Αυτή είναι η μεγαλύτερη εκπαιδευτική επιτυχία μου...

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0

Πολλές φορές, άνθρωποι που μόλις με γνωρίζουν, με ρωτούν ποιες είναι οι μεγαλύτερες επιτυχίες μου στην εκπαίδευση, περιμένοντας να ακούσουν πόσες επισκέψεις έχει το e-didaskalia, πόσο έγραψαν στην έκθεση οι καλύτεροι μαθητές μου ή τέλος πάντων πόσες επανεγγραφές έχουν τα τμήματα που αναλαμβάνω στο φροντιστήριο.

Η απάντησή μου εδώ και χρόνια φαίνεται να μην τους ικανοποιεί κι έτσι γρήγορα αλλάζουν κουβέντα προς τα πολιτικά, τα κοινωνικά, τα φυσικά, παραφυσικά, μεταφυσικά και άλλα σχετικά. Ζητάνε νούμερα...
Τα παιδιά,όμως, δεν είναι αριθμοί, δεν είναι μονάδες προς αξιολόγηση, τις οποίες τις αναλαμβάνει ένας καλός εκπαιδευτικός και τις μεγαλώνει μέχρι να φτάσουν το πολυπόθητο είκοσι. Τα παιδιά είναι άνθρωποι και ίσως και κάτι πιο βαθύ.
Τα σημερινά παιδιά είναι τα αυριανά πρότυπα των δικών μου παιδιών. Οι σημερινοί μαθητές είναι οι αυριανοί δάσκαλοι των δικών σας παιδιών. Οι σημερινοί έφηβοι είναι οι αυριανοί κυβερνήτες των δικών μας παιδιών.
«Μετά τη συνεργασία μας, είμαι περήφανος για την εργατικότητα, το όραμα, τις φιλοδοξίες, την ευαισθησία, τους προβληματισμούς και τις αξίες των παιδιών που θα αναλάβουν τα παιδιά μου».
Και αυτή είναι η μεγαλύτερη εκπαιδευτική επιτυχία μου...

Αποστόλης Ζυμβραγάκης






Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)