Έρχεται νέο πολλαπλό βιβλίο για τους μαθητές των σχολείων

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0


Τη θέσπιση πολλαπλού βιβλίου για τους μαθητές των σχολείων προανήγγειλε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως , από τη Λάρισα όπου πραγματοποιεί επίσκεψη.
Η υπουργός Παιδείας είπε πως θα θέσει   την πρότασή της σε δημόσιο διάλογο κι εξήγησε πως στόχος του πολλαπλού βιβλίου είναι και η καλλιέργεια κριτικής σκέψης των μαθητών .
Η Ν. Κεραμέως τόνισε πως πρώτο μέλημα της Κυβέρνησης είναι να ρίξει το βάρος  για τα παιδιά μέχρι 6 ετών , διότι όπως είπε αυτά είναι τα πιο κρίσιμα  χρόνια    για την ανάπτυξη του εγκεφάλου των παιδιών.
Παράλληλα η υπουργός  ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στον εμπλουτισμό των Προγραμμάτων Σπουδών    στο Νηπιαγωγείο.
Για το Λύκειο η Ν. Κεραμέως σημείωσε ότι σε μεγάλο βαθμό έχει χάσει   τον αυτόνομο παιδαγωγικό ρόλο και πρόσθεσε ότι  υπάρχει μια σκέψη να προσμετράται στο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ, η επίδοση του μαθητή σε όλες τις τάξεις του Λυκείου, ώστε να μην κρίνεται ο μαθητής από την εξέταση ολίγων ωρών.
Για τη βάση του “10” η υπουργός Παιδεία υπογράμμισε: “Είναι κάτι που έχω στηλιτεύσει πολλάκις να μπαίνουν με βαθμό ακόμα και με 1,8/20. Είναι ανεπίτρεπτο ο Έλληνας φορολογούμενος να πληρώνει γι’ αυτό. Έχω μιλήσει για μια ελάχιστη βάση εισαγωγής στα Πανεπιστήμια και για μία υψηλότερη που θα ορίζεται από τα ίδια τα Ιδρύματα”.
Για την ανανέωση του εκπαιδευτικού προσωπικού της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης η Ν. Κεραμέως τόνισε: “Το ότι έχουμε ένα γηρασμένο εκπαιδευτικό προσωπικό είναι γνωστό χρίζει ανανέωσης. Από κάτω και να εμπλουτιστεί. Γι’ αυτό το λόγο προχωρούμε σε μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, ενώ έχω καταθέσει κι αίτημα στον ΑΣΕΠ για κατάρτιση νέων πινάκων, για να προχωρήσουμε σε διορισμούς”.
Αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας
Για τον ακαδημαϊκό χάρτη της χώρας η Ν. Κεραμέως είπε τα εξής: “Όταν ήμουν στην αντιπολίτευση είχα εκφράσει τις αντιρρήσεις μου αναφορικά με την αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη. Κι αυτό γιατί επιχειρήθηκε χωρίς ακαδημαϊκά κριτήρια, χωρίς μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη αποτελέσματα αξιολόγησης  
Η αναδιάταξη μπορεί να γίνει μόνο συνολικά και στρατηγικά και στη βάση ακαδημαϊκών κριτηρίων κι όχι με μικροπολιτικές σκοπιμότητες”.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)