Δείξε μου πώς το έκανες! Εναλλακτική διδασκαλία στην παραγωγή λέξεων

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0



Άλλο ένα πρόγραμμα παρέμβασης σχεδιάστηκε για ένα κορίτσι με ιδιαίτερες δυσκολίες διατήρησης της προσοχής και συγκέντρωσης, οι οποίες εκφράζονται αρκετά έντονα όταν χρειάζεται να συντάξει τις σκέψεις της γραπτά.

Ως παιδαγωγικό εργαλείο χρησιμοποιήσαμε την εικόνα και σχεδιάσαμε μια δραστηριότητα για την ενίσχυση της μορφολογίας και σημασιολογίας των λέξεων. Σκοπός είναι η παραγωγή λέξεων.

Η εικόνα βρίσκεται στο κέντρο. Με έντονα γράμματα τονίζουμε το κομμάτι της λέξης που παραμένει ίδιο σε όλη την οικογένεια των λέξεων.

εικόνα, παραγωγή, λέξεων, δυσλεξία


Για μεγαλύτερη ενίσχυση γράφουμε στο πάνω μέρος του τετραδίου τις κατηγορίες καθώς και τις καταλήξεις των λέξεων που θέλουμε να προκύψουν:

  • επίθετα, ρήματα, ουσιαστικά, σύνθετες λέξεις κλπ. 
  • -άκι, -ίδιο, -άρα, -άκος κλπ.

εικόνα, παραγωγή, λέξεων, δυσλεξία



Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος, http://dyslexiaathome.blogspot.com

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)