Όταν φτιάχνουμε μία διαφήμιση, προσέχουμε:
- να ονομάσουμε το προϊόν και τη μάρκα του
- να σκεφτούμε μια έξυπνη σύντομη συνθηματική φράση (σλόγκαν)
- να γράψουμε ένα μικρό κείμενο με τα πλεονεκτήματα του προϊόντος
- να ομορφύνουμε τη διαφήμισή σας με μια «ζωντανή» εικόνα σε έντονα χρώματα (θα μπορούσε να έχει κάποια σχέση και με τη σύντομη φράση-σλόγκαν)
- να χρησιμοποιήσουμε αρκετά σημεία στίξης (κυρίως ερωτηματικά, θαυμαστικά, αποσιωπητικά), προστακτική (ή υποτακτική) έγκλιση και πολλά επίθετα στον συγκριτικό και υπερθετικό βαθμό
Παράδειγμα: