.


Αποστόλης Ζυμβραγάκης, Φεβρουάριος 2019.

Περισσότερα έργα μου εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)