Φύλλα εργασίας με τα γράμματα, που προτρέπουν τα μικρά παιδιά να βρουν και να "φωτίσουν" το ίδιο γράμμα κάθε φορά, το οποίο όμως είναι γραμμένο με διαφορετικές γραμματοσειρές.
Για να "φωτίσουν" το ζητούμενο κάθε φορά γράμμα μπορούν να χρησιμοποιήσουν κίτρινο φωσφορούχο μαρκαδόρο ή αν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα έναν κίτρινο μαρκαδόρο. Τα παιδιά πρέπει να είναι ιδιαίτερα παρατηρητικά προκειμένου να ανακαλύψουν το γράμμα καθώς εμφανίζεται με διαφορετικό τρόπο (διαφορετικές γραμματοσειρές). Με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά αντιλαμβάνονται ότι δεν υπάρχει μόνο ένας τρόπος να γράψουμε ένα γράμμα, αλλά μπορεί να εμφανίζεται με διαφορετικούς τρόπους.
Μπορούμε να συνεχίσουμε τη δραστηριότητα αυτή και σαν παιχνίδι στην τάξη ή να παίξουμε το παιχνίδι πριν από το κάθε φύλλο εργασίας σαν αφορμή για να προχωρήσουμε στο φύλλο εργασίας. Δίνουμε εφημερίδες, περιοδικά, προσκλητήρια, βιβλία, διαφημηστικά και διαφόρων ειδών γραπτά κείμενα στα παιδιά και έναν φακό. κλείνουμε τις κουρτίνες και ζητάμε να κάνουν το ίδιο μέσα στα διαφορα κείμενα. Ειναι διασκεδαστικό και ταυτόχρονα φέρνει τα παιδιά σε επαφή με διαφορετικές μορφές των γραμμάτων, έτσι ώστε να κατανοήσουν ότι το ίδιο γράμμα μπορεί να βρίσκεται με διαφορους τρόπους στα γραπτά κείμενα.
Πηγή: https://www.kindykids.gr
Περισσότερο υλικό για το Νηπιαγωγείο εδώ.
Για να "φωτίσουν" το ζητούμενο κάθε φορά γράμμα μπορούν να χρησιμοποιήσουν κίτρινο φωσφορούχο μαρκαδόρο ή αν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα έναν κίτρινο μαρκαδόρο. Τα παιδιά πρέπει να είναι ιδιαίτερα παρατηρητικά προκειμένου να ανακαλύψουν το γράμμα καθώς εμφανίζεται με διαφορετικό τρόπο (διαφορετικές γραμματοσειρές). Με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά αντιλαμβάνονται ότι δεν υπάρχει μόνο ένας τρόπος να γράψουμε ένα γράμμα, αλλά μπορεί να εμφανίζεται με διαφορετικούς τρόπους.
Μπορούμε να συνεχίσουμε τη δραστηριότητα αυτή και σαν παιχνίδι στην τάξη ή να παίξουμε το παιχνίδι πριν από το κάθε φύλλο εργασίας σαν αφορμή για να προχωρήσουμε στο φύλλο εργασίας. Δίνουμε εφημερίδες, περιοδικά, προσκλητήρια, βιβλία, διαφημηστικά και διαφόρων ειδών γραπτά κείμενα στα παιδιά και έναν φακό. κλείνουμε τις κουρτίνες και ζητάμε να κάνουν το ίδιο μέσα στα διαφορα κείμενα. Ειναι διασκεδαστικό και ταυτόχρονα φέρνει τα παιδιά σε επαφή με διαφορετικές μορφές των γραμμάτων, έτσι ώστε να κατανοήσουν ότι το ίδιο γράμμα μπορεί να βρίσκεται με διαφορους τρόπους στα γραπτά κείμενα.
Πηγή: https://www.kindykids.gr
Περισσότερο υλικό για το Νηπιαγωγείο εδώ.