Μητσοτάκης: Διαδραστικοί πίνακες από το Νηπιαγωγείο μέχρι το Λύκειο σε όλα τα σχολεία της χώρας

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0

 



Εγκατάσταση Διαδραστικών  πινάκων από το Νηπιαγωγείο μέχρι το Λύκειο, Εθνικό Σχέδιο αναβάθμισης των σχολικών μονάδων  της χώρας και λειτουργία 180 Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων μέχρι το 2027, ανακοίνωσε σήμερα πό το βήμα της Βουλής, στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης.

Συγκεκριμένα ο πρωθυπουργός είπε  τα εξής:

Πρότυπα- Πειραματικά: Η παιδεία προχωρά σε  μια νέα εποχή. Μια μεταρρύθμιση η οποία πολεμήθηκε πολύ  από την αντιπολίτευση   έχει για τα καλά ριζώσει  στη χώρα και βέβαια  η καλύτερη απάντηση σε αυτό είναι  το μεγάλο ενδιαφέρον των γονιών  να στείλουν τα παιδιά τους σε Πρότυπα και πειραματικά Σχολεία . Θα φτάσουν τα 180  μέχρι το 2027.

Διαδραστικοί πίνακες: Με την τεχνολογία να  απλώνεται σε όλη τη  εκπαιδευτική  διαδικασία., οι πρώτοι  από τους 36.000  διαδραστικούς πίνακες  εγκαθίστανται ήδη  στις αίθουσες των δημόσιων σχολείων .

Σύντομα όλοι οι μαθητές  από την Ε' Δημοτικού  μέχρι το Λύκειο θα διδάσκονται  με αυτούς . Θα ζητήσουμε πρόσθετους πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης για να καλύψουμε   το Νηπιαγωγείο  και τις τάξεις από την Α' έως την Δ' Δημοτικού .

Εθνικό  Σχέδιο αναβάθμισης  των σχολικών μονάδων: Δεν πρέπει να κρύψουμε   και πρακτικές ελλείψεων  δεκαετιών , όπως το κτηριακό.  Το Φθινόπωρο θα ξεκινήσει μια  μελέτη για ένα Εθνικό  Σχέδιο αναβάθμισης  των σχολικών μονάδων  της χώρας . Χρειαζόμαστε περισσότερα και  καλύτερα σχολεία.  Είναι καιρός να καταλήξουμε σε ένα  νέο  μοντέλο αρχιτεκτονικών προδιαγραφών  που θα ακολουθούν στο εξής όλα  νέα σχολεία τα οποία θα  χτίζονται .

Προσχολική αγωγή: Θα δώσουμε μεγάλη έμφαση στην Προσχολική Αγωγή. Οι βρεφονηπιακοί και παιδικοί σταθμοί  δεν είναι πάρκινγκ παιδιών , αλλά πρέπει να γίνουν δημιουργικά  εργαστήρια ανάπτυξης δεξιοτήτων  και αυτό σημαίνει συγκεκριμένες προδιαγραφές  έτσι  ώστε να παρέχονται αυτές οι υπηρεσίες ποιοτικά στα παιδιά μας. Και το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει σε όλες τις βαθμίδες . Και όπως είπε ο υπουργός Παιδείας οι μαθητές θα πρέπει να είναι λιγότερο σκληροί δίσκοι αλλά επεξεργαστές .  Αυτό σημαίνει ότι σε  μια εποχή που έχουμε  πρόσβαση στη γνώση από  το κινητό μας τηλέφωνο  η αποστήθιση μπορεί να έχει λιγότερη αξία. Αυτό που μπορεί να έχει  μεγαλύτερη αξία είναι  κριτική σκέψη και κυρίως οι δεξιότητες  τις οποίες πρέπει να αποκτά κανείς σε όλες  τις βαθμίδες τη εκπαιδευτικής διαδικασίας.  

Πρόγραμμα  κατάρτισης   και πιστοποίησης  100.000  υποψηφίων: Σύντομα θα ξεκινήσει ένα  εξάμηνο πρόγραμμα  κατάρτισης   και πιστοποίησης  100.000  υποψηφίων για εργασία στους  κλάδους της τεχνολογίας . Μπορεί να αφορά αποφοίτους ΕΜΠ, Φυσικούς , Χημικούς, , Μαθηματικούς που ενδεχομένως να σκεφτόντουσαν  να διδάξουν στο δημόσιο σχολεία αλλά  αυτό τους δίνει τη δυνατότητα να ανοίξουν ένα τελείως διαφορετικό δρόμο στην καριέρα  τους καθώς ήδη έχουν τις βασικές γνώσεις , ώστε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να  αποκτήσουν την απαραίτητη πιστοποίηση  για να δουλέψουν στο  κλάδο της τεχνολογίας .

Φοιτητικές Εστίες: Θα υλοποιήσουμε το πρόγραμμά μας για την κατασκευή νέων φοιτητικών εστιών και το πρόγραμμα «Σπίτι μου». Είναι δέσμευσή μου ότι από την στιγμή που θα εξαντληθούν οι πόροι από το πρόγραμμα αυτό θα τους διπλασιάσουμε.


Περισσότερα εκπαιδευτικά νέα εδώ.


Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)