Στις αρχές του 1960, φήμες για ένα απαγορευμένο ειδύλλιο του διάδοχου Κωνσταντίνου με μια νεαρή πρωταγωνίστρια κατέκλυζαν τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων.
Η νεαρή πρωταγωνίστρια δεν ήταν άλλη από την Αλίκη Βουγιουκλάκη, σε μια εποχή που το άστρο της είχε μόλις αρχίσει να ανατέλλει. Ένα χρόνο νωρίτερα είχε κυκλοφορήσει το «Ξύλο βγήκε από τον παράδεισο», ενώ τον Μάρτιο εκείνου του έτους έβγαινε στις αίθουσες το «Κλοτσοσκούφι».
Παράλληλα, η νεαρή ηθοποιός πρωταγωνιστούσε στην παράσταση «Τόπο στα νιάτα» στο θέατρο Μουσούρη.
Όπως ανέφεραν δημοσιεύματα της εποχής, ο 20χρονος τότε Κωνσταντίνος είχε γοητευτεί από την ξανθιά «γατούλα» του κινηματογράφου. Άρχισε να πηγαίνει να τη βλέπει στο θέατρο, συνοδευόμενος από άλλα μέλη της βασιλικής οικογένειας. Σταδιακά, έδινε το παρών και στις πρόβες -πολλοί τον έβλεπαν να περιηγείται στα παρασκήνια.
Συχνά την επισκεπτόταν στα γυρίσματα στα στούντιο της Φίνος Φιλμ.
Ο κινηματογραφιστής Νίκος Καβουκίδης θυμάται ότι ο Κωνσταντίνος πάρκαρε τη BMW του έξω από το στούντιο και έβαζε στο πικάπ που είχε το αμάξι τα τραγούδια της Αλίκης.
Σε συνέντευξή της το 1993, η ίδια η Αλίκη παραδέχτηκε ότι κάποια στιγμή ο Φίνος ασφαλτόστρωσε τον δρόμο έξω από το πλατό «για να μη χαλάει το σπορ αυτοκίνητο του διαδόχου». Δεν ήταν λίγες οι φορές που ηθοποιοί και τεχνικοί καλούνταν να κάνουν τη δουλειά τους υπό πριγκιπική «επίβλεψη», αφού πολύ συχνά οι αδερφές του, Σοφία και Ειρήνη έρχονταν μαζί.
Κι ενώ όλα έδειχναν ότι η νεαρή σταρ ανταποκρινόταν στο φλερτ, υπήρχε ένα βασικό εμπόδιο που δεν θα άφηνε το ειδύλλιο να ανθίσει.
Η παρέμβαση της Φρειδερίκης
Η μητέρα του Κωνσταντίνου, η βασίλισσα Φρειδερίκη, δεν ενέκρινε τη σχέση με μία «θεατρίνα». Άλλωστε, η Αλίκη Βουγιουκλάκη δεν ήταν «γαλαζοαίματη».
Όταν το ειδύλλιο άρχισε να γίνεται γνωστό στον Τύπο, η Φρειδερίκη εξοργίστηκε. Τα δημοσιεύματα έκαναν λόγο για εξόδους σε νυχτερινά κέντρα και μπάνια σε ηλιόλουστες πλαζ. Λέγεται μάλιστα ότι η Αλίκη ήταν η «πέτρα του σκανδάλου» που προκάλεσε τον χωρισμό του Κωνσταντίνου από την πριγκίπισσα της Σουηδίας, Ντεζιρέ.
Ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Η Φρειδερίκη αποφάσισε να στείλει για λίγους μήνες τον Κωνσταντίνο στην βόρεια Ελλάδα.
«Τον έστειλε στα σύνορα για να τον απομακρύνει από εμένα.»
Η εκδίκηση της Αλίκης
Την ίδια περίοδο, η Αλίκη ξεκίνησε την πρώτη της περιοδεία με το έργο «Ωραία μου κυρία». Ο θίασός της έκανε τουρνέ σε όλη τη χώρα. Την ημέρα που ανέβαζαν την παράσταση στις Σέρρες, έτυχε να βρίσκεται στην πόλη και ο διάδοχος, ο οποίος ετοιμαζόταν να βγάλει λόγο στην κεντρική πλατεία.
Η νεαρή πρωταγωνίστρια εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία «για να του κάνει χαλάστρα». Βγήκε στο μπαλκόνι του ξενοδοχείου της και άρχισε να χαιρετά τον κόσμο. Μέσα σε λίγα λεπτά, η προσοχή όλων είχε στραφεί στην Αλίκη: χειροκροτήματα, φωνές, ζητωκραυγές με μοναδική αποδέκτρια την νεαρή σταρ.
«Όλοι φύγανε κι ήρθανε και χειροκροτούσαν εμένα. Έμεινε ολομόναχος ο Κωνσταντίνος κι έρημος».
«Ήταν πολύ καταπιεσμένος»
Σε συνέντευξή της το 1993, η Αλίκη δήλωσε ότι με τον Κωνσταντίνο περνούσαν ατελείωτες ώρες κουβεντιάζοντας. Την είχε γοητεύσει το ενδιαφέρον του, όχι όμως επειδή ήταν «γαλαζοαίματος».
«Ένιωθα ήδη ότι είμαι βασίλισσα και δεν περίμενα το πριγκιπόπουλο. Ο πρίγκηπας της ζωής μου είμαι εγώ».
Επιβεβαίωσε μάλιστα για πρώτη φορά τις φήμες της δεκαετίας του ’60. Πράγματι, η Φρειδερίκη είχε βαλθεί να τους χωρίσει. Όπως είπε, ο Κωνσταντίνος ήταν πολύ τρυφερός, όμως απίστευτα καταπιεσμένος από τη μητέρα του. Και τελικά πέρασε το δικό της, αφού η σχέση διακόπηκε πριν καν αρχίσει.
Το 1962, όταν πια είχαν απομακρυνθεί, ο Κωνσταντίνος παρέστη στην πρεμιέρα της «Οδού Ονείρων». Ανάμεσα στο κοινό βρισκόταν επίσης ο Κωνσταντίνος Καραμανλής και πλήθος επισήμων από την πολιτική σκηνή της χώρας. Ως είθισται, μόλις μπήκε στο Μετροπόλιταν ο διάδοχος, όλη η αίθουσα σηκώθηκε για να τον χαιρετήσει. Η Αλίκη παρέμεινε καθιστή. Ακόμα κι όταν ο Κωνσταντίνος πλησίασε τον θίασο, η πρωταγωνίστρια άπλωσε μόνο το χέρι της για χειροφίλημα.
Σαφώς η Αλίκη Βουγιουκλάκη γνώριζε τρόπους καλής συμπεριφοράς. Απλώς, όπως ομολόγησε, του είχε θυμώσει.