ΤΑΣΕΙΣ

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

ΥΛΙΚΟ

ΒΙΝΤΕΟ

21/6/22

Πανελλαδικές 2022: Εκτιμήσεις για μείωση των αριστούχων και αύξηση των υποψηφίων με γραπτά κάτω από την βάση

 





Μέσα από το πρώτο δείγμα γραπτών και τις πληροφορίες της Ισμήνης Χαραλαμποπούλου, στο protothema.gr, εν γένει μπορούμε να παρατηρήσουμε μία πιθανή υποχώρηση των βάσεων στο 1ο (Θεωρητικές Σχολές) και στο 4ο Πεδίο (Οικονομικά). Επίσης και στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικές Επιστήμες) διαγράφεται πτωτική τάση, ενώ μεγαλύτερη είναι στο 3ο (Σπουδές Υγείας).

Με βάση περίπου 500 γραπτά τα πρώτα συμπεράσματα για τις φετινές βαθμολογίες είναι τα εξής: 

  • 1ο Επιστημονικό Πεδίο (Ανθρωπιστικές Επιστήμες)

Μικρός αριθμός γραπτών στα Αρχαία και στα Λατινικά βαθμολογήθηκαν με άριστα, ενώ η Ιστορία κυμαίνεται στα ίδια συγκριτικά με τις περσινές αποδόσεις. Οι βαθμοί της Έκθεσης παρουσιάζουν, μέχρι πρότινος, μία μικρή πτωτική τάση σε σχέση με τα θέματα του 2021.

  • 2ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες)

Στα Μαθηματικά, ποσοστό που πλησιάζει το 50% έχει κριθεί κάτω από την βάση, η Φυσική βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με πέρσι, ενώ μία μικρή βελτίωση παρατηρείται στην Χημεία. 

  • 3ο Επιστημονικό Πεδίο (Επιστήμες Υγείας)

Οι αριστούχοι στην Βιολογία δεν έχουν τον ίδιο αριθμό με πέρσι, ενώ όπως γίνεται φανερό στα άλλα μαθήματα αντιμετωπίστηκε πρόβλημα έλλειψης χρόνου για την πλήρη απάντηση των θεμάτων. 

  • 4ο Επιστημονικό Πεδίο (Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορικής)

Η πλειονότητα των γραπτών φαίνεται να ακολουθεί βαθμολογίες κάτω από την βάση, ενώ η Οικονομία παραμένει σταθερή σε σχέση με την περσινή χρονιά και η Πληροφορική παρουσιάζει χειρότερες αποδόσεις. 

Οι αποδόσεις των μαθητών κάνουν ξεκάθαρη την έλλειψη επαφής με τις εξετάσεις, ως απόρροια της πανδημίας. Εντούτοις αυτές αποτελούν μόνο τις πρώτες εκτιμήσεις, ενώ η αύξηση των βαθμολογήσεων θα προσφέρει μία πιο καθαρή και αντιπροσωπευτική εικόνα τις ερχόμενες μέρες

Περισσότερα εκπαιδευτικά νέα εδώ.


Δημοσίευση σχολίου

ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

TRANSLATE THIS SITE

 
Copyright © 2022 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Powered byBlogger