Κολλημένες λέξεις μεταξύ τους, ένα συνηθισμένο σύμπτωμα!
Για την αυτονομία των λέξεων και την ακουστική διάκριση τους, έχουν δημοσιευτεί επίσης οι ασκήσεις:
Εδώ παρουσιάζεται άλλη μια άσκηση που εμπλουτίζει το ρεπερτόριο των δραστηριοτήτων για αυτή τη δεξιότητα. Το επίπεδο είναι λίγο πιο προχωρημένο καθώς το παιδί πρέπει να αναγνωρίσει τις λέξεις που έχουν κολλήσει και να τις διαχωρίσει. Προσθέτουμε και το στοιχείο της Κιναίσθησης για να πετύχουμε μεγαλύτερη συμμετοχή και αυξημένο ενδιαφέρον.
Υλικά: χαρτί, μολύβι, ψαλίδι, κόλλα
Το παιδί πρέπει να χωρίσει τις λέξεις βάζοντας μια κάθετη γραμμή ανάμεσα.
Η άσκηση ολοκληρώνεται όταν το παιδί κόψει τις λέξεις και τις κολλήσει συνθέτοντας την πρόταση αφήνοντας όλα τα απαραίτητα κενά.
Κόβουμε και κολλάμε τις λέξεις αφήνοντας το κενό που χρειάζεται! |
Μια παραλλαγή της άσκησης θα ήταν στις προτάσεις να υπάρχουν μόνο κάποιες λέξεις κολλημένες, τις οποίες το παιδί πρέπει να αναζητήσει και να τις διαχωρίσει.