Ο Άγιος Βασίλης και οι ευχές των παιδιών - Θεατρικό για το Νηπιαγωγείο

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0




Ζήση Ανθή : Θεατρικό για τα Χριστούγεννα.


Ο Άγιος Βασίλης και τα αληθινά δώρα που ζητούν τα παιδιά .

Μπαίνει ο Άγιος Βασίλης με μουσική : http://www.youtube.com/watch?v=HWv72L4wgCc

Άγιος Βασίλης

Κάθε χρονιά που πήγαινα ,
τα δώρα να μοιράσω ,
με χαρά με υποδέχονταν ,
μα τώρα πάω να σκάσω !

Φέτος δε θα μπορέσω
να πάω στα παιδιά
τα δώρα που προσμένουν ,
μα θα ‘ναι φτωχικά .

Κι ίσως κάποιο δεν πάρει ,
ίσως να μη χαρεί ,
με λίγα  υλικά ,
παιχνίδια θα φτιαχτούν στ΄ αλήθεια  μαγικά ,

Μπαίνει η μαμά περπατώντας , ενώ ο μικρός χοροπηδάει περιμένοντας τον Άγιο Βασίλη .
ή αν θέλετε το : http://www.youtube.com/watch?v=GhPwMB50MSs

Μαμά  :

Καλέ μου , Γιωργάκη
μη μου στεναχωριέσαι !
Ο Άι – Βασίλης θε να ‘ρθει
και το έκληθρό του θα φανεί !
Σίγουρα κάτι θα σκεφτεί ,
το δώρο σου θα ετοιμάζει ετούτη τη στιγμή !

Παιδί - Γιώργος  :

Ελπίζω το δωράκι μου
γρήγορα να το φέρει ,
σύντομα τον Κορμίτη μου
να τον κρατώ στο χέρι !

Μαμά  :

Μη ζητάς δωράκια διαλεχτά ,
Monsuno , Κορμίτη , Dora ,
λες και δεν υπάρχουν άλλα δώρα !
Δε θέλω προβλέψεις να κάνω κακές ,
Στην άκρη ας μείνουν συνήθειες παλιές !

Μπαίνουν τα ξωτικά , με τα κουδουνάκια τους και κάνοντας το δικό τους χορευτικό . 

Ξωτικό 1 :

Άκου ,λοιπόν ,τι άκουσα
Εχθές και στις ειδήσεις .
Του Αϊ – Βασίλη τα λεφτά ,
Φέτος δε θα ‘ναι αρκετά !
Τα δώρα που θα φτιάξει
δε θα ‘ναι ακριβά !

Ξωτικό 2 .

Εμπρός , καλό μου αδερφάκι ,
Και φέτος  ας φτιάξουμε δωράκι .
Φέρε μου όλα τα σύνεργα
Και πιάσε τη δουλειά ,
χαρούμενα να γίνουνε
και τούτη  τη χρονιά
του κόσμου όλα τα παιδιά .
Δάκρυα να μην κυλήσουν ,
Τη λύπη τα παιδιά ας μη γνωρίσουνε  !

Ξωτικό : 3

Τρέχω , τρέχω να προλάβω ,
και τις μηχανές ανάβω .
Η χαρά μου είναι μεγάλη ,
δώρα ας φτιάξουμε και πάλι !

Φέρνω κόλλες , χρωματάκια ,
Κορδελίτσες και χαρτάκια .
Τα δωράκια να στολίσουμε ,
Και στα καλά παιδιά της γης
όλα να τα χαρίσουμε !

Ξωτικό : 4

Ας μη χάνουμε όμως καιρό ,
Τα γράμματα ας διαβάσουμε ,
Πριν τη δουλειά μας πιάσουμε .
Παιχνίδια ακριβά ζητούν τα παιδιά ,
Και τούτα τα Χριστούγεννα να ‘ναι μοναδικά !

Ξωτικό :5

Μια λύση τώρα , αναζητώ !
Πελάγωσα , τ’ ομολογώ !
Τι να τα κάνω τα παιδιά ;
Πώς να τα ευχαριστήσω ;
Δώρα ζητάνε ακριβά
κι εγώ τι να απαντήσω ;


Νεράιδα :

Κάποιος με κάλεσε , θαρρώ,
Πρόβλημα υπάρχει σοβαρό
Όλου του κόσμου τα παιδιά
δώρα ζητάνε ακριβά
και τώρα τι να κάνω ;

Πρέπει θαρρώ να το σκεφτούν ,
πρέπει να καταλάβουν ,
πώς μόνη αξία στη ζωή ,
έχει η αγάπη , η στοργή
κάθε μανούλας το φιλί ,
είν’ ακριβό μεγάλο .

Θαρρώ πως ξέρω τι να πω ,
ξέρω και τι να κάνω .
Αν με το μαγικό ραβδί ,
αγγίξω κάθε ένα παιδί ,
τη σκέψη του θ’ αλλάξω .

Θα πάψει πια ν’ αναζητά ,
Δώρα μεγάλα ακριβά
Monsouno , Κορμίτη , Dora
Κι επιτέλους να σκεφτεί
πως μόνη αξία στη ζωή
έχει η ειρήνη στις καρδιές
κι αγάπη σ’ όοοοοοολη τη χώρα !


Παιδί 1

Κάτι με άγγιξε θαρρώ ,
ένιωσα κάτι μαγικό
Τη Barbie  πια δε θέλω .
Για μαζευτείτε όλοι εδώ ,
Κι κάτι έχω να πω
Κάτι πολύ μεγάλο .

Της τηλεόρασης , παιδιά ,
είχαμε γίνει θύμα και καθετί χρωματιστό ,
χωρίς μια σκέψη στο μυαλό .
Ζητούσαμε . Τι κρίμα !

Παιδί 2 :

Χίλια δυο και άλλα τόσα ,
Παιχνίδια έχω σωρό ,
Και τώρα το δηλώνω ,
Πως όλα θα τα δώσω !
Πολύ θα το χαρώ !

Παιδί 3 :

Δίκιο έχεις νομίζω ,
κι εγώ σ’ ακολουθώ !
Παντού έχω παιχνίδια
κι εγώ πια δε χωρώ !

Παιδί 4 :

Άκουσε , φίλη μου καλή !
Σωστά μιλάς , πιστεύω ,
Αν η αγάπη πάει παντού ,
γλυκάνει όλες τις καρδιές ,
τι άλλο να γυρεύω ;

Κορμίτες , Dorες κι όλα αυτά ,
μοιάζουνε τόσο ακριβά
κι όμως αν το σκεφτούμε ,
σαν την ειρήνη στις καρδιές ,
σαν της γιαγιάς μας τις ευχές ,
καθόλου δε μετρούνε !

Παιδί 5 :

Ένα δωμάτιο έχω εγώ
γεμάτο με παιχνίδια ,
αλλά μια φίλη αληθινή
αξίζει πάντα πιο πολύ .

Ας σταματήσουν οι καυγάδες
κι όλου του κόσμου οι μπελάδες ,
καιρός πια να μονιάσουμε ,
τα χέρια όλοι ας πιάσουμε .

Τα παιδιά πιάνουν τα χέρια τους και χορεύουν , τραγουδώντας .

Παιδί : 6

Ας  ευχηθούμε όλοι μαζί ,
Ειρήνη να έχει  όλη τη γη
Και όχι πια πολέμους .
Αντί για όπλα και σπαθιά ,
Ομόνοια και καλή καρδιά ,
στα έθνη θε να κυβερνά .

Παιδί 7:

Τι είναι πιο σημαντικό ,
άραγε στον κόσμο αυτό ;
Πώς μπορείς να νιώθεις ευτυχία ,
αν δεν είναι φίλη σου η υγεία ;

Παιδί 8 :

Τόσα μέρη έχει στον κόσμο
που οι άνθρωποι πεινούν
τα παιχνίδια τι να κάνουν ;
Μόνο φαγητό ζητούν  !

Παιδί :   Γιώργος

Σα να έχω μετανιώσει
για το δώρο που ζητώ ,
δεν το έχω πια ανάγκη ,
δεν το θέλω πια αυτό .

Παιδί 9 :

Απ’ το  να ‘χω εγώ Barbie,
Κι ό,τι άλλο φανταστείς ,
τα παιδάκια όλου του κόσμου
Άγιε μου , ας λυπηθείς !

Και καταφθάνει χαρούμενος ο άγιος Βασίλης .

Άγιος Βασίλης :

Τι χαρά έχω μεγάλη ,
τι λογάκια ακούω γλυκά ,
επιτέλους ήρθε φέτος
μια καλή Πρωτοχρονιά .

Ένα τραγούδι με πολύ όμορφα μηνύματα , που αξίζει να το ακούσουμε :


Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)