Καταραμένη μου γενιά - Αποστόλης Ζυμβραγάκης

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
Καταραμένη, δύσμοιρη και άθλια γενιά
η μοίρα σου σού όρισε κατάρα βαριά.

Φορτώθηκες στις πλάτες σου ασήκωτο φορτίο
'πό τότε που γεννήθηκες σε φέρνουν στο ταμείο.

Να ξεπληρώσεις δάνεια των άλλων μαζεμένα
σ' εσένα φορτωθήκανε όλα τα δεδομένα.

Ασφυκτικό το πλαίσιο που σου 'μελλε να ζήσεις
δεν έχεις περιθώριο συ να δημιουργήσεις.

Γενιά καταραμένη μου και χιλιοαδικημένη
σε φαύλους κύκλους τριγυρνάς κι είσαι εντελώς χαμένη.

Σήκω κεφάλι κι άρχισε, γενιά μου, να φωνάζεις
γιατί η κατάρα θα 'ναι εδώ όσο εσύ δεν κράζεις.

Σήκω κεφάλι κι άρχισε, γενιά μου, τον αγώνα
γιατί η κατάρα απαιτεί να δρας σαν λεγεώνα.

Σήκω κεφάλι κι άρχισε, γενιά μου, να αντικρίζεις
ζωή που δεν την έζησες είναι καιρός να ζήσεις.

Αποστόλης Ζυμβραγάκης, Μάρτιος 2019.

Περισσότερα έργα μου εδώ.





Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)